search
menu

هتل Gulf Inn Hotel Al Nasr Formerly Roda Links Al Nasr Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gulf Inn Hotel Al Nasr Formerly Roda Links Al Nasr Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل گلف این ال نصر دبی (رودا لینکس ال نصر سابق)
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلف این ال نصر دبی (رودا لینکس ال نصر سابق) تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gulf Inn Hotel Al Nasr Formerly Roda Links Al Nasr Dubai


هتل گلف این ال نصر در سال ۲۰۱۸ در شهر دبی به بهره‌برداری رسیده است. گلف این هتل ال نصر با نام سابق رودا لینکس ال نصر از هتل‌های ۴ ستاره دبی به شمار می‌رود. با اقامت در هتل گلف این ال نصر (رودا لینکس ال نصر سابق) از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل موقعیت مکانی آن است. هتل Gulf Inn Hotel Al Nasr دسترسی راحتی به جاذبه‌های دبی دارد. موزه دبی در ۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است. جاذبه‌های متنوع دیگری نیز در شهر دبی وجود دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل رودا ال نصر سابق گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلف این ال نصر دبی (رودا لینکس ال نصر سابق)


در هتل گلف این ال نصر امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت برای مهمانان فراهم شده تا ارتباط راحتی را تجربه کنند. از امکانات اساسی دیگر هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. در قسمت پذیرش خدمات تور، صرافی، کمد، اتاق چمدان و کانسیرج ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل گلف این ال نصر پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات نگهداری از کودکان به مهمانان ارائه می‌کند. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر انگلیسی و عربی به ۵ زبان دیگر نیز مسلط هستند و با مسئولیت‌پذیری ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. ناگفته نماند هتل رودا لینکس ال نصر سابق برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید به راحتی در تمام شهر گردش کرده و از جاهای دیدنی دبی بازدید نمایید. امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی و مرکز تجاری Gulf Inn Hotel Al Nasr را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری، اتو و پرس شلوار استفاده کنید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی دبی تنها ۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Gulf Inn Hotel Al Nasr دارای ۱۱۴ واحد اقامتی شیک و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق کلاسیک کینگ و سوئیت پریمیوم کینگ است. نمای زیبایی از شهر از اتاق‌ها مشاهده می‌شود. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، کتری برقی، کمد لباس، میز و اتو اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. واحدهای اقامتی این هتل دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. گهواره برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده Gulf Inn Hotel Al Nasr شنا کنید یا در آفتاب‌گیر استراحت کنید. استخر این مجموعه در بام هتل قرار دارد و ورود به آن برای عموم مهمانان رایگان است. در طول اقامتتان در هتل گلف این ال نصر می‌توانید تمرینات ورزشی‌تان را در باشگاه هتل انجام دهید. پس از گذراندن یک روز شلوغ، مرکز اسپا گزینه خوبی برای تجدید انرژی است. در این مجموعه خدماتی نظیر ماساژ به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


صبحانه هتل گلف این ال نصر شامل گزینه‌های کانتیننتال، گیاهی، حلال، آسیایی و آمریکایی است. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. انواع غذای رژیمی، اسنک، غذای کودک و میوه نیز موجود است. کافی‌شاپ هتل فضای دنجی دارد و انواع دسر و نوشیدنی در آن سرو می‌شود. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی Gulf Inn Hotel Al Nasr، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای دبی هستند.

فاصله هتل گلف این ال نصر دبی (رودا لینکس ال نصر سابق) تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا پل شناور: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا محله بستکیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است