search
menu

هتل Hotel Sea View Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sea View Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل سی ویو دبی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سی ویو دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Sea View Dubai


هتل سی ویو یکی از هتل‌های با شکوه شهر دبی، مشهورترین شهر کشور امارات متحده عربی است. هتل سی ویو دبی برای اقامتی با آسودگی خیال، آرامش در کنار خانواده و دوستان بسیار متناسب است. در هتل مجلل سی ویو می‌توانید مدتی را به دور از نگرانی‌ها و مشغله‌های روزمره خود تفریح کنید و در هتلی کاملا مجهز و مجلل، برای خود خاطراتی ماندگار و خوش به یادگار بگذارید. قابل ذکر است که هتل هیوز دبی به برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور شهر دبی و چندین ایستگاه مترو نزدیک است. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید؛ می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی دبی پرواز داشته باشید و سپس با ماشین مسافتی حدود ۸ کیلومتر را طی کنید تا به هتلHotel Sea View دبی برسید. یکی از جاهای دیدنی دبی که بازدید از آن برای هر گردشگری می‌تواند جذاب باشد، آکواریوم دبی | لاست چمبرز است که برای گذراندن ساعاتی مفرح و خاطره‌انگیز عالی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سی ویو دبی


هتل Hotel Sea View Dubai لابی وسیع دارد که می‌توانید در فضایی دنج بنشینید و استراحت کنید. سپس از آسانسور استفاده کنید تا به اتاق و دیگر طبقات هتل بروید. برای میل کردن صبحانه‌ای مفصل و یا ناهار و شامی لذیذ به رستوران مجلل هتل سی ویو دبی سری بزنید. همچنین هتل سی ویو دارای اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، فکس، فتوکپی، بیزنس سنتر و سالن جلسات، مراسمات و کنفرانس است. خدمات بسیار خوبی در هتل سی ویو دبی وجود دارد که شامل مواردی هستند از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، خدمات و دسترسی ویژه معلولین، امکان اجاره خودرو، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودکان، معرفی و فروش تور و خدمات شاتل است. از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل سی ویو استفاده کنید و با خیالی راحت بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید. هتل لوکس سی ویو دبی کارکنانی مجرب و مهمان‌نواز دارد که علاوه بر زبان عربی قادر به صحبت کردن به چندین زبان‌ گوناگون دیگر هستند مانند انگلیسی، فیلیپینی و هندی.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Hotel Sea View Dubai اتاق‌ها و سوئیت‌هایی مجلل و فوق‌العاده راحت دارد که با چیدمانی چشم‌گیر برای اقامتی راحت و آسوده طراحی شده‌اند. در هتل سی ویو دبی اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین و سوئیت یک خوابه متناسب با اقامت سه فرد که یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو دارد، قرار گرفته‌اند. در اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و زیبای هتل سی ویو دبی امکانات و وسایل کاربردی قرار دارند تا اقامتی خوش و بدون کمبود برای شما فراهم باشد؛ امکانات و تجهیزاتی شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز تحریر، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی، سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سی ویو امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه خستگی‌های خود را فراموش کنید و ساعاتی را به دور از دغدغه‌ها در آرامش سپری کنید، به بخش ماساژ و سونا هتلHotel Sea View بروید همچنین در استخر روباز شنا کنید و یا در کنار آن بر روی صندلی هایی گرم‌ و نرم استراحت کنید. کودکان شما می‌توانند در زمین بازی در داخل هتل سی ویو دبی سرگرم شوند و ساعاتی شاد را سپری کنند.

رستوران هتل


هتل سی ویو دبی یک رستوران در طبقه بالا دارد که چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد و این امکان را دارید در فضایی دلنشین و دلچسب خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را میل کنید. همچنین یک کافی شاپ با محیطی صمیمی و با صفا هم در هتل سی ویو قرار دارد.

فاصله هتل سی ویو دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دهکده میراث دبی: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه دبی: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سیتی واک دبی: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است