search
menu

هتل Hilton Al Habtoor City Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Hilton Al Habtoor City Dubai
معرفی هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی
معرفی اتاق‌های هتل هیلتون
امکانات اتاق‌های هتل
سایر امکانات هتل هیلتون
فاصله هتل هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی تا مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری نزدیک

هتل Hilton Al Habtoor City Dubai


دبی همیشه یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای خرید بلیط هواپیما آنلاین و سفر در میان گردشگران و توریست‌ها از سراسر جهان محسوب می‌شود. همانطور که اطلاع دارید، جاذبه‌های گردشگری و تفریحات هیجان انگیز بسیار متنوعی در دبی وجود دارند. جزایر مصنوعی دبی هم یکی دیگر از جاذبه‌های شگفت‌انگیز دبی است. به دلیل جذب گردشگران زیاد، مراکز خرید و هتل‌های مجلل هم در دبی مشغول به فعالیت هستند. امروز قصد داریم تا هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی را به شما معرفی نماییم، لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی


Hilton Dubai Al Habtoor City یکی از مجلل ترین هتل های دبی است که ساختمانی ۴۴ طبقه دارد. هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی در سواحل کانال آبی دبی در جاده شیخ زاید و در فاصله تقریبی ۵ دقیقه تا مرکز شهر واقع گردیده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی، نزدیک بودن به مرکز تجارت جهانی است. هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی، با استخر روباز و تراس در تمام مدت سال، منظره‌ای بی نظیر را برای مهمانان خود خلق می‌نماید.

معرفی اتاق‌های هتل هیلتون


همانطور که اشاره کردیم هتل هیلتون دبی الحبتور سیتییکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های دبی است که با ۴۴ طبقه متنوع ترین اتاق‌ها در خود جای داده است. اتاق‌ها در این هتل به اتاق مهمان کینگ طبقه بالا با تخت پادشاه، اتاق مهمان دوقلو طبقه بالا ۲ با تخت دوقلو، اتاق کینگ لوکس با نمای طبقه بالا با تخت پادشاه، اتاق کینگ اجرایی با دسترسی کامل به سالن کلاب طبقه بالا با تخت پادشاه، اتاق دوقلو اجرایی با دسترسی کامل به سالن کلاب طبقه بالا ۲ تخت دوقلو، سوئیت جونیور کینگ، سوئیت کینگ اجرایی یک خوابه طبقه بالا سوئیت یک خوابه با نمای پانوراما طبقه بالا، سوئیت گراند کانال کینگ، مجموعه کینگ ریاست جمهوری طبقه بالا، مجموعه سلطنتی، اتاق مهمان کینگ با قابلیت تحرک طبقه و اتاق مهمان خانواده تقسیم بندی شده‌اند.

امکانات اتاق‌های هتل


هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت است. برخی از واحدها در حال اتصال به یکدیگر هستند، بعضی از اتاق‌ها دارای یک مکان نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. دستگاه قهوه ساز، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با حمام و سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون و مینی بار با هزینه برخی از امکانات موجود در اتاق‌های مجلل هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی هستند.

سایر امکانات هتل هیلتون


هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی، دارای تئاتر آبی است که به اولین نمایش دائمی منطقه با الهام از روح دبی به لاپرل متصل می‌شود. هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی دارای مرکز آبگرم و سونا است و میهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌های طبیعی آن لذت ببرند.
پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز تجاری، آرایشگاه و کلوپ کودکان رایگان، پارکینگ اختصاصی، مرکز تناسب اندام با اتاق بدنسازی، تمرین دوچرخه، جکوزی، حوله های استخر، ساحل، استخر روباز، استخر آب گرم، کلاس‌های تناسب اندام، سونا، رستوران، بوفه صبحانه، صبحانه در اتاق، بوفه بچه گانه، استخر در پشت‌بام، نگهداری از کودکان، خدمات شاتل یا تاکسی رایگان، حمل و نقل فرودگاه، سرویس اتوبوس شاتل، کرایه ماشین، امکانات کنفرانس، اتاق ضیافت، اتاق‌های و اتاق بخار در پشت‌بام برخی از امکانات موجود در هتل مجلل هیلتون دبی هستند.

فاصله هتل هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی تا مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا آبشار کانال آب دبی: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا ایستگاه حمل و نقل دریایی سافاپارک: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک صفا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان خلیج: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا محل پیاده روی کانال دبی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک خلیج خیابان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا تفرجگاه ماراسی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج خلیفه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دبی مال: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است