search
menu

هتل Howard Johnson Plaza by Wyndham Dubai Deira

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Howard Johnson Plaza by Wyndham Dubai Deira
موقعیت مکانی هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل هاوارد جانسون پلازا بای ویندهم دوبی دیره

درباره هتل Howard Johnson Plaza by Wyndham Dubai Deira


هتل هاوارد جانسون پلازا بای ویندهم دوبی دیره (به انگلیسی: Howard Johnson Plaza by Wyndham Dubai Deira) در خیابان الریجا، واقع در قلب تجاری و اداری شهر و در نزدیکی مهم‌ترین مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری قرار دارد. برج ساعت دیره، مرکز خرید برج‌های دوقلو، مسجد بزرگ دبی و آکواریوم و آبنمای معروف دبی، برخی از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری هستند که در نزدیکی هتل قرار دارد.

موقعیت مکانی هتل


نزدیکی به ایستگاه مترو الریجا، دسترسی ساکنین به مناطق مختلف شهر را به سادگی امکان پذیر کرده است. این در حالی می‌باشد که برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مانند مرکز خرید القریر، موزه و دهکده تاریخی دبی هم در مجاورت هتل قرار دارند و افراد بدون استفاده از خودروی شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی هم می‌توانند از آن‌ها دیدن کنند.
فرودگاه بین المللی دبی در فاصله کمتر از ۴ کیلومتری هتل هاوارد جانسون پلازا بای ویندهم دوبی دیره قرار دارد و مسافران می‌توانند با هماهنگی پذیرش هتل، درخواست سرویس فرودگاهی نمایند. همچنین وجود ۴ ایستگاه مجزا مترو در شعاع ۱ کیلومتری هتل فلورا گرند دبی، دسترسی به نقاط مختلف و گشت و گذار در شهر را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت، ساده کرده است.

امکانات رفاهی هتل


هتل Howard Johnson Plaza by Wyndham Dubai Deira مجهز به ۲۰۰ اتاق مبله است که تمامی امکانات لازم برای گذراندن اوقاتی خوش را در خود جای داده است. سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، صندلی راحتی، حمام اختصاصی و تلویزیون ال سی دی از جمله امکاناتی است که در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده است.
صبحانه، رایگان و در داخل اتاق‌ها سرو می‌شود و چندین رستوران بین المللی در محوطه هتل Lotus Retreat، انواع غذا‌های دریایی، عربی، مدیترانه‌ای و آسیایی را عرضه می‌کنند. در کافه رستوران هم علاوه بر نوشیدنی‌های مختلف، میوه تازه و کیک شکلاتی مخصوص سرو می‌شود که مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه، سفارش داده و درب اتاق خود، آن را تحویل بگیرند.
سالن بدنسازی هتل به پیشرفته‌ترین وسایل ورزشی مجهز است که استفاده رایگان از آن برای تمامی مسافران امکان پذیر می‌باشد. علاوه بر این یک استخر روباز هم در محوطه هتل قرار دارد که در چهار فصل سال قابل استفاده است. سونا بخار، جکوزی سرد و گرم، اسپا و خدمات ماساژ هم از دیگر امکاناتی است که ارائه می‌شود.

خدمات هتل


برخی خدمات زیبایی هم مانند پیرایش مو، میکاپ و آرایش صورت در کنار مانیکور و پدیکور در داخل Howard Johnson Plaza by Wyndham Dubai Deira انجام می‌شود. ضمنا خدمات شستشو البسه هم مانند سفیدشویی، خشک شویی و اتو در محوطه هتل هاوارد جانسون پلازا بای ویندهم دوبی دیره ارائه می‌شود. به این ترتیب می‌توان ادعا کرد که اصلی‌ترین نیاز‌های مسافران، بدون خروج از هتل برآورده خواهد شد.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. همچنین تسلط کاربران این بخش به زبان‌ انگلیسی هم دیگر امتیاز قابل توجهی است که برقراری ارتباط با پذیرش هتل را به سادگی امکان پذیر کرده است. در نظرسنجی‌های به عمل آمده، کاربران امتیاز ۸.۴ از ۱۰ را به کیفیت خدمات هتل هاوارد جانسون پلازا بای ویندهم دوبی دیره نسبت داده‌اند و از سرویس دهی آن، رضایت کامل داشتند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هاوارد جانسون پلازا بای ویندهم دوبی دیره


فاصله هتل تا مرکز خرید الغریر: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا برج ساعت دیره: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید تویین تاورز (برج های دوقلو): ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد بزرگ دیره:‌ ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا اکواریوم شارجه: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است