search
menu

هتل DAMAC Maison Dubai Mall Street Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DAMAC Maison Dubai Mall Street Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل DAMAC Maison Dubai Mall Street Dubai


هتل داماک مایسون دبی Damac Maison Dubai واقع در بلوار بن راشد و در نزدیکی مرکز شهر و مناطق تجاری و اداری دبی است که تمامی شرایط را برای اقامتی رویایی در این شهر فراهم کرده است. اتاق‌های مبله هتل به امکاناتی مانند دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون ال سی دی و آشپزخانه مجهز هستند. به این ترتیب افراد در صورتی که تمایل داشته باشند می‌توانند در همان اتاق محل اقامت، آشپزی کنند.
تمامی اتاق‌های هتل داماک مایسون دارای بالکن‌هایی هستند که نمایی رو به آبنمای دبی و یا برج الخلیفه، بلند ترین آسمان خراش جهان دارند. به این ترتیب زمانی که مسافران از هتل خارج نمی‌شوند نیز می‌توانند از چشم انداز فوق العاده اتاق‌ها، از تماشای شهر لذت ببرند.
از جمله امکانات تندرستی که در هتل تعبیه شده است نیز می‌توان به سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، استخر روباز و خدمات اسپا، ماساژ و سونا اشاره کرد. خدماتی که برای استفاده از برخی از آن‌ها مانند سونا و اسپا، باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کرد. همچنین برای رفاه حال مسافران، خدمات زیبایی و بهداشتی مانند پیرایش مو، خدمات آرایشی، مانیکور و پدیکور اشاره کرد. بنابراین مسافران برای دریافت چنین خدماتی نیاز به خروج از هتل نخواهند داشت.
هتل داماک مایسون دبی از ساحل جمیرا تنها ۲۰ دقیقه و از مرکز تجاری دبی مال هم فقط ۱۵ فاصله دارد. همچنین نزدیکی به مرکز شهر و مناطق تجاری و اداری نیز دیگر امتیازی است که برای تجار و افرادی که به قصد سفر‌های کاری به اینجا آمده‌اند از اهمیت بسزایی برخوردار است.
برای رفت و آمد در شهر، دسترسی به خدمات کرایه اتومبیل هم برای مسافران امکان پذیر است و افراد در صورت درخواست، می‌توانند از سرویس فرودگاهی هتل هم بهره مند شوند. برای ارتباط برقرار کردن با پذیرش هتل هم جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا کارمندان پذیرش به زبان‌های عربی، انگلیسی و هندی تسلط کامل دارند.
مسافران به هتل داماک مایسون دبی امتیاز مناسب ۸ از ۱۰ داده‌اند که نشان از کیفیت قابل قبول خدمات ارائه شده دارد. افراد عقیده داشتند که خدماتی بیشتر از آن چه که پرداخته‌اند دریافت کردند و کمترین شکایات و نارضایتی از سرویس دهی هتل گزارش شده است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا دبی مال: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار البهار: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار عمار: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۱.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است