search
menu

هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah
امکانات عمومی هتل کرون پلازا دبی جمیرا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کرون پلازا دبی جمیرا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah


هتل کرون پلازا از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه جمیرا دبی است. این هتل بی‌نظیر یکی از هتل‌های مناسب برای سفرهای دو نفره محسوب می‌شود که در هنگام ماه‌عسل با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوند و به دنبال محلی سرشار از آرامش هستند. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از طریق شاتل فرودگاهی مسیر ۱۰ کیلومتری را طی کرده و دسترسی آسانی به فرودگاه بین‌المللی دبی داشته باشید. همچنین به دلیل قرارگیری هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah در جاده المینا دسترسی به تمامی نقاط شهر دبی بسیار آسان است. این هتل ۵ ستاره تا موزه اتحاد دبی حدوداً ۵ دقیقه فاصله دارد، همچنین تا ساحل لا مر نیز ۵ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت. مسافران می‌توانند به دبی مال رفته و خرید کنند. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کرون پلازا دبی جمیرا


اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند و به دنبال محلی برای جای پارک هستند. برای رفتن به طبقات مختلف این هتل نیز آسانسور تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در قسمت شستشوی این هتل انجام می‌گیرند. برای برگزاری جلسات کاری‌تان نیز می‌توانید به بخش بیزینس سرزده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات در هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah بهره‌مند شوید. پرسنل این مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، گرجی، رومانی، روسی و فیلیپینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


هتل کرون پلازا از هتل‌های مدرن در شهر دبی است و شامل استخر در طبقه آخر بوده و در کنار استخر می‌توانید حمام آفتاب بگیرید. این استخر در طول سال باز بوده و بدون نیاز به هزینه قابل‌استفاده است. انواع ورزش‌ها به همراه موسیقی زنده در این هتل برای مسافران ارائه می‌شوند. انواع خدمات مربوط به پوست و مو نیز در مرکز آرایشی و زیبایی این هتل ارائه می‌شوند. در باشگاه بدن‌سازی می‌توانید با به‌روزترین دستگاه‌های دنیا ورزش کنید. انواع ماساژ نیز در بخش اسپا ارائه می‌شود که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید به آرامش برسید. خدمات دیگر مانند پدیکور و مانیکور نیز در سالن آرایشی هتل کرون پلازا انجام می‌گیرد. جکوزی داغ و سونا نیز در بخش تفریحی و سرگرمی این هتل دایر هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌ها در این هتل زیبا عبارت‌اند از اتاق کینگ استاندارد، اتاق دو خوابه استاندارد، اتاق جونیور، سوئيت یک خوابه و سوئیت جونیور. اتاق‌های موجود در هتل کرون پلازا شامل اسباب و وسایل شیکی بوده و همگی با دکوراسیونی بی‌نظیر اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران رقم می‌زنند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و چای‌ساز و قهوه ساز اشاره کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، اتو، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، کاناپه. با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید از چشم‌انداز زیبایی از محوطه و شهر را تماشا کنید.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل می‌توانید انواع غذاهای تایلندی و هر آنچه که دوست داشته باشید را در این رستوران سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین انواع غذاهای بین‌المللی همراه با سوشی نیز در رستوران‌های این هتل سرو می‌شوند. چهار رستوران موجود در هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah عبارت‌اند از رستوران Ginger انواع غذاهای آسیایی در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران Cuisines انواع غذاهای آمریکایی، هندی، مدیترانه‌ای، آسیایی شرقی، محلی، بین‌المللی، اروپایی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در وعده‌های بوفه‌ای و منویی ارائه می‌دهند. در رستوران The Plaza Cafe نیز وعده‌های صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای آمریکایی را به‌صورت منویی سرو می‌کنند. درنهایت رستوران The Docks Pub نیز انواع غذاهای بریتانیایی و اروپای شرقی را در وعده شام به‌صورت منویی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل کرون پلازا دبی جمیرا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دبی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است