search
menu

هتل Hyatt Place Dubai Al Rigga

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hyatt Place Dubai Al Rigga
امکانات عمومی هتل حیات پلیس دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل حیات پلیس دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hyatt Place Dubai Al Rigga


هتل حیات پلیس الرقه در قلب دیره دبی واقع شده است. این هتل ۴ ستاره در سال ۲۰۱۴ در ۷ طبقه ساخته شده است و جزو هتل های زنجیره ای حیات به شمار می رود. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است و اقامتی ایده‌ آل برای مسافران فراهم می کند. ایستگاه متروی الرقه تنها ۴۰۰ متر با هتل حیات پلیس الرقه فاصله دارد و از این طریق به تمامی نقاط دبی دسترسی آسانی خواهید داشت، همچنین چندین مراکز خرید مانند الغریر، خرید سیتی سنتر دیره، برجمان و دبی مال نیز بسیار نزدیک است، بدین جهت علاقه مندان خرید می توانند به راحتی به این مراکز خرید دسترسی داشته باشند. علاوه بر اینها می توان به فاصله اندک هتل Hyatt Place Dubai Al Rigga تا ساحل زیبای الممزار اشاره کرد که می توانید با اقامت در هتل حیات پلیس به این ساحل بروید و با اجاره کمپ های ساحلی لحظات به یاد ماندنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. هتل حیات پلیس در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته و از طریق ماشین در عرض ۱۰ دقیقه دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل حیات پلیس دبی


از مهم‌ ترین امکانات هتل حیات پلیس می توان به اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس در تمام نقاط هتل اشاره کرد، همچنین سالن های کنفرانس و اتاق های کار برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که به خاطر سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند، زیرا هتل حیات پلیس یکی از هتل های مناسب برای سفرهای کاریست و برای بهره مندی از این امکانات لازم است هزینه های مربوطه را پرداخت نمایید. کارکنان این مجموعه به زبان‌ های عربی، اسپانیایی، انگلیسی، فلیپینی، هندی، پرتقالی، ایتالیایی و روسی صحبت می کنند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات به هتل Hyatt Place Dubai Al Rigga نیز طبق قوانین مربوطه ممنوع اعلام شده است. پارکینگ رایگان نیز برای مسافرانی که ماشین شخصی سفر می کنند دایر گردیده است. قسمت پذیرش هتل ۲۴ ساعته فعالیت دارد و در همین قسمت لابی می توانید به اتاق چمدان، میز تور، تبدیل ارز، خدمات بلیط دسترسی داشته باشید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه های مربوطه انجام می گیرند. لازم به ذکر است پرسنل مجرب این هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوس، ایتالیایی، هندی، پرتغالی، روسی و فیلیپینی صحبت می کنند. برای میهمانان با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی در این هتل فراهم گردیده است تا اقامتی عالی داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی هتل حیات پلیس الرقه می توان به باشگاه بدنسازی حرفه ای، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، استخر روباز بزرگسالان و کودکان اشاره کرد. در فضای باز هتل مبلمان چیده شده است، همچنین می توانید از امکانات باربیکیو استفاده کنید. استخر این مجموعه در طول سال به صورت رایگان باز بوده و برای تمامی سنین مناسب است. در کنار این استخر نیز چندین صندلی و چتر آفتاب گیری قرار داده شده است، علاوه بر اینها کافی شاپی برای سرو نوشیدنی های خوشمزه وجود دارد. در قسمت دیگر هتل Hyatt Place Dubai Al Rigga خدمات مربوط به اسپا و ماساژ انجام می گیرد و این بخش سلامتی و اسپا نیز خود مشمول هزینه جداگانه است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی شیک همراه با وسایل و چیدمان بسیار زیبا و مدرنی هستند و به طور روزانه نظافت می شوند. در هریک از اتاق ها می توانید به تلویزیون، مینی بار، کتری برقی، کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، تهویه مطبوع هوا، امکانات اتو، کاناپه، میز، یخچال، فضای نشیمن و گاوصندوق دسترسی داشته باشید، همچنین چشم انداز برخی از اتاق ها رو به استخر است. انواع اتاق در هتل Hyatt Place Dubai Al Rigga عبارتند از اتاق توئین سوپرییر، اتاق کینگ، سوئیت کینگ، اتاق توئين و اتاق خانواده. همه اتاق ها کاناپه های تختشو دارند و با اقامت در هرکدام از این اتاق ها صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان برایتان ارائه می شود. دسترسی به اتاق ها نیز از طریق آسانسور امکان پذیر است. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در همه اتاق ها ممنوع است و برای اینکار بخش دیگری در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


رستوران اصلی هتل حیات پلیس، رستوران فوکوس Focus Glocal Dining است که انواع غذاهای بین المللی، هندی، اندونزیایی، آمریکایی، ایتالیایی و آسیایی و گریل سرو می کند. رستوران The Market نیز غذاهای آمریکایی و بین المللی سرو می کند.

فاصله هتل حیات پلیس دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سنتی دبی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل الممزار: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا سافاری دبی: ۲۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است