search
menu

هتل Anantara The Palm Dubai Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anantara The Palm Dubai Resort
امکانات عمومی هتل آنانتارا پالم دبی
امکانات تفریحی هتل
انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آنانتارا پالم دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Anantara The Palm Dubai Resort


هتل آنانتارا پالم ریزورت از هتل‌های پنج ستاره در دبی است. این هتل در جزیره پالم واقع‌شده است و یکی از محل‌های اقامت بی‌نظیر محسوب می‌شود و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. با اقامت در این هتل می‌توانید به سایر جاهای دیدنی دبی بروید، زیرا موقعیت قرارگیری آن بسیار عالی است. برج خلیفه در فاصله ۲۳ کیلومتری از هتل قرار دارد و برای رفتن به پارک آبی دبی نیز مسافتی حدوداً ۱۰ دقیقه‌ای دارید. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز ۴۰ کیلومتر تا هتل Anantara The Palm Dubai Resort فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین بهتر است برای داشتن اقامتی خوش و به‌یادماندنی نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر روباز، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آنانتارا پالم دبی


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. همچنین پارکینگ مجموعه نیز رایگان است و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری، صرافی برای تبدیل ارز، میز تور گردشگری برای معرفی جاهای دیدنی و تفریحی و پذیرش ۲۴ ساعته در لابی این هتل ارائه می‌شوند. در بخش بیزینس هتل Anantara The Palm Dubai Resort می‌توانید جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. در لاندری هتل نیز خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی انجام می‌گیرند. البته لازم به ذکر است که تمامی این خدمات مستلزم پرداخت هزینه مجزا هستند. پرسنل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


استخر موجود در این هتل روباز است و این استخر در تمامی طول سال دایر می‌شود. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب اعلام‌شده و یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات این مسافرت به شمار می‌رود. مرکز اسپا در هتل آنانتارا دایر شده است و انواع ماساژهای تایلندی به مسافران ارائه می‌شود. از سایر امکانات تفریحی موجود در این هتل زیبا می‌توان به ورزش‌های آبی، اتاق نمک، موج‌سواری، قایق‌سواری، سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد. برای کودکان نیز زمین‌بازی مجزا تعبیه‌شده است. همچنین نوجوانان نیز می‌توانند در کلاب بازی هتل Anantara The Palm Dubai Resort مشغول باشند. سایر تفریحات موجود در این هتل نیز می‌توان به کرایه دوچرخه و اتاق بازی و میز تنیس اشاره کرد. باشگاه بدنسازی نیز با مجهزترین دستگاه‌ها در این هتل زیبا دایر شده است.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل زیبا عبارت‌اند از اتاق پریمیر، اتاق دلوکس، ویلای یک خوابه، آپارتمان یکخوابه، آپارتمان دو خوابه، اتاق استاندارد، اتاق خانواده دلوکس و ویلای دوخوابه. در هریک از واحدهای اقامتی موجود در این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر تلویزیون، اینترنت وای فای، استخر اختصاصی و چشم‌اندازهای بی‌نظیر رو به دریا لذت ببرید. همچنین همه اتاق‌ها دکوراسیون خاصی دارند و دستگاه قهوه ساز نیز در تمامی اتاق‌های هتل Anantara The Palm Dubai Resort قرار داده‌شده است. همچنین در تمامی اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، تراس، فضای نشیمن، میز کار، گاوصندوق، میز غذاخوری، اتو، کاناپه تخت شو، کتری برقی و کمد لباس بهره‌مند شوید. تمامی اتاق‌ها عایق صدا هستند و اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید در رستوران‌های موجود از انواع غذاها لذت ببرید و وعده شام را نیز می‌توانید در کنار ساحل میل کنید. همچنین در کنار ساحل کافی‌شاپ برای سرو انواع نوشیدنی دایر شده است. رستوران اول Crescendo نام دارد و انواع غذاهای بین‌المللی برای وعده صبحانه سرو می‌کنند. رستوران دیگر Mekong است و انواع غذاهای چینی، تایلندی و ویتنامی در وعده شام ارائه می‌دهند. رستوران بعدی Revo Cafe است که مخصوص غذاهای بین‌المللی است و در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل آنانتارا پالم دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بندر دبی: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مارینا دبی: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است