search
menu

هتل Carlton Tower Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Carlton Tower Hotel Dubai
امکانات هتل کارلتون تاور دبی
خدمات هتل کارلتون تاور دبی
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کارلتون تاور دبی

درباره Carlton Tower Hotel Dubai


هتل کارلتون تاور دبی یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر دبی است که با امکانات رفاهی عالی و خدمات خوبی که دارد اقامتی زیبا و به یادماندنی را برای مسافران به یادگار خواهد گذاشت. این هتل در منطقه دیره قرار گرفته و برای مهمانانی که با هدف خرید و گشت و گذار یا اهداف تجاری به شهر دبی سفر کرده‌اند بسیار مناسب است. دبی مهم‌ترین شهر کشور امارات است و ساختمان‌های لوکس و مناطق تفریحی شگفت‌انگیزی دارد که از گشت و گذار و تفریح در آن‌ها خسته نخواهید شد. علاوه بر آن، Carlton Tower Hotel Dubai به نهر دبی نیز نزدیک است و تماشای منظره زیبای این نهر در زمان اقامت در هتل تجربه‌ای بسیار زیبا و فراموش نشدنی خواهد بود. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر دبی در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات رفاهی موجود در آن لذت ببرید.

امکانات هتل کارلتون تاور دبی


هتل کارلتون تاور دبی امکانات رفاهی متعددی دارد که اقامت را برای مهمانان، زیبا و لذت بخش می‌کند. این هتل دارای یک استخر روباز در پشت بام است که منظره فوق العاده خوبی رو به نهر دبی دارد و مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از امکانات آن بهره‌مند شوند. رستوران‌های متنوعی در این هتل قرار دارند که انواع غذاهای سنتی روسی، غذاهای بین المللی و غذاهای لبنانی را به مهمانان ارائه می‌دهد و بدون شک از تجربه صرف غذا در آن‌ها پشمان نخواهید شد. مسافرانی که به فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستند می‌توانند از امکانات بدن‌سازی موجود در باشگاه تناسب اندام هتل بهره‌مند شوند و طعم دلچسب ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. سونا، امکانات آب گرم و مرکز اسپا از جمله امکانات محبوب این هتل هستند که آرامش را به مهمانان هدیه می‌دهند و خستگی سفر را از تن مسافران به در می‌کنند. سالن کنفرانس هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان هتل فراهم می‌کند. آسانسور، امنیت ۲۴ ساعته، قهوه خانه در محل، اینترنت رایگان پرسرعت، پارکینگ و… از دیگر امکانات رفاهی Carlton Tower Hotel Dubai به شمار می‌روند.

خدمات هتل کارلتون تاور دبی


علاوه بر امکانات متعددی که در هتل کارلتون تاور دبی وجود دارند این هتل دارای خدمات گسترده‌ای نیز است که اقامت را برای مهمانان راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. Carlton Tower Hotel Dubai دارای خدمات ویژه معلولین است و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. مسافران می‌توانند فرزندان خردسال خود را به مرکز نگهداری از کودکان در هتل بسپارند و با خیال راحت و بدون دغدغه به گشت و گذار و خرید در شهر بپردازند. در این هتل خدمات تور نیز وجود دارند و مهمانان می‌توانند با استفاده از این خدمات از تمام مناطق تماشایی شهر دبی دیدن کنند. اسکراب بدن، مدل مو، آرایش و اصلاح مو، مانیکور، پدیکور، درمان‌های مو و… از جمله خدمات زیبایی موجود در این هتل هستند که مهمانان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. از دیگر خدمات موجود در هتل کارلتون تاور دبی می‌توان به خدمات خانه داری، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، سرویس دربان، محل نگهداری چمدان، سرگرمی‌های شبانه، وعده‌های غذایی کودکان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Carlton Tower Hotel Dubai دارای فضایی زیبا با مبلمان‌های چوبی و طراحی داخلی خاص هستند که بدون شک از اقامت در آن‌ها لذت می‌برید. از انواع واحدهای اقامتی هتل کارلتون تاور دبی می‌توان به اتاق‌های لوکس با منظره شهری، سوئیت‌های جونیور با منظره شهری و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی که در واحدهای اقامتی Carlton Tower Hotel Dubai وجود دارند تمامی شرایط لازم برای یک اقامت ایده آل را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، کمد لباس، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز مطالعه، تلویزیون، تلفن، کانالهای ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کارلتون تاور دبی


فاصله هتل تا موزه دبی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آکواریوم دبی: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج العرب: ۲۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پیست اسکی دبی: ۲۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است