search
menu

هتل Carlton Al Barsha Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Carlton Al Barsha Dubai
امکانات عمومی هتل کارلتون البرشا دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کارلتون البرشا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Carlton Al Barsha Dubai


هتل کارلتون البرشا جزو هتل‌های ۴ ستاره در منطقه البرشا دبی است. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود برای سفرهای کاری و تفریحی و برای زوج‌های جوان گزینه مناسبی بوده و سفری خاطره‌انگیز و رویایی برایشان رقم می‌خورد. این هتل زیبا در فاصله بسیار اندکی از مرکز خرید مشهور دنیا به نام امارات مال قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید انواع وسایل و لوازم موردنیازتان را خریداری کنید. جاده شیخ زاید با ۵۰۰ متر فاصله از این هتل به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دسترسی آسانی خواهید داشت. جاذبه‌های دیدنی مشهور در دبی عبارت‌اند از برج خلیفه، برج العرب، آکواریوم دبی، مرکز خرید دبی مال، موزه دبی و غیره. توجه داشته باشید که بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود. همچنین فرودگاه بین‌المللی دبی نیز در نزدیکی هتل Carlton Al Barsha Dubai واقع‌شده و به‌راحتی می‌توانید از طریق شاتل فرودگاهی به این فرودگاه دسترسی داشته باشید. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفر خوبی در انتظار شماست. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کارلتون البرشا دبی


در هنگام ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که در این قسمت پرسنل با گشاده‌رویی آماده استقبال از مسافران هستند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاشند. همچنین در بخشی دیگر میز تور و گردشگری فراهم گردیده‌اند که مسافران را در رابطه با آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی راهنمایی می‌کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و فکس و فتوکپی نیز در مرکز بیزینس هتل Carlton Al Barsha Dubai دایر بوده و دارای هزینه مجزا هستند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل ارائه می‌شود. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل دایر گردیده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی می‌توانید از سالن آرایشی و زیبایی بهره‌مند شوید. اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و خدمات باربری نیز جزوه خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل هستند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، روسی و فیلیپینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی با مدرن‌ترین دستگاه‌ها اشاره کرد. همچنین استخر روباز نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، این استخر در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، همچنین برای استفاده از این استخر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. بی‌شک در هنگام اقامت در هتل Carlton Al Barsha Dubai لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد و متوجه گذر زمان نخواهید شد. علاوه بر موارد ذکرشده در بخش سلامتی می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید، در قسمت اسپا نیز اتاق بخار، خدمات مربوط به ‌سلامتی و سونا ارائه می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از سوئیت جونیور شامل یک تخت خواب دونفره بسیار بزرگ و یک کاناپه تخت شو، سوئیت اکسکیوتیو شامل یک اتاق‌خواب با تخت خواب دونفره بزرگ و پذیرایی با یک کاناپه تخت شو، اتاق دلوکس شامل یک تخت خواب بزرگ دونفره. اتاق‌های موجود در داخل هتل کارلتون البرشا نیز از کف تا سقف پنجره داشته و چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر دبی مقابل چشمانتان خواهد بود، مخصوصاً اگر اتاقتان در طبقات بالایی باشد چشم‌انداز بسیار زیبایی را تماشا خواهید کرد. در داخل هر یک از اتاق‌های هتل Carlton Al Barsha Dubai می‌توانید از تلویزیون پلاسما و مینی بار بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن، فضای غذاخوری و بالکن. توجه داشته باشید که در قسمت ورودی هر یک از اتاق‌ها مسیر رفت‌وآمد ویژه تعبیه‌شده است و این‌که دسترسی به طبقات بالایی نیز از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، بنابراین مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر افراد مراجعه کنند.

رستوران هتل


هتل کارلتون البرشا شامل رستوران بوده و انواع غذاهای بین‌المللی، هندی و محلی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌شوند. همچنین غذاهای عربی نیز در هتل Carlton Al Barsha Dubai سرو می‌شوند که از طعمشان سیر نخواهید شد. چهار رستوران موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از رستوران Spice غذاهای هندی به‌صورت منویی، رستوران Seasons غذاهای بین‌المللی به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Mezz غذاهای آسیای شرقی به‌صورت منویی و رستوران Szechuan Palace غذاهای چینی به‌صورت منویی سرو می‌کنند.

فاصله هتل کارلتون البرشا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ مراکل دبی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر ورزشی دبی: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا ونچر: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است