search
menu

هتل City Seasons Towers Hotel Bur Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Seasons Towers Hotel Bur Dubai
امکانات عمومی هتل سیتی سیزنز تاور دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی سیزنز تاور بور دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل City Seasons Towers Hotel Bur Dubai


هتل سیتی سیزنز تاور در دبی واقع‌شده است که این هتل در جاده خلیفه ابن زاید نزدیک به مرکز خرید بورجومان قرار دارد و همین امر سبب جلب‌توجه مسافران شده و در طول سال تعداد زیادی مسافر از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند. همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو با خیال راحت می‌توانید از نقاط مختلف شهر دبی اعم از جاهای تاریخی و دیدنی و سایر مراکز تفریحی و خرید بازدید کنید. این هتل ۴ ستاره برای سفرهای دونفره نیز مناسب بوده و بسیاری از زوج‌های جوان در هنگام خرید بلیط هواپیما مشتاق به رزرو این هتل هستند. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا مرکز تجارت جهانی دبی حدود ۱۰ دقیقه فاصله و تا مرکز خرید دبی مال نیز حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد که یکی از مزیت‌های بسیار مهم برای دوستداران خرید اقامت در این هتل است. همچنین فرودگاه بین‌المللی دبی نیز با ۱۵ دقیقه فاصله از هتل سیتی سیزنز تاور از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان و باشگاه‌ بدن‌سازی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سیتی سیزنز تاور دبی


در هنگام ورود به این هتل از بخش پذیرش به استقبال مسافران می‌روند و همگی به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. توجه داشته باشید که اینترنت در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی موجود در داخل این هتل نیز رایگان بوده و برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. در لابی بخشی به‌عنوان میز تور و گردشگری دایر گردیده که می‌توانید با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر دبی آشنا شوید و نسبت به تهیه بلیت ورودی‌شان اقدام کنید. همچنین اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و بارهایتان در لابی تعبیه‌شده است. برای رفت‌وآمد به طبقات متفاوت می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.
در لابی هتل City Seasons Towers Hotel Bur Dubai می‌توانید به صرافی سرزده و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. در رابطه با خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش می‌توانید با هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. در بخش بیزینس نیز امکان برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری به مسافران داده می‌شود که می‌توانید در این راستا از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. کارکنان در هتل سیتی سیزنز تاور مجرب بوده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. همگی به زبان‌های عربی، یونانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، فیلیپینی، اوکراینی و اردو تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


توجه به امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد. این استخر در طول سال باز است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. همچنین قسمت سلامتی و اسپا در داخل هتل City Seasons Towers Hotel Bur Dubai شامل باشگاه بدن‌سازی بوده که مجهز به انواع دستگاه‌ها است و اتاق بخار و سونا نیز در بخش اسپا دایر گردیده شده‌اند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل سیتی سیزنز تاور انواع متفاوتی دارند که عبارت‌اند از اتاق دوبل پریمیوم، اتاق دوبل دلوکس، سوئیت سیزنز، اتاق توئین پریمیوم، اتاق توئین دلوکس، اتاق خانواده و اتاق تریپل. مسافران بر اساس تعداد نفرات و سلیقه‌شان می‌توانند واحد اقامتی موردنظر را انتخاب کنند. با توجه به اینکه سوئیت موجود در داخل این هتل یکی از انتخاب‌های بسیار عالی به شمار می‌رود، اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. تخت‌های موجود در داخل اتاق‌ها دارای سایز بزرگ بوده و خوابی همراه با آرامش را به ارمغان می‌آورند. در دکوراسیون اتاق‌ها از رنگ‌ها و وسایل زیبایی استفاده‌شده است که همگی رنگ روشن و دل‌باز هستند. در داخل اتاق‌های هتل City Seasons Towers Hotel Bur Dubai می‌توانید از فضای نشیمن بهره‌مند شوید که در این قسمت کاناپه‌های راحت همراه با میز غذاخوری تعبیه‌شده است. پنجره اتاق‌ها از کف تا سقف بوده و از تراس‌ها نیز می‌توانید محیط اطراف را تماشا کنید که همگی چشم‌انداز بی‌نظیری رو به منطقه دیره یا باغ اطراف هتل دارند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون پلاسما با ۵۰ کانال بین‌المللی، مینی بار، انواع نوشیدنی، گاوصندوق، چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از امکانات اتوکشی، کتری برقی، کاناپه، میز کار و کمد لباس.

رستوران هتل


در هتل سیتی سیزنز تاور دو رستوران موجود است که در رستوران New Seasons انواع غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌شود و در رستوران Past & Pesto انواع غذاهای ایتالیایی در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی ارائه می‌شود.

فاصله هتل سیتی سیزنز تاور بور دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است