search
menu

هتل Gulf Court Hotel Business Bay Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gulf Court Hotel Business Bay Dubai
امکانات عمومی هتل هتل گلف کورت بیزینس بی دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلف کورت بیزینس بی دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Gulf Court Hotel Business Bay Dubai


هتل گلف کورت بیزینس بی دبی در موقعیت ایده آلی در منطقه Business Bay واقع شده‌است و در واقع یک انتخاب اقامتی بی‌نظیر برای مسافران تجاری و تفریحی که به دنبال تجربه‌ای به یاد ماندنی هستند، فراهم می‌کند. این هتل چهار ستاره بسیار شیک و لوکس است و امکانات به روزی دارد. جاهای دیدنی دبی مانند: قاب دبی، برج خلیفه دبی، مرکز تجارت جهانی دبی، پیست اسکی دبی، پارک تفریحی گلدن گلو دبی و ... هستند که لیست کامل جاهای دیدنی دبی را می‌توانید از سایت سفر مارکت نیز ببینید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید بموقع نسبت به سفر خود برنامه‌ریزی کنید. این هتل تنها ۲۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. ایستگاه مترو Business Bay در فاصله ۵ دقیقه رانندگی از هتل Gulf Court Hotel Business Bay Dubai قرار دارد. فاصله آن تا فواره دبی و مرکز خرید دبی ۵ دقیقه است. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌هایی برای برندهای لوکس و طیف گسترده‌ای از رستوران‌های غذاخوری است. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک در اطراف می‌توان به برج خلیفه و اپرای دبی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هتل گلف کورت بیزینس بی دبی


این هتل مجلل دارای چشم اندازی بسیار جذاب به سمت شهر دبی دارد. تراس و مبلمان چیده شده در محوطه هتل این فرصت را به شما می‌دهد که اوقات متنوع و جذابی را در فضای آزاد داشته‌باشید. فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی نیز در این هتل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بیلیارد، ورزش‌های مختلف و برنامه‌های مفرح دیگری اشاره کرد. جالب است بدانید که شما می‌توانید بصورت رایگان به اینترنت هتل دسترسی داشته‌باشید. پارکینگ چه برای افراد عادی و چه برای معلولان وجود دارد و استفاده از آن رایگان در نظر گرفته شده‌است. اگر با خود پول کشور امارات را به همراه ندارید نگران نباشید، زیرا هتل دارای یک صرافی است که خدمات خود را فقط برای مسافران هتل Gulf Court Hotel Business Bay Dubai ارائه می‌دهد. چمدان‌های خود را می‌توانید به بخش انبار چمدان بسپارید و خیالتان از بابت بارهایتان راحت باشد. خدمات دربانی و میز پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات ارائه شده در هتل هستند. هر زمانی که لباس‌هایتان به شستشو و اتو نیاز داشت می‌توانید به خشکشویی و لاندری موجود در هتل مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مجزا از خدمات آن استفاده‌ کنید. از نظر ایمنی نیز اینجا می‌تواند یکی از گزینه‌های چشمگیر باشد که دیگر نیازی به سرچ در رابطه با سایر هتل‌ها نداشته‌باشید زیرا آلارم‌های آتش نشانی در جای جای آن نصب شده‌است. سرویس شاتل فرودگاهی آماده است تا برای رفت و آمد مسافران بین هتل و هواپیما به کار گرفته‌شود، همانطور که می دانید همه مسافران دبی از طریق هوایی به این شهر سفر می‌کنند و وجود ترانسفر فرودگاهی یکی از موارد مهم و ضروری برای هر هتلی در دبی است. اگر سفر شما یک سفر کاری است بهتر است بدانید که می‌توانید از امکاناتی مانند اتاق جلسه و کنفرانس، فکس، فتوکپی و سایر امکانات نیز استفاده کنید. اگر مدارک مهم و اشیای گرانقیمتی دارید می‌توانید از صندوق امانات هتل استفاده کنید. تهویه مطبوع و نظافت بصورت روزانه در هتل Gulf Court Hotel Business Bay Dubai انجام می‌گیرد. اسپا، سونا و استخر روباز بزرگ با تمام لوازم بهداشتی از سایر مواردی است که کارکنان هتل می‌توانند از آن استفاده کنند. کارمندان با تجربه هتل به زبانهای عربی، انگلیسی، هندی، بنگلادشی، روسی و اردو مسلط هستند. در ادامه به توصیف واحدهای اقامتی خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Gulf Court Hotel Business Bay Dubai از طراحی و مبلمان بسیار شیک و به روزی برخوردار هستند. تمام واحدها مانند بخش‌های عمومی هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان هستند. شما می‌توانید در اتاق خود و در بخش نشیمن به تماشای تلویزیون بنشینید و در مینی بار نیز نوشیدنیهای خنک برای خود نگهداری کنید. چای‌ساز نیز در تمام واحدها موجود است. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و تمام واحدها دارای چشم انداز بسیار جذابی به سوی شهر هستند. حمام و دستشویی بصورت اختصاصی در تما ماتاق‌ها موجود است و لوازم بهداشتی رایگان نیز در آن‌ها قرارداده شده‌است. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل:
• واحد اکزگتیو
• واحد سوپریور
• اتاق استاندارد
• سوئیت لاکچری کینگ
• سوئیت پنت هاوس با دو تخت کینگ

رستوران هتل


هتل Gulf Court Hotel Business Bay Dubai دارای چندین رستوران بسیار لوکس است که غذاهای متنوعی در منوی آن‌ها وجود دارد. یک کافه نیز در این هتل وجود دارد که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را در فضای آرام آن میل کنید.

فاصله هتل گلف کورت بیزینس بی دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج خلیفه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا سیاره سبز دبی: ۳ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا دهکده میراث و غواصی دبی: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است