search
menu

هتل Fortune Pearl Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fortune Pearl Hotel
امکانات رفاهی هتل فورچون پرل دبی
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل فورچون پرل دبی
اماکن دیدنی نزدیک به هتل فورچون پرل دبی

درباره هتل Fortune Pearl Hotel


هتل فورچون پرل دبی اقامتگاهی است سه ستاره واقع در شهر دیدنی دبی که از امکاناتی فراوان، موقعیت مکانی مناسب و نرخ اقامتی منصفانه و مقرون بصرفه برخوردار بوده و در طی چند سال فعالیت خود توانسته است محبوبیت فراوانی را در میان خریداران بلیط هواپیما دبی و گردشگران بدست آورد و در زمره برترین اقامتگاه های اقتصادی دبی و حتی کشور امارات قرار گیرد.

امکانات رفاهی هتل فورچون پرل دبی


تنوع امکانات رفاهی در جلب رضایت میهمانان نقش موثری دارد و هرگونه کمبودی در ارائه امکاناتی متعدد، جبران ناپذیر خواهد بود. مدیریت هتل فورچون پرل دبی که به نیکی بر اهمیت وجود امکانات رفاهی مختلف در هتل واقف است، امکانات رفاهی فراوانی، حتی فراتر از سطح هتل را در محوطه این مکان گنجانده است تا رضایت حداکثری گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت را فراهم آورد. از کافی شاپ و پارکینگ رایگان گرفته تا رستوران و استخر روباز، هرآنچه میهمانان برای اقامتی بیادماندنی و خاطره انگیز در شهر خوش منظره و تماشایی دبی بدان نیاز دارند، در این هتل در اختیارشان گذاشته شده است.
مدیریت این هتل به منظور رفاه و آسایش میهمانان ورزشکار، مرکز تناسب اندام مجهزی را در محوطه هتل جای داده تا افرادی که دوست دارند در طول اقامت در هتل فورچون پرل دبی به تجهیزات ورزشی دسترسی داشته باشند، بدون نیاز به ترک هتل و یافتن باشگاهی در نزدیکی این اقامتگاه، به راحتی به مرکز تناسب اندام وسیع و مجهز هتل که به کلیه اسباب و وسایل بدنسازی تجهیز شده است، بروند و به انجام تمرینات ورزشی بپردازند. سالن اجلاس و گردهمایی، آسانسور، محوطه استعمال دخانیات، دستگاه فتوکپی و فکس، میز بیلیارد، اسنک بار، اتاق خانواده، انبار چمدان، فروشگاه، تهویه مطبوع، صندوق امانات و مرکز سلامت و اسپا از دیگر امکاناتی است که میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان بدان دسترسی خواهند داشت.

خدمات هتل


سهم بزرگی از سابقه درخشان هتل Fortune Pearl Hotel Dubai در میزبانی از میهمانان نه بدلیل وجود امکانات رفاهی متعدد، بلکه به لطف وجود کارکنان مجرب و متعهدی بوده است که شبانه روز و بی وقفه در جلب رضایت میهمانان هتل کوشیده اند. خدمات رسانی کارکنان هتل چنان باکیفیت بوده است که به جرئت می‌توان گفت که هتل فورچون پرل دبی، شهرتش را مدیون کارکنانش است. از خدمات نظافت و خانه داری گرفته تا رزرو بلیط هواپیما و اجرای موسیقی زنده، گستره وسیعی از خدمات رفاهی در این هتل به میهمانان ارائه خواهد گشت.
خدماتی از قبیل: خرید بلیت ورودی جاهای دیدنی دبی، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، واکس کفش، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایفای رایگان، صرافی و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی در این هتل با بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان عرضه خواهد شد تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند. همچنین خدمات برای جابجایی معلولین و افراد ناتوان نیز در این مکان صورت خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


تمامی واحدهای اقامتی هتل فورچون پرل دبی از محیطی دلباز و فضایی دلپسند تشکیل شده و با کلیه اسباب و وسایل مدرن اقامتی از قبیل: تلویزیون صفحه تخت، مبلمانی شیک، میز و صندلی، تخت خواب، آباژور و.. چیدمان شده اند. تجهیز واحدهای اقامتی هتل به سیستم های تهویه مطبوع و اعلام حریق موجب شده که خیال میهمانان از بابت رفاه و امنیت در طول اقامت در این مکان آسوده گردد.

موقعیت مکانی هتل فورچون پرل دبی


از حیث موقعیت جغرافیایی نیز هتل فورچون پرل دبی در مکانی بسیار مطلوب و در نزدیکی برخی از جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی دبی نظیر برج های دوقلوی دیره، مسجد جامع دبی و بازار ماهی دیره قرار گرفته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فورچون پرل دبی


فاصله هتل تا برج های دوقلوی دیره: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ماهی دیره: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع دبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آکواریوم شارجه: ۷.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دبی: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج خلیفه: ۹.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است