search
menu

هتل Grand Excelsior Hotel Deira Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Excelsior Hotel Deira Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Grand Excelsior Hotel Deira Dubai


هتل گرند اکسلسیور دبی واقع در منطقه دیره و نزدیک به مناطق قدیمی و سنتی شهر قرار دارد. ویژگی قابل توجه این هتل، نزدیکی به مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری است. مرکز خرید القریر، برج ساعت دیرا و آکواریوم دبی جزء نزدیک‌ترین جاذبه‌هایی هستند که در نزدیکی Grand Excelsior Hotel Deira قرار دارند.
۳ ایستگاه مجزا مترو هم در فاصله کمتر از ۱ کیلومتری هتل گرند اکسلسیور دیره دبی قرار دارند که باعث شده دسترسی به نقاط مختلف و مکان‌های دیدنی شهر به سادگی امکان پذیر باشد. امتیاز منحصربفرد این هتل، یک استخر روباز در پشت بام ساختمان است که چشم اندازی فوق العاده از نمای شهر را در اختیار افراد می‌گذارد. کافی شاپ استخر هم انواع نوشیدنی‌های طبیعی، کوکتل‌های گازدار و اسنک‌های خوشمزه را عرضه می‌کند.
صبحانه به صورت رایگان در هتل گرند اکسلسیور دیره دبی عرضه می‌شود. افراد برای صرف ناهار، میان وعده و یا شام نیز می‌توانند به رستوران‌های هتل مراجعه کنند. رستوران‌های مختلفی که انواع غذا‌های محلی و بین المللی از جمله غذاهای ایرانی، چینی و مراکشی را عرضه می‌کنند. بنابراین اگر تمایلی به امتحان کردن طعم‌های جدید و غذا‌های مختلف ندارید، می‌توانید بهترین غذا‌ها و خوراک‌های ایرانی که در رستوران هتل سرو می‌شوند را سفارش بدهید.
علاوه بر سالن بدنسازی که به پیشرفته‌ترین لوازم ورزشی مجهز است، دو استخر سرپوشیده و روباز هم در محوطه هتل اکسلسیور دیره قرار دارد که ساکنین هتل می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده نمایند. قابل ذکر است که افراد در تمامی چهار فصل سال می‌توانند از استخر روباز هتل استفاده نمایند. علاوه بر سونا و جکوزی، خدمات اسپا و ماساژ هم در هتل عرضه می‌شود.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. تسلط کارمندان این بخش به چندین زبان مختلف از جمله فارسی، نگرانی خاصی برای ارتباط برقرار کردن با آن‌ها در هنگام رزرو و یا تحویل اتاق باقی نمی‌گذارد. افراد می‌توانند با هماهنگی پذیرش هتل، درخواست سرویس رفت و برگشت فرودگاهی دهند. همچنین مسافرانی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند نیز می‌توانند درخواست پارکینگ اختصاصی داشته باشند.
از دیگر سرویس‌هایی که از جانب پذیرش هتل گرند اکسلسیور دیره دبی عرضه می‌شود نیز می‌توان به خدمات تبدیل ارز و همچنین وجود دستگاه خودپرداز اشاره کرد که پاسخگوی بسیاری از نیاز‌های روزمره مسافران است. علاوه بر این، خدمات خشکشویی، سفیدشویی و اتو البسه هم در هتل انجام می‌شود و مسافران برای برطرف کردن چنین نیاز‌هایی، حتی الامکان احتیاجی به خروج از هتل نخواهند داشت.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا برج ساعت دیره: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه:‌۱۰.۲ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است