search
menu

هتل Halo Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Halo Hotel Dubai
امکانات رفاهی هتل هالو دبی
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل هالو دبی
اماکن دیدنی نزدیک به هتل هالو دبی

درباره هتل Halo Hotel Dubai


هتل هالو دبی اقامتگاهی است لوکس و چهار ستاره واقع در شهر دیدنی و پرگردشگر دبی که بدلیل برخورداری از مزایای مختلفی نظیر موقعیت مکانی مناسب، طرح های اقامتی مختلف و امکانات رفاهی متنوع به تازگی بر سر زبان ها افتاده و به مکانی محبوب میان گردشگران و خریداران بلیط هواپیما دبی مبدل گردیده است. این هتل مجلل و باشکوه که در منطقه پررفت و آمد و پرجاذبه دیره قرار گرفته، نه تنها از موقعیت مکانی بسیار مطلوبی بهره برده، بلکه چشم انداز شگفت انگیزی از شهر را در پنجره های وسیع خود قاب گرفته و پیشکش میهمانان خود کرده است.

امکانات رفاهی هتل هالو دبی


از آنجایی که هتل هالو دبی اقامتگاهی چهار ستاره است، انتظار می رود که این هتل از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار باشد و در حقیقت نیز چنین است. هتل Halo Hotel Dubai از طیف وسیعی از امکانات رفاهی، از استخر روباز گرفته تا کافی شاپ و رستوران بهره برده است تا رضایت حداکثری میهمانان خود را جذب کند. وجود باشگاه تناسب اندام مجهزی در این هتل موجب گردیده که گردشگرانی که قصد دارند در این هتل به تجهیزات تناسب اندام دسترسی داشته باشند، قادر باشند در تعطیلات نیز از برنامه تناسب اندام خود باز نمانند. گفتنی است که به منظور رفاه حال میهمانان هتل، فضای وسیعی به محل پارک خودروی آن ها اختصاص داده شده تا از این بابت نیز هیچ نگرانی نداشته باشند و با خیال راحت از امنیت خودروی خود، اقامتی آسوده و بی دغدغه را در این هتل تجربه کنند. آسانسور، فضای سبز، نوشگاه، محوطه استعمال دخانیات، کلوب سلامت، سونا و اسپا از دیگر امکاناتی است که در هتل هالو دبی به میهمانان عرضه خواهد شد.

رستوران هتل


برای تامین غذای میهمانان، هتل هالو دبی از رستورانی بسیار باکیفیت برخوردار گشته است. این رستوران از فضایی دلپسند و دوست داشتنی و کارکنانی مجرب و سرآشپزانی کارکشته تشکیل شده است. منوی رستوران که لیست بلندبالایی از غذاهای اروپایی و آسیایی را پوشش داده، رضایت هر گردشگری را با هر ذائقه و رژیم غذایی جلب کرده است.

خدمات هتل


افزون بر موارد ذکر شده، هتل هالو دبی قادر است با خدماتی رضایت بخش، لذت تکرار نشدنی اقامت در دبی را برای میهمانان خود دو چندان سازد. خدماتی از قبیل: خشکشویی، لباسشویی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خانه داری، پذیرش خصوصی، باربری، بیدار باش، نظافت و صرافی در این هتل به کلیه میهمانان ارائه خواهد گشت تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. همچنین اینترنت پرسرعت نیز از همان ابتدای ورود در اختیار کلیه گردشگران قرار خواهد گرفت تا لذت گشت و گذاری امن و پرسرعت را در این مکان نیز تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۲۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه اسباب و وسایل اقامتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، تخت خواب، کمدلباس، آباژور، چای ساز، قهوه جوش، دراور، میز و صندلی و غیره در این هتل گنجانده شده تا هیچ محدودیتی از بابت گزینش مکانی مناسب برای اقامتی آسوده و لذت بخش وجود نداشته باشد. به منظور آسودگی خیال میهمانان، صندوق اماناتی رمزدار در هر واحد اقامتی تعبیه شده است تا میهمانان قادر باشند وسایل قیمتی و ارزشمند خود را بدون هیچ نگرانی از بابت سرقت و گمشدگی در آن قرار دهند.

موقعیت مکانی هتل هالو دبی


قرار گرفتن هتل هالو دبی در نزدیکی برخی از مراکز خرید دبی نظیر مرکز خرید دبی مال و امارات موجب شده که میهمانان هتل قادر باشند در زمانی کوتاه به این اماکن تجاری دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هالو دبی


فاصله هتل تا مسجد جمیرا: ۹.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دبی مال: ‌۱۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج خلیفه دبی: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا آبنمای دبی: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج العرب دبی:‌۲۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است