search
menu

هتل Media Rotana Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Media Rotana Dubai
امکانات عمومی هتل مدیا روتانا دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مدیا روتانا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Media Rotana Dubai


هتل مدیا روتانا یکی از هتل های ۵ ستاره در مرکز شهر دبی قرار گرفته است. این هتل لوکس در سال ۲۰۰۸ در منطقه کسب و کار واقع شده است. برای بازدید از امارات مال ترانسفر رفت و برگشت از این هتل وجود دارد، همچنین از طریق ایستگاه متروی نزدیکی هتل Media Rotana Dubai به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر دسترسی خواهید داشت. این هتل زیبا در فاصله ۳۰ دقیقه ای از فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است.

امکانات عمومی هتل مدیا روتانا دبی


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است، سایر امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از پارکینگ رایگان، استخر شنا، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا، چای ساز و قهوه ساز در همه اتاق ها. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از جمله خدمات ارائه شده در لابی این هتل می توان به تبدیل ارز، خدمات تور و بلیط اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. اگر به قصد سفرکاری بلیط هواپیما تهیه می کنید، بهتر است محل اقامتتان را هتل مدیا روتانا انتخاب کنید، زیرا در این هتل امکاناتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان در مرکز بیزینس فراهم گردیده است.
مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، در صورت اقامت در هتل مدیا روتانا امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Media Rotana Dubai به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، مالزیایی، ماراتی، روسی، تامیل، تایلندی، فیلیپینی، اردو، ویتنامی، رومانی مسلط هستند و از هر گوشه دنیا مسافر دارد. برای بازدید از جاذبه های دیدنی دبی می توانید از قسمت مربوطه در این هتل ماشین کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل


این هتل استخر روباز با دمای کنترل شده دارد که در طول سال به صورت رایگان باز است و این استخر برای تمامی رده های سنی مناسب است. در کنار استخر نیز چندین صندلی و چتر آفتاب گیری قرار داده است. همچنین چندین اتاق ماساژ در اتاق مدیا روتانا دبی برای آرامش بخشیدن به مسافران در این هتل دایر هستند. باشگاه بدنسازی با دستگاه های روز دنیا در اختیار مسافران قرار داده می شود و همراه با مربی خصوصی می توانید تمرینات لازم را انجام دهید. علاوه بر موارد ذکر شده چندین امکانات تفریحی دیگری نیز ارائه می شوند که عبارتند از سالن آرایشی و زیبایی، سونا، اتاق بخار.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همه اتاق ها بسیار بزرگ و دلباز هستند و با دکوراسیونی بی نظیر توجه همه گردشگران را به سوی خود جلب می کنند، طوری که احساس راحتی و آرامش در اتاق های هتل مدیا روتانا تجربه خواهید کرد. اتاق های این هتل عبارتند از سوئيت کلاسیک، اتاق کینگ کلاسیک، اتاق کینگ پریمیوم، اتاق توئين کلاسیک، اتاق توئين پریمیوم، سوئيت پریمیوم، اتاق خانواده و سوئيت خانواده. همه اتاق ها روزانه نظافت می شوند و همگی عایق صدا هستند، در داخل همه اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون، میزکار، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، کمدلباس، گاوصندوق، امکانات اتو، حمام های اختصاصی نیز در داخل اتاق ها شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند. در داخل اتاق های هتل Media Rotana Dubai اجازه استعمال سیگار ندارید و اینکه برای دسترسی به اتاق های مختلف می توانید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران های موجود در این هتل غذاهای بین المللی، پیتزا، هلندی، دریایی، استیک، اروپایی، آمریکایی، یونانی، مدیترانه ای، مکزیکی، اسپانیایی، آسیایی و گریل به صورت منویی و بوفه ای در وعده های صبحانه، ناهار و شام سرو می کنند.

فاصله هتل مدیا روتانا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل جمیرا: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۶.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۷.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۲۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است