search
menu

هتل Hilton Dubai The Walk Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Dubai The Walk Hotel
امکانات کلی هتل هیلتون د واک دبی
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون د واک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Dubai The Walk Hotel


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس هیلتون د واک دبی یک منطقه تفرجگاهی شلوغ است که دارای مراکز خرید و ساحلی پر از بوتیک‌ها، رستوران‌ها و سینماها در قلب ساحل جمیرا است. این هتل در نزدیکی مکان‌های تفریحی دبی مارینا قرار گرفته و دسترسی آسانی به مرکز شهر دبی دارد. میهمانانی که برای کار و تجارت به دبی سفر کرده‌اند، می‌توانند از رفت و آمدهای طولانی اجتناب کنند زیرا مراکز تجاری شهر دبی تنها ده دقیقه با هتل فاصله دارند. این هتل ۱۵ دقیقه و ۱۷ کیلومتر با ماشین تا غرفه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ فاصله دارد. هتل هیلتون د واک بهشتی برای استراحت و آرامش است و جاذبه‌های اطراف آن عبارتند از: برج العرب، برج خلیفه، آکواریوم دبی و مرکز خرید سیتی واک.
کسانی که مایل به تجربه جاذبه‌های محبوب منطقه هستند می‌توانند از پارک آبی وایلد وادی و آکواونچر بازدید کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی آل مکتوم دبی است که ۲۱.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در ۲۹.۴ کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، هتل Hilton Dubai The Walk Hotel با ارائه امکانات رفاهی عالی اقامتی بی نظیر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

امکانات کلی هتل هیلتون د واک دبی


از ویژگی‌های مهم این هتل می‌توان به مرکز تجاری، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، انبار چمدان، آسانسور و دربان اشاره کرد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. اینترنت بی سیم نیز با پرداخت هزینه اضافی در اتاق‌ها و لابی در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. همچنین ۱۲ رستوران و بار در این هتل وجود دارد. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کنید. خدمات خانه داری به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را در هتل Hilton Dubai The Walk Hotel تجربه کنند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است.
اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. افرادی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ بهره‌مند شوند. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. ساحل خصوصی هتل، آبگرم، ورزش‌های آبی، مرکز اسپا و مرکز تناسب اندام مکان‌های ایده آلی برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. هتل دارای یک استخر روباز است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و آفتاب بگیرید. خدماتی از قبیل سونا، ماساژ، اتاق بخار، خدمات آرایشی و زیبایی و درمان‌های پوستی نیز در این هتل ارائه می‌شوند. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، هلندی، روسی و چینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


غواصی و تورهای قایق سواری فرصت‌های خوبی را برای سر گرم شدن در آب‌های اطراف فراهم می‌کنند، یا می‌توانید با چتربازی در نزدیکی هتل به دنبال ماجراجویی باشید. زمین گلف در ۳ کیلومتری هتل Hilton Dubai The Walk Hotel وجود دارد. کودکان نیز می‌توانند در زمین بازی مشغول بازی شوند.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
انواع اتاق‌های هتل هیلتون د واک دبی عبارتند از:
• آپارتمان یک خوابه
• آپارتمان دو خوابه
• آپارتمان سه خوابه
• آپارتمان چهار خوابه
• آپارتمان یک خوابه با چشم انداز دریا
• آپارتمان دو خوابه با چشم انداز دریا
• آپارتمان سه خوابه با چشم انداز دریا
• آپارتمان چهار خوابه با چشم انداز دریا
• استودیوی لوکس
• استودیوی لوکس با چشم انداز دریا
• استودیوی اکسکیوتیو
• سوئیت چهار خوابه رویال
این هتل دارای ۳۶۲ اتاق میهمان با طراحی زیبا و مجهز به تهویه مطبوع است که هر کدام شامل تلفن، اینترنت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن، میز، آباژور، مینی بار و آشپزخانه است. پس از یک روز طولانی و برای رفع خستگی خود می‌توانید با استفاده از چای ساز و قهوه ساز موجود در اتاق‌ها برای خود چای و قهوه تهیه کنید. هر واحد دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


غذاهای ایتالیایی، تایلندی جنوبی، ایرلندی و غذاهای بین‌المللی را در ۱۲ رستوران هتل Hilton Dubai The Walk Hotel می‌توانید تجربه کنید. انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات در مجموعه بارهای هتل سرو می‌شوند. سالن پذیرایی و غذاخوری Pure Sky چشم‌اندازی از روی پشت‌ بام از خلیج عربی دارد.

فاصله هتل هیلتون د واک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا اسکی دبی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکزخرید امارات: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر ورزشی دبی: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است