search
menu

هتل Holiday Inn & Suites - Dubai Festival City Mall

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn & Suites - Dubai Festival City Mall
امکانات عمومی هتل هالیدی این دبی فستیوال سیتی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این دبی فستیوال سیتی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn & Suites - Dubai Festival City Mall


هتل هالیدی این دبی فستیوال سیتی دبی دارای چهار ستاره است. هتل دارای ساختمانی چند طبقه و بزرگ است که از جذابیت خاصی برخوردار است. فرودگاه بین المللی دبی در ۳ کیلومتری از هتل قرار دارد. با توجه به فاصله جغرافیایی امارات از ایران، خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر با هواپیما آسانترین راه برای سفر به دبی خواهد بود. این مکان اقامتی جذابیت‌های ویژه و خاص خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش با آب و آتش اشاره کرد که در نوع خود منحصر بفرد هستند. هتل Holiday Inn & Suites - Dubai Festival City Mall امکان دسترسی به ماساژ، رستوران و مرکز تناسب اندام را برای مهمانان فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل هم یک مکان اقامتی بسیار آرام را خواهید دید و هم می‌توانید از جاهای دیدنی دبی مانند: برج العرب، برج خلیفه، آبنمای دبی و ... دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل هالیدی این دبی فستیوال سیتی


این هتل شیک و مدرن دارای امکانات متنوع و متعددی است که از آن جمله می‌توان به سهولت دستیابی به اینترنت رایگان وای فای اشاره کرد. اینترنت پرسرعت در تمام بخشهای خصوصی و عمومی هتل قابل دسترسی است. خدمات دربانی، انبار چمدان، تبدیل ارز و میز پذیرش ۲۴ ساعته از خدمات و امکانات عمومی هتل هستند که برای ارائه به مسافران هتل در نظر گرفته شده‌است. نظافت روزانه، پرس شلوار، سرویس اتو و خشکشویی همگی با هزینه‌ای اضافی و مجزا برای ارائه به مسافران هتل تعبیه شده‌اند. مرکز تجاری موجود در هتل Holiday Inn & Suites - Dubai Festival City Mall برای صاحبان سرمایه و بیزینس انتخاب خوبی می‌تواند باشد. اگر قصد برگزاری همایش و جلسه خاصی دارید این مکان انتخابی خوبی برای شما خواهد بود زیرا که با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از امکانات برگزاری ضیافت و جلسه در این هتل بهره‌مند شوید. در بخش‌های مختلف و به ویژه در راهروهای هتل، کپسول‌های آتش نشانی وجود دارد تا به راحتی بتوانید قبل از وقوع آتش سوزی از گسترش آن جلوگیری کنید. دوربین‌های مداربسته هتل، امنیت را در این هتل تضمین کرده‌است. در ادامه این دو خدمات امنیتی می‌توان به آلارم دود و هشدار دهنده‌های امنیتی نیز اشاره کرد.
نگهبانی هتل بصورت ۲۴ ساعته ورود و خروج امن مسافران را کنترل می‌کند. برای اینکه مدارک و اشیای گرنبهایتان را در یک مکان امن قرار دهید می‌توانید از صندوق امانات استفاده کنید. سرویس تهویه مطبوع، سرویس گرمایشی و سرمایشی در کل ساختمان هتل بخوبی انجام شده‌است و شما می‌توانید در یک فضای خوب و آرام به اقامت خود ادامه دهید. یک بخشی وجود دارد که برای افراد سیگاری طراحی شده‌است تا افراد غیر سیگاری از دود سیگار در رنج نباشند. کارکنان آموزش دیده و با اخلاق هتل می‌توانند به چندین زبان زنده دنیا که مهمترین آن‌ها عربی و انگلیسی است با مسافران صحبت کنند. همانطور که گفته‌شد هتل دارای مجموعه‌ای از امکانات است و افراد معلول نیز از این قاعده مستثنی نیستند و امکانات ویژه‌ای برای اقامت راحت آن‌ها در نظر گرفته شده‌است. استخر روبازی برای بزرگسالان و بصورت مجزا برای کودکان وجود دارد. اسپا، سونا و ماساژ حرفه‌ای با بهترین و بالاترین درجه از کیفیت برای مسافران ارائه می‌شود. پارکینگ بدون اینکه نیاز به رزرو و پرداخت هزینه اضافی داشته‌باشد برای مسافران در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Holiday Inn & Suites - Dubai Festival City Mall بسیار مدرن هستند و تمام جزئیات آن‌ها به روز و مدرن هستند. اتاق‌ها چشم اندازهای مختلفی مانند دریا، شهر و بیابان‌های بکر دبی دارند. هر اتاق جذابیت ویژه‌ای دارد و چیدمان آن‌ها تکراری نیست. برخی اتاق‌ها دارای نشیمن جدا هستند و برخی نیز در کنار تخت‌های بسیار راحتش، مبلمان بسیار مناسبی نیز دارد. آشپزخانه کوچک با لوازم مورد نیاز، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی و تمام لوازم مورد نیاز برای اقامت در واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل:
• اتاق استاندارد
• اتاق ساحلی استاندارد
• اتاق ساحلی با تخت کینگ
• اتاق پرمیوم با تخت کینگ
• سوئیت جونیور با تخت کینگ
• اتاق خانوادگی با یک تخت کینگ و ۲ تخت دو نفره
• اتاق کینگ پریمیوم با آشپزخانه
• اتاق کینگ با چشم انداز شهر و آشپزخانه
• آپارتمان کینگ با یک اتاق خواب
• اتاق با دو تخت توئین و بالکن
• آپارتمان تک خوابه پرمیوم با بالکن

رستوران هتل


رستوران هتل همانند سایر بخش‌ها مدرن است. تمام میز‌ها از نظر بهداشتی در رتبه بالایی هستند. منوی متنوع رستوران نیز برای مشتریان جذاب به نظر می‌رسد. انواع مختلفی از میان وعده‌ها و دسرها نیز در این رستوران قابل سفارش است.

فاصله هتل هالیدی این دبی فستیوال سیتی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۵ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۹ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است