search
menu

هتل ibis Dubai Al Barsha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ibis Dubai Al Barsha
امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس البرشا دبی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس البرشا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ibis Dubai Al Barsha


هتل ایبیس البرشا هتلی مجلل در شهر دبی، شهر توریستی و مشهور کشور امارات متحده عربی است. هتل ایبیس دبی برای اقامتی اقتصادی، با آسودگی خیال و سرشار از آرامش در کنار خانواده و دوستان بسیار متناسب است. هتل ibis Dubai Al Barsha برای اقامتی چند روزه و خوش عالی است و از آنجایی که به برخی از جاذبه‌های تماشایی و معروف شهر دبی و چندین ایستگاه مترو نزدیک است، رزرو چنین هتل خوبی فرصت مناسبی برای بازدید از دبی است. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما لحظه آخری خریداری کنید؛ می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی دبی پرواز داشته باشید و سپس با ماشین مسافتی حدود ۲۳ کیلومتر را طی کنید تا به هتل ایبیس البرشا برسید. یکی از جاهای دیدنی دبی که بازدید از آن برای هر گردشگری می‌تواند جذاب باشد، آکواریوم دبی | لاست چمبرز است که برای گذراندن ساعاتی مفرح و خاطره‌انگیز عالی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس البرشا دبی


هتل ایبیس، امکانات بسیار قابل قبول و لوکسی دارد تا مسافران راحتی و آسایش را تجربه کنند. هتل ibis Dubai Al Barsha لابی وسیع دارد که می‌توانید در فضایی دنج بنشینید و یا بیلیارد بازی کنید. سپس از آسانسور استفاده کنید تا به اتاق و دیگر طبقات بروید. برای میل کردن صبحانه‌ای مفصل و یا ناهار و شامی لذیذ به رستوران و یا کافی شاپ مجلل هتل ایبیس البرشا دبی سری بزنید. همچنین هتل ایبیس البرشا دارای اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، باشگاه ورزشی، فکس، فتوکپی و سالن جلسات، مراسمات و کنفرانس است. خدمات بسیار خوبی در هتل ایبیس دبی وجود دارد که شامل مواردی هستند از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، خدمات و دسترسی ویژه معلولین، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز و خدمات شاتل است. از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل ایبیس البرشا استفاده کنید و با خیالی راحت بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید. هتل لوکس ایبیس البرشا کارکنانی مجرب و مهمان‌نواز دارد که علاوه بر زبان عربی قادر به صحبت کردن به چندین زبان‌ گوناگون دیگر مانند انگلیسی، فرانسوی، روسی، فیلیپینی و هندی هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ibis Dubai Al Barsha در مجموع ۴۸۰ اتاق لوکس دارد. اتاق‌های هتل ایبیس دبی چیدمانی چشم‌گیر و کاملا راحت دارد که بدین شرح هستند: اتاق یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق پریمیوم با تخت دابل، اتاق پریمیوم تویین و اتاق سه نفره. در اتاق‌های راحت و زیبای هتل ایبیس البرشا دبی امکانات و وسایل کاربردی قرار دارند تا اقامتی خوش و بدون کمبود برای شما فراهم باشد؛ امکانات و تجهیزات اتاق‌ها شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، تهویه مطبوع، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی، سیستم اطفا حریق هستند. خوب است توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل ایبیس البرشا امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس دنج و سرسبز هتل ایبیس البرشا دبی می‌توانید بنشینید، با همسفران خود گپ بزنید و از هوای آزاد لذت ببرید. اگر برنامه مشخص ورزشی دارید و یا می‌خواهید در وقت آزاد خود کمی خستگی‌های خود را فراموش کنید و احساس شادابی و طراوت کنید، به باشگاه ورزشی مجهز هتل ایبیس البرشا بروید. در اتاقی وسیع می‌توانید بیلیارد یا تنیس روی میز هم بازی کنید. قابل ذکر است که برای گذراندن اوقاتی شاد و فراموش‌نشدنی، هتل ایبیس امکان رزرو شام را در بیرون از هتل برای مسافران به آسانی مهیا کرده‌است.

رستوران هتل


هتل ibis Dubai Al Barsha یک رستوران با شکوه دارد که فضایی خیره‌کننده و جذاب دارد و این امکان را دارید در فضایی دلنشین و دلچسب خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را به صورت بوفه و سبک آشپزی بین‌المللی میل کنید. همچنین یک کافی شاپ باصفا، با محیطی صمیمی هم در هتل ایبیس البرشا قرار دارد.

فاصله هتل ایبیس البرشا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید امارات مال دبی: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید نخل: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج العرب دبی: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سیتی واک دبی: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است