search
menu

هتل Mercure Hotel Apartments Barsha Heights Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان Mercure Hotel Apartments Barsha Heights Dubai
امکانات کلی هتل آپارتمان مرکور دبی بارشا هایتس
رستوران های هتل آپارتمان مرکور دبی بارشا هایتس
اتاق های هتل مرکور دبی بارشا هایتس
امکانات اتاق های هتل مرکور دبی بارشا هایتس
امکانات تفریحی هتل مرکور دبی بارشا هایتس
فاصله هتل مرکور دبی بارشا هایتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان Mercure Hotel Apartments Barsha Heights Dubai


هتل آپارتمان ۴ ستاره مرکور دبی بارشا هایتس در خیابان شیخ زاید و در منطقه بارشا هایتس قرار دارد، این منطقه در نزدیکی شهر دبی پالم جمیرا واقع شده است. هتل مرکور ساختمانی ۲۰ طبقه است که در سال ۲۰۱۲ ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل مرکور دبی جزو هتل های زنجیره ای مجموعه آکور است. فاصله هتل آپارتمان مرکور دبی بارشا هایتس تا ایستگاه مترو شهر دبی فقط ۱ دقیقه است و از این طریق میهمانان به راحتی می‌توانند به قسمت‌ های مختلف شهر و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. همچنین مرکز خرید مارینا مال نیز فاصله اندیک با هتل مرکور دبی واقع شده است. با خرید بلیط هواپیما و سفر به دبی دسترسی به هتل مرکور از فرودگاه دبی آسان است و حدودا نیم ساعت فاصله وجود دارد.

امکانات کلی هتل آپارتمان مرکور دبی بارشا هایتس


از امکانات مشهور هتل مرکور دبی می توان به استخر روباز، سالن کنفرانس، استخر، کلوب مخصوص کودکان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. همچنین در هتل مرکور دبی سالن اسپا و باشگاه بدنسازی و سلامت، استخر سرپوشیده، دوسالن زیبایی مخصوص آقایان و بانوان و فضای مخصوص برای ارائه خدمات ماساژ و جوانسازی پوست وجود دارند. در باشگاه تناسب اندام هتل آپارتمان مرکور دبی بارشا هایتس از جدیدترین امکانات استفاده شده است. (Mercure Hotel Apartments Dubai Barsha Heights) دارای چشم اندازی عالی و مهیج برای تماشای افق است. فضای بیرونی هتل مرکور دبی شامل مبلمان، تراس آفتاب است. اجازه بردن حیوانات خانگی را به هتل مرکور دبی نخواهید داشت. در قسمت پذیرش ۲۴ ساعته به نگهداری چمدان، میز تور، تبدیل ارز است. برای سرگرمی خانواده ها می توان به شبکه های تلویزیونی مخصوص کودکان و بازی های رایانه ای و نگهداری بچه ها اشاره کرد. شاتل فرودگاهی، تهویه مطبوع، مغازه هایی برای خرید سوغاتی، کرایه اتومبیل، آسانسور، اتاق های خانواده، سالن زیبایی و آرایشی، امکاناتی برای افراد با معلولیت های جسمانی، روزنامه و روم سرویس انجام می گیرد. هتل آپارتمان مرکور دبی دارای آسانسور است و با ۱۰۱۰ اتاق و پرسنل خوش برخورد خود آماده پذیرایی از گردشگران از سراسر دنیاست. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط و فضاهای عمومی هتل امکان پذیر است. همچنین در قسمت لابی هتل می توانید به فروشگاه های مختلفی مانند سوپر مارکت و فروشگاه خرید سوغاتی دسترس داشته باشید. کودکان نیز در این هتل می توانند در زمین بازی سرگرم باشند. امکانات دیگری در هتل مرکور دبی شامل نگهداری کودک، آرایشگاه و وجود پزشک است. پرسنل هتل مرکور دبی به زبان های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، رومانی، تایلندی، فیلیپینی، اوکراینی، روسی و چینی تسلط دارند.

رستوران های هتل آپارتمان مرکور دبی بارشا هایتس


در رستوران هتل آپارتمان مرکور بارشا هایتس وعده های صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. در زمان سرو غذا با تنوع غذایی زیادی روبرو خواهید شد، زیرا طیف وسیعی از غذاهای بین المللی در این رستوران وجود دارد. در هتل مرکور دبی به رستوران و یک کافه دسترسی خواهید داشت. در Mercure Dubai Barsha Heights Hotel Apartments به طیف گسترده ای از گزینه های پذیرایی دسترسی خواهید داشت، همچنین وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام برای همه سلیقه ها ارائه می شود. همچنین غذاهای گیاهی در این هتل وجود دارند.

اتاق های هتل مرکور دبی بارشا هایتس


هتل مرکور دبی بارشا هایتس دارای ۷۷ اتاق است که عبارتند از سوئیت پرستیژ دو تختخوابه با چشم انداز آسمان و شهر، سوئیت توئین دولوکس با چشم انداز آسمان و شهر، سوئیت کینگ دولوکس با چشم انداز آسمان و شهر.

امکانات اتاق های هتل مرکور دبی بارشا هایتس


در اتاق های هتل مرکور دبی نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد. اتاق های این هتل دارای یک اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام هستند و در همه اتاق ها تهویه هوا با دمای مناسب انجام می گیرد. همچنین یک بالکن در اتاق ها وجود دارد. همچنین گاوصندوق، مینی بار و یک میز نیز در اتاق های این هتل قابل دسترس است. در آشپزخانه مجهز این هتل به یخچال، مینی بار، مایکروویو و دستگاه چای ساز و قهوه ساز، ماشین لباسشویی و یک ست اتو وجود دارند. همچنین تلفن، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای واینترنت وای فای اقامتی عالی برایتان به ارمغان می آورند. در حمام نیز علاوه بر وان، لوازم بهداشتی حمام، سشوار و دمپایی وجود دارند.

امکانات تفریحی هتل مرکور دبی بارشا هایتس


میهمانان در هتل مرکور دبی می توانند به استخر فضای باز رفته و با لذت بردن از گرمای آفتاب به استراحت مشغول شوند. وجود جکوزی در این هتل آرامش خاصی به میهمانان ارائه می دهد. همچنین در این هتل به والیبال و بسکتبال نیز دسترسی خواهید داشت. امکانات ورزشی و تفریحی در هتل مرکور دبی شامل سالن بدنسازی، اسکواش و ایروبیک است. امکانات مختلف دیگر مانند اسپا، سونا، حمام بخار، سالن زیبایی و ماساژ و واکس با هزینه اضافی انجام می گیرد. استخر روباز هتل مرکور دبی در طول سال به صورت رایگان دایر بوده و برای همه رده های سنی مناسب است. در کنار استخر نیز به حوله دسترسی خواهید داشت، همچنین در اطراف استخر نیز می توانید از صندلی های آفتابی بهره مند شوید. از لحاظ سلامتی نیز می توان به باشگاه بدنسازی همراه با مربی های خصوصی، سونا، ماساژ کل بدن، ماساژ دست و پا، ماساژ سر و گردن، مرکز اسپا و محل ریلکس، اتاق بخار، رنگ و کوتاهی مو، مانیکور و پدیکور، آرایش، وکس و حمام ترکی بی نظیر اشاره کرد.

فاصله هتل مرکور دبی بارشا هایتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل مرکور دبی بارشا هایتس تا پارک آبی وایلد وادی: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله هتل مرکور دبی بارشا هایتس تا برج العرب: ۷٫۹ کیلومتر
فاصله هتل مرکور دبی بارشا هایتس تا ساحل جمیره: ۱۷٫۹ کیلومتر
فاصله هتل مرکور دبی بارشا هایتس تا برج خلیفه: ۱۹٫۱ کیلومتر
فاصله هتل مرکور دبی بارشا هایتس تا اپرای دبی: ۱۹٫۵ کیلومتر
فاصله هتل مرکور دبی بارشا هایتس تا آکواریوم دبی: ۲۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است