search
menu

هتل Landmark Premier Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Landmark Premier Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل لندمارک پریمیر دبی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل لندمارک پریمیر دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Landmark Premier Hotel Dubai


هتل لندمارک پریمیر در شهر دبی واقع‌شده است. این هتل چهار ستاره در موقعیت خوبی از شهر واقع‌شده و از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی بازدید کنید. همچنین به دلیل دسترسی آسان به مترو نیز می‌توانید به نقاط مختلف شهر در اسرع وقت بروید. معماری این هتل بسیار مدرن بوده و به دلیل قرارگیری در مرکز دبی اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. هتل Landmark Premier Hotel Dubai تا موزه دبی ۲ کیلومتر و تا مرکز کنگره دبی نیز ۵ کیلومتر فاصله دارد. برای دسترسی به فرودگاهی بین‌المللی دبی نیز باید مسافت ۴ کیلومتری پیموده شود که از طریق شاتل فرودگاهی امکان‌پذیر است، بنابراین نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا و سلامتی، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لندمارک پریمیر دبی


بخش پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. از امکانات ارائه‌شده در هتل لندمارک پریمیر می‌توان به خدمات ارائه بلیط و میز تور گردشگری اشاره کرد که از این طریق می‌توانید با جاهای دیدنی دبی آشنا شوید. با توجه به قوانین هتل Landmark Premier Hotel Dubai اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل اتاق داده نمی‌شود. از امکانات دیگر می‌توان به پارکینگ اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در صورت سفر کاری به دبی می‌توانید در مرکز بیزینس این هتل جلسات کاری‌تان را برگزار کنید، همچنین از فکس و فتوکپی نیز در صورت نیاز بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین باشگاه بدنسازی مجهز نیز در داخل این هتل وجود دارد. علاوه بر این‌ها، در بخش اسپای هتل Landmark Premier Hotel Dubai نیز می‌توانید از انواع خدمات بهره‌مند شوید که عبارت‌اند از اتاق بخار، صندلی ماساژ و سونا. مطمئن باشید که بعد از خستگی روزانه و گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های شهر دبی با دریافت ماساژ در این بخش به آرامش خواهید رسید.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز بهره‌مند شوید. همچنین از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. در هریک از اتاق‌ها مینی بار تعبیه‌شده است. انواع اتاق‌های هتل Landmark Premier Hotel Dubai عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين استاندارد، سوئیت اکسکیوتیو. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، فرش، کتری برقی، کاناپه، میز کار. همچنین استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است. زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی را در وعده‌های غذایی متفاوت سرو می‌کنند. همچنین به دلیل دایر بودن روم سرویس در هتل Landmark Premier Hotel Dubai به طور ۲۴ ساعته می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل لندمارک پریمیر دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۸۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید برج‌های دوقلو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است