search
menu

هتل Chelsea Plaza Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Chelsea Plaza Hotel Dubai
امکانات کلی هتل چلسی پلازا دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چلسی پلازا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Chelsea Plaza Hotel Dubai


هتل شیک و مجلل چلسی پلازا دبی در منطقه مسکونی آرام بور دبی واقع شده و تنها دو دقیقه با ساحل جمیرا فاصله دارد. محله نزدیک هتل فضایی کاملا محلی دارد و این در قیمت‌های بسیار ارزان‌تری که در رستوران‌ها و مراکز خرید محلی یافت می‌شود منعکس می‌شود. منطقه مرکز شهر و جاذبه‌های دبی مانند برج خلیفه، جاده شیخ زاید، بازار طلا، برج العرب، آکواریوم شارجه و دبی مال به راحتی قابل دسترسی هستند. مرکز تجارت جهانی معروف دبی ۵ دقیقه با ماشین و ساحل لامر ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند. هتل چلسی پلازا تنها ۱۳ کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام به رزرو هتل Chelsea Plaza Hotel Dubai کرده و اقامت بی‌نظیری را در آن تجربه کنید.

امکانات کلی هتل چلسی پلازا دبی


هتل چلسی پلازا دبی دارای ۵ رستوران و بار است. این هتل همچنین دارای استخر روباز، سالن بدنسازی، حمام بخار و سونا است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر آفتاب بگیرید و از انواع نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرید. وای فای رایگان و پارکینگ رایگان برای میهمانان در دسترس است. برای مسافران تجاری به دبی، این هتل امکانات خوبی را با چهار اتاق کنفرانس مختلف ارائه می‌دهد که می‌تواند تا ۲۰۰ نماینده را پذیرا باشد و توسط تجهیزات صوتی و بصری پیشرفته با کارکنان اختصاصی برای ارائه کمک پشتیبانی می‌شود. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، کرایه خودرو، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، انبار چمدان و میز تور برای راحتی میهمانان در دسترس است.
در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز است. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. هتل Chelsea Plaza Hotel Dubai دارای محیطی تمیز، پاکیزه و دلنشین است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. میهمانانی که دارای ناتوانی یا کم توانی جسمانی هستند نیز با امکانات ویژه‌ای که برای آن‌ها در این هتل در نظر گرفته شده اقامت راحتی خواهند داشت. کشیدن سیگار در فضاهای عمومی ممنوع است، اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. علاوه بر همه خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از جمله خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان مهربان، ماهر و با انگیزه هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، مالایایی، تامیلی و فیلیپینی صحبت می‌کنند و این طمینان را حاصل می‌کنند که میهمانان یک تجربه اقامت منحصر به فرد را تجربه خواهند کرد که قطعا برای یک عمر ماندگار خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی متعددی از جمله بیلیارد، دارت، ایروبیک و کلوپ شبانه در هتل چلسی پلازا دبی وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دارای ۹۰ اتاق میهمان و ۸ سوئیت است. انواع اتاق‌های هتل چلسی پلازا عبارتند از: اتاق دبل لوکس، اتاق توئین و سوئیت یک خوابه. اتاق‌های شیک دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌ بار، تلفن، آباژور و حمام‌های مجهز به حوله، سشوار، دوش و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند. سوئیت‌ها دارای یک اتاق نشیمن مجزا با مبل هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر اتاق موجود است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از غذاهای سنتی هندی با نوشیدنی در EAT N STAY لذت ببرند. برای طرفداران گلف، سنت اندروز غذاهای کلاسیک را در فضای دنج خود در کنار استخر سرو می‌کند. خدمات غذا خوری ۲۴ ساعته هتل Chelsea Plaza Hotel Dubai منویی با بهترین غذاهای سفارشی را در اتاق ارائه می‌دهد.

فاصله هتل چلسی پلازا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید بلوارد: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۴ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است