search
menu

هتل Grand Central Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Central Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Grand Central Hotel Dubai


هتل گرند سنترال دبی واقع در منطقه دیرا و در نزدیکی مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی شهر قرار دارد. تمامی اتاق‌های این هتل ۴ ستاره به امکاناتی از قبیل مبلمان راحتی، دستگاه چای ساز، قهوه جوش، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و همچنین حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا مجهز شده‌اند.
تمامی لوازم مورد نیاز برای استحمام، مانند حوله، شامپو و صابون هم در داخل اتاق‌های Grand Central Hotel تعبیه شده است تا مسافران نیازی به حمل این قبیل وسایل و سنگین کردن بیش از حد چمدان‌های خود نداشته باشند. از جمله امکانات تندرستی هتل گرند سنترال هم می‌توان به سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته‌ترین لوازم ورزشی، استخر، سونا، خدمات اسپا و همچنین ماساژ اشاره کرد.
برای رفاه حال مسافران، خدمات زیبایی و بهداشتی مانند پیرایش موی سر، آرایش صورت و همچنین مانیکور و پدیکور در هتل گرند سنترال دبی عرضه می‌شود تا مسافران حتی الامکان، نیازی به خروج از محوطه هتل نداشته باشند. صبحانه به صورت بوفه در هتل سرو می‌شود و افراد برای صرف سایر وعده‌های غذایی می‌توانند به رستوران واقع در محوطه هتل مراجعه کنند. کافی شاپ هتل گرند سنترال نیز انواع آبمیوه‌های طبیعی، میان وعده‌های لذیذ و میوه‌های تازه را در منوی غذایی خود دارد.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی رسانی به مسافران است. کارمندان این بخش علاوه بر صحبت به زبان فارسی، به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی و همچنین چینی مسلط هستند. بنابراین نگرانی خاصی در زمان رزرو و یا تحویل اتاق وجود نخواهد داشت. دستگاه خود پرداز هم برای رفاه بیشتر حال ساکنین در محوطه هتل گرند سنترال قرار دارد. همچنین خدمات تبدیل ارز هم در هتل عرضه می‌شود و افراد برای برآورده کردن چنین دغدغه‌هایی، نیازی به خروج از هتل نخواهند داشت.
افرادی که برای سفرهای کاری به دبی آمده باشند هم می‌توانند از امکاناتی مانند سالن اجتماعات، اتاق ملاقات و خدمات فکس و کپی استفاده نمایند. همچنین خدمات خشکشویی، سفیدشویی و اتو البسه هم در هتل گرند سنترال ارائه می‌شود که برای بهره مندی از آن‌ها، افراد می‌بایستی هزینه جداگانه‌ای پرداخت نمایند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا برج ساعت دیره: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است