search
menu

هتل Golden Sands Hotel Apartments Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Sands Hotel Apartments Dubai
امکانات کلی هتل آپارتمان گلدن سندز دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان گلدن سندز دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Golden Sands Hotel Apartments Dubai


هتل آپارتمان سه ستاره گلدن سندز دبی یک هتل آپارتمان بزرگ با استخر روباز و وای فای رایگان است که در بور دبی واقع شده است. این هتل تنها ۵ کیلومتر تا مرکز تجارت جهانی دبی و ۱۵ دقیقه پیاده تا مرکز خرید برجمان و ایستگاه مترو ADCB فاصله دارد. برج خلیفه، قاب دبی، موزه دبی، آکواریوم دبی و برج العرب از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. هتل با انواع رستوران‌ها، فست فودها و مکان‌های تفریحی احاطه شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دبی است که ۴.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Golden Sands Hotel Apartments Dubai می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت درخواست کمک کنید.

امکانات کلی هتل آپارتمان گلدن سندز دبی


خدمات این هتل شامل نظافت روزانه، خدمات اتاق، انبار چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کنید. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات رایگان پارکینگ بهره‌مند شوند. این هتل خدمات کرایه اتومبیل را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند آنچه را که می‌خواهید در دبی پیدا کنید. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که دارای مشکلات جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. مرکز تناسب اندام، سونا و اتاق بخار از دیگر خدماتی است که برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. برخی از نیازهای کوچک یا لحظه آخری را می‌توان به سرعت توسط فروشگاه‌های رفاه بدون نیاز به ترک هتل آپارتمان برآورده کرد. استعمال دخانیات به مکان‌های تعیین شده برای سیگار محدود شده است. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. ۳ استخر روباز در هتل آپارتمان گلدن سندز دبی وجود دارد که بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در صورت نیاز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل Golden Sands Hotel Apartments Dubai به زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، روسی و فیلیپینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. تخت اضافی برای افراد بالای ۱۲ سال با هزینه اضافی ارائه می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آپارتمان گلدن سندز دبی عبارتند از:
• سوئیت خانوادگی
• آپارتمان دو خوابه لوکس
• آپارتمان سه خوابه لوکس
• آپارتمان یک خوابه
• آپارتمان دو خوابه پریمییر
• آپارتمان سه خوابه پریمییر
• سوئیت اکسکیوتیو
• استودیو لوکس
• استودیو پریمییر
• اتاق اکسکیوتیو
• آپارتمان سه خوابه گرند پریمییر
• سوئیت سه خوابه گرند
هر واحد دارای سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلفن، مینی‌بار، یک آشپزخانه کاملاً مجهز و یک ماشین لباسشویی است. آنها همچنین دارای یک قسمت نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و کانال‌های ماهواره‌ای هستند. واحدها در هتل Golden Sands Hotel Apartments Dubai به سیستم اعلام و اطفا حریق و سرویس بهداشتی مجهز شده‌اند. این آپارتمان همچنین یخچال، بطری آب، قهوه‌ساز یا چای‌ساز را در اتاق‌ها برای میهمانان فراهم می‌کند.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند در حین استراحت در کنار استخر یک میان وعده میل کنند یا در رستوران Golden Sands یک وعده غذایی مقوی صرف کنند. میوه، شیرینی، عصرانه و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل آپارتمان گلدن سندز دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا سیاره سبز دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۶ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است