search
menu

هتل Claridge Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Claridge Hotel - Dubai
امکانات عمومی هتل کلاریج دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاریج دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Claridge Hotel - Dubai


هتل کلاریج از هتل‌های ۳ ستاره در شهر دبی است. این هتل در منطقه دیره و جاده عمر بن خطاب واقع‌شده و به دلیل موقعیت بسیار خوب برای سفرهای دونفره و سفرهای خانوادگی گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی نیز حدود ۷ کیلومتر است که به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی همواره موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرد و تنها کافی است با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Claridge Hotel - Dubai خودتان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنید. هتل کلاریج به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو به سراسر نقاط شهر دسترسی دارد و اینکه می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید به‌راحتی بازدید کنید. مرکز خرید الغریر نیز با ۲۰۰ متر فاصله موردتوجه مسافران است. از جاذبه‌های دیدنی دبی می‌توان به برج العرب، برج خلیفه، آکواریوم دبی و چندین مرکز خرید اشاره کرد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کلاریج دبی


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توانید از خشک‌شویی و لباسشویی بهره‌مند شوید. همچنین پرسنل در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی در لابی این هتل به فروش می‌رسد. همچنین برای گشت‌وگذار در شهر دبی می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. علاوه بر این‌ها، در لابی هتل می‌توانید از اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و میز تور و گردشگری برای آشنایی با جاذبه‌های دیدنی بهره‌مند شوید. همچنین درصورتی‌که سفرتان به شهر دبی به دلیل کار و تجارت باشد، در قسمت بیزینس می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. لازم به ذکر است که هتل Claridge Hotel - Dubai پارکینگ نداشته و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند باید به این موردتوجه داشته باشند. علاوه بر موارد گفته‌شده برای دسترسی به‌تمامی طبقات هتل کلاریج می‌توانید سوار آسانسور شوید و امکانات رفاهی مناسبی برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند تعبیه‌شده است. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


انواع امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده مربوط به‌سلامتی در این هتل ارائه می‌شوند که می‌توان به انواع ماساژ اشاره کرد. صندلی ماساژ نیز در بخش اسپا دایر گردیده شده است. همچنین در صورت اقامت در این هتل خدمات مربوط به‌سلامتی با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در هتل Claridge Hotel - Dubai عبارت‌اند از اجرای موسیقی زنده، تورهای گردشگری، کلوپ‌های شبانه که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل کلاسیک، اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق کلاسیک و سوئیت اکسکیوتیو. همه اتاق‌ها در هتل کلاریج شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و همگی فرش شده و دارای اسباب و وسایل مدرنی هستند. از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار اشاره کرد. برخی از اتاق‌های هتل Claridge Hotel - Dubai دارای بالکن بوده که چشم‌انداز زیبا و پانورامای بی‌نظیری از شهر را می‌توانید تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، کتری برقی، میز غذاخوری، میز کار، فضای نشیمن و کمد لباس. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. همچنین همه اتاق‌ها شامل حمام اختصاصی بوده که این حمام مجهز به دوش، توالت فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


در رستوران موجود این هتل به‌طور روزانه در حال ارائه خدمات و سرویس غذاهای متنوعی هستند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لبنانی نیز سفارش دهید. همچنین غذاهای بین‌المللی نیز در وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌شوند.

فاصله هتل کلاریج دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است