search
menu

هتل Kings Park Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kings Park Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل کینگز پارک دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کینگز پارک دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kings Park Hotel Dubai


هتل کینگز پارک دبی یک هتل ۳ ستاره است که هم برای افرادیکه برای کار به دبی می‌روند و هم برای افرادیکه قصدشان از این سفر صرفا تفریحی است، گزینه مناسبی است. در این هتل شما با بهترین‌ها طرف هستید، چه از نظر امکانات و چه از نظر کارکنان و بر خورد حرفه‌ای آن‌ها با مسافران در بالاترین سطح استاندارد قرار دارد. از مزایای بارز این هتل می‌توان به فرصت‌های تفریحی متنوع این هتل اشاره کرد که مسافران می‌توانند از این‌ فرصت‌ها استفاده کنند و از اوقاتی که در هتل می‌گذرانند لذت ببرند. اتاق‌های هتل نیز امکانات متنوع و خوبی دارند. اتاق‌ها مجهز به صفحه نمایش LCD ، دسترسی به اینترنت، اتاق‌هایی برای افراد غیرسیگاری، تهویه مطبوع، خدمات بیدار باش و ... هستند و مسافران اطمینان حاصل کنند که تمام نیازهای مهمانان برای داشتن یک شب آرام در هتل Kings Park Hotel Dubai وجود دارد. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیز کافی است از طریق سایت‌های گردشگری اقدام کنید تا برنامه سفر خود را بموقع بچینید. اقامت شما در یک هتل خوب در کنار بازدید از جاهای دیدنی دبی مانند: برج خلیفه، موزه دبی، ساحل کایت دبی ... می‌تواند سفر خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزند.

امکانات عمومی هتل کینگز پارک دبی


از ویژگی‌های بارز این هتل آن است که برای هر قشری امکانات مخصوص بخودشان را آماده کرده‌است. برای مثال افراد معلول امکانات مختص خودشان را در این هتل دریافت می‌کنند و ویلچر نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. کودکان نیز می‌توانند از امکاناتی مانند زمین بازی بهره ببرند و ساعتهایی که در هتل هستند در زمین بازی به فعالیتهای متنوع تفریحی بپردازند. از جمله امکانات دیگر این هتل می‌توان به امکان دسترسی به اینترنت اشاره کرد. خدمات دیگری مانند آرایشگاه نیز برای مسافران هتل تعبیه شده‌است. امکانات تفریحی مانند اسپا و ماساژ برای افراد علاقه‌مند ارائه می‌شود. خیالتان از نظر پارکینگ آسوده باشد زیرا این هتل دارای یک پارکینگ است تا خودروی مسافران در فضایی امن پارک شوند. اگر شما با خرید بلیط هواپیما و بصورت هوایی به این شهر سفر کرده‌باشید، می‌توانید از امکانات ترانسفر فرودگاهی هتل نیز بهره ببرید. این هتل دارای خدمات دربانی و پذیرش شبانه روزی است تا شما در تمام طول شبانه روز در صورت بروز هر مشکل یا سوالی با پذیرش در ارتباط باشید. از موارد مهم دیگر در این هتل می‌توان به خدمات تهویه مطبوع اشاره کرد. در بخش پذیرش هتل Kings Park Hotel Dubai دستگاه خودپرداز نیز وجود و در صورتیکه پول رایج دبی را بهمراه ندارید می‌توانید از صرافی موجود در هتل بخواهید تا پول شما به پول رایج دبی تبدیل کند. برای گشتن در شهر شما می‌توانید از امکان اجاره خودرو نیز استفاده کنید. خشکشویی و خدمات شستن لباس برای مسافران تعبیه شده‌است و برای استفاده از آن‌ها باید هزینه آن‌ها نیز پرداخته‌شود. نظافت روزانه نیز در این هتل انجام می‌شود تا محیط مطبوعی برای اقامت مسافران بوجود آید. در ادامه امکانات مربوط به واحدهای هتل بیان می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل دارای وضعیت بسیار خوبی از نظر نظافت و امکانات مختلف هستند. حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی در تمام واحدهای هتل وجود دارد. با وجود اینکه واحدها دارای تلویزیون هستند ولی یک اتاق مشترک نیز وجود دارد تا در صورت وجود برنامه‌های مهم بصورت دست جمعی نیز بتوان تلویزیون تماشا کرد. واحدها نیز از تهویه مطبوع مناسبی برخوردار هستند. مینی بار، سشوار، تلفن و میز کار از سایر امکانات موجود در واحدهای هتل Kings Park Hotel Dubai هستند. این واحدها از اینترنت رایگان نیز برخوردار هستند. این هتل دارای واحدهایی با تخت توئین، کینگ و اتاقهای سه نفره است.

رستوران هتل


هتل Kings Park Hotel Dubai مجهز به یک رستوران است که منوی متنوعی از غذاهای بسیار خوشمزه در آن وجود دارد. علاوه بر رستوران، کافی شاپ موجود در هتل نیز می‌تواند جای مناسبی برای دورهمی و نوشیدن یک نوشیدنی بسیار خوش طعم باشد.

فاصله هتل کینگز پارک دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار طلای دبی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی امارات: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است