search
menu

هتل Days Hotel By Wyndham Dubai Deira

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Days Hotel By Wyndham Dubai Deira
امکانات عمومی هتل دیز بای ویندهام دیره دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیز بای ویندهام دیره دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Days Hotel By Wyndham Dubai Deira


هتل دیز بای ویندهام در منطقه دیره دبی واقع‌شده است. این هتل اقتصادی و سه ستاره بوده و دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به هر جای شهر دبی دسترسی خواهید داشت. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل در منطقه مشهور دیره تا مسجد جامع حدوداً ۱.۴ کیلومتر و تا مرکز تجارت جهانی دبی نیز ۶ کیلومتر فاصله خواهید داشت. همچنین دبی مال با ۹ کیلومتر فاصله و برج خلیفه با ۹ کیلومتر فاصله جزو جاهایی هستند که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز به هتل Days Hotel By Wyndham Dubai Deira فرودگاه بین‌المللی دبی با ۶ کیلومتر فاصله است و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نگران دسترسی به هتل را نداشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل دیز بای ویندهام دیره دبی


بخش پذیرش در لابی هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند و از همه با خوش‌رویی استقبال می‌کنند، همچنین همه کارکنان در این مجموعه به زبان‌های آفریقایی، عربی، انگلیسی، فارسی، هندی، فیلیپینی و چینی تسلط داشته و در هرچه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. لازم به ذکر است که فارسی حرف زدن کارکنان در این هتل سبب جلب‌توجه ایرانی‌ها شده و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف کشورمان با رزرو هتل Days Hotel By Wyndham Dubai Deira اقامتی خوش و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. اینترنت وای فای نیز به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در هتل دیز بای ویندهام دبی پارکینگ وجود ندارد. روم سرویس نیز در این هتل دایر شده تا خوراکی و نوشیدنی موردنیازتان را سفارش داده و در داخل اتاقتان نوش جان کنید.

امکانات تفریحی هتل


باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها در این هتل دایر گردیده شده است تا مسافرانی که علاقه‌مند به ورزش هستند، در هنگام سفرشان نیز بهره‌مند شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های متنوعی در این هتل وجود دارند که مسافران با خیال راحت می‌توانند نسبت به تعداد نفرات و سلیقه‌شان اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از سوئیت کوئین تک خوابه با چشم‌انداز شهر، اتاق کوئین دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق کوئین سوپرییر با چشم‌انداز شهر و اتاق توئین سوپرییر. همه اتاق‌های هتل Days Hotel By Wyndham Dubai Deira به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در هتل دیز بای ویندهام شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. هریک از اتاق‌ها دارای تختخواب استاندارد همراه با ملافه و بالش‌های تمیز هستند. سایر خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، میز کار، کتری برقی، اتو. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به دور از سایر مسافران به محوطه و محل مشخص‌شده مراجعه کنند. برای راحتی مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در داخل اتاق‌ها، مخصوصاً داخل حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته‌شده است. همچنین به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات از طریق آسانسور به‌راحتی می‌توانند در هر طبقه اتاق رزرو کنند.

رستوران هتل


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به رستوران آن اشاره کرد که در وعده‌های غذایی بی‌نظیری به مسافران ارائه می‌دهند. همه‌روزه در هنگام صبح وعده صبحانه در رستوران این هتل سرو می‌شود. دو رستوران در داخل این هتل وجود دارند که عبارت‌اند از رستوران انواع غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی و سلف‌سرویس و رستوران مخصوص غذاهای مدیترانه‌ای به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل دیز بای ویندهام دیره دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دبی: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است