search
menu

هتل Khalidia Palace Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Khalidia Palace Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل خلیدیا پالاس دبی
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل خلیدیا پالاس دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Khalidia Palace Hotel Dubai


هتل خلیدیا پالاس دبی در ۶ کیلومتری مسجد بزرگ قرار گرفته و امکانات متنوعی به مهمانان ارائه می‌کند. Khalidia Palace Hotel Dubai از هتل‌های لوکس دبی است و نوید اقامتی خاطره‌انگیز به مهمانان می‌دهد. با اقامت در هتل ۵ ستاره خلیدیا، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دبی خواهید داشت. برج ساعت دیره در ۶۰۰ متری هتل قرار گرفته و موزه دبی تنها ۲.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. جاذبه‌های متنوع دیگری نیز در این شهر زیبا قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در هتل خلیدیا اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل خلیدیا پالاس دبی


در Khalidia Palace Hotel Dubai طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش ۲۴ ساعته و آسانسور از امکانات اساسی دیگر هتل خلیدیا پالاس به شمار می‌روند. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان انگلیسی و عربی به ۶ زبان دیگر نیز مسلط هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. در هتل خلیدیا چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۳.۳۰ و چک‌اوت از ساعت ۱۲ تا ۱۲.۳۰ انجام می‌گیرد. در قسمت پذیرش هتل، خدمات تور، صرافی، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. هتل خلیدیا با وجود امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و اتاق همایش گزینه خوبی برای سفرهای کاری به شمار می‌رود. خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری نیز استفاده کنید. از امکانات دیگر هتل می‌توان صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و دوربین مداربسته را نام برد. لازم به ذکر است هتل بین‌المللی دبی در ۱.۷ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. حیوانات خانگی نیز در این هتل پذیرفته می‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل خلیدیا پالاس دبی دارای ۳۱۱ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس کینگ، اتاق دلوکس تویین، اتاق دلوکس کینگ (با بالکن)، اتاق دلوکس تویین (با بالکن)، اتاق پریمیوم کینگ (با آشپزخانه)، سوئیت خانواده (با آشپزخانه)، سوئیت اگزکیوتیو، سوئیت یک‌خوابه (با آشپزخانه) و سوئیت دوخوابه رویال است. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. تلویزیون صفحه تخت و مینی‌بار در همه‌ی اتاق‌ها موجود است. برخی از واحدها دارای آشپزخانه و وسایل پخت‌وپز نیز هستند. کتری برقی، نشیمن، میز، تلفن، کمد لباس و اتو از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از واحدهای Khalidia Palace Hotel Dubai دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در هتل Khalidia Palace Hotel Dubai سفر تفریحی جذابی پیش رو خواهید داشت. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کرده یا در چتر آفتاب استراحت کنید. برای کودکان عزیز نیز استخر مجزا، زمین‌بازی و وسایل بازی در نظر گرفته شده است. دارت و زمین‌بازی از امکانات تفریحی هتل خلیدیا به شمار می‌روند. برای گذراندن اوقاتی آرام سری به مرکز اسپا بزنید. این مجموعه دارای سونا و اتاق بخار است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. علاقه‌مندان تناسب اندام از وجود یک باشگاه ورزشی مجهز در داخل هتل خشنود خواهند شد.

رستوران هتل


با وجود سه رستوران در داخل هتل، نگرانی از بابت صرف غذا نخواهید داشت. رستوران Creek View All Day Dining Restaurant برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با انواع غذاهای بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌کند. Gilaneh Iranian Restaurant dubai فضای سنتی دارد و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی سرو می‌کند. انواع غذاهای رژیمی و گیاهی نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. لازم به ذکر است هتل Khalidia Palace Hotel دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل خلیدیا پالاس دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه دبی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا دهکده میراث و غواصی دبی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل الممرز: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است