search
menu

هتل Holiday Inn Express Dubai Airport

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Express Dubai Airport
امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این اکسپرس دبی ایرپورت
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این اکسپرس دبی ایرپورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Express Dubai Airport


هتل هالیدی این اکسپرس دبی ایرپورت از هتل‌های میان‌رده دبی به شمار می‌رود. هالیدی این اکسپرس روبروی ترمینال ۳ فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد و در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است. با اقامت در Holiday Inn Express Dubai Airport در عین برخورداری از امکانات باکیفیت، سفری اقتصادی خواهید داشت. نزدیکی به جاهای دیدنی دبی مانند قاب دبی از دیگر امتیازات اقامت در هتل هالیدی این اکسپرس محسوب می‌شود. برج ساعت دیرا حدود ۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. بناهای متفاوت، شهر دبی را به یکی از معروف‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده است؛ شما هم با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید به این شهر رویایی سفر کنید. هتل هالیدی این اکسپرس دبی ایرپورت پیشنهادی عالی برای سفرهای دو نفره است. با اقامت در این هتل لحظات خوشی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این اکسپرس دبی ایرپورت


در هتل هالیدی این اکسپرس دبی ایرپورت امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان داخل هتل قرار دارد و برای استفاده از آن نیازی به رزرو نیست. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات تور، فاکتور، اتاق چمدان، چک‌این/اوت سریع و صرافی به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، روسی، هندی، فیلیپینی و سواحلی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۱۲ تا ۱۴ انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است هتل هالیدی این اکسپرس برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل هالیدی را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر Holiday Inn Express Dubai Airport می‌توان آسانسور، کپسول آتشنشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و اتو برخوردار شوید. فرودگاه بین‌المللی دبی در ۱.۳ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۳۸۱ واحد اقامتی زیبا و راحت در مجموعه Holiday Inn Express Dubai Airport وجود دارد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد دوبل، اتاق دوبل، اتاق تویین، اتاق کینگ (با منظره فرودگاه)، اتاق تویین (با منظره فرودگاه) و اتاق استاندارد کینگ است. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کمد لباس و رخت‌آویز اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. ارائه‌ی گهواره به کودکان زیر ۳ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی مهمانان عزیز فعالیت‌هایی نظیر دارت، بیلیارد و پخش زنده مسابقات ورزشی تدارک دیده شده است. علاقه‌مندان تناسب اندام از وجود باشگاهی مجهز در داخل هتل خشنود خواهند شد.

رستوران هتل


با اقامت در هتل هالیدی این اکسپرس روزتان با صرف صبحانه‌ کامل آغاز خواهد شد. منوی صبحانه شامل گزینه‌های کانتیننتال، ایتالیایی، گیاهی، حلال، آسیایی، آمریکایی و بدون گلوتن است. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. انواع اسنک، غذای کودک و غذاهای رژیمی نیز موجود است. ناگفته نماند Holiday Inn Express Dubai Airport خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. در اوقات فراغتتان می‌توانید به همراه همسفراتان به کافی‌شاپ هتل تشریف برده و دسر مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید.

فاصله هتل هالیدی این اکسپرس دبی ایرپورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل شناور: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۷ کیلومتر
فاصله تا منطقه بستکیه دبی: ۷ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است