search
menu

هتل Aloft Creek Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aloft Creek Dubai
امکانات عمومی هتل آلوفت کریک دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل کریک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aloft Creek Dubai


هتل آلوفت کریک یکی از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه دیره دبی است. این هتل با چشم‌انداز پانوراما و فوق‌العاده از دبی قدیم و مدرن گزینه‌ای ایده آل برای تعطیلات در این شهر به شمار می‌رود. همچنین در کنار این چشم‌انداز رویایی، نزدیکی به مراکز خرید دبی، رستوران‌ها و مراکز تفریحی، هتل آلوفت سنتر را به یک مقصد بی‌نظیر برای اقامت در شهر دبی تبدیل کرده است. همچنین از این هتل به مرکز خرید سیتی سنتر دیره دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت. این هتل زیبا به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی خیالتان آسوده باشد و به نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. همچنین برای دسترسی به ساحل لامر نیز می‌توانید از شاتل رفت‌وبرگشت هتل Aloft Creek Dubai بهره‌مند شوید. برخی از امکانات مشهور این هتل عبارت‌اند از استخر روباز، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل آلوفت کریک دبی


با اقامت در این هتل می‌توانید به طور شبانه‌روزی و در تمامی نقاط به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشید. پارکینگ مجموعه نیز رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در لابی هتل نیز می‌توانید از اتاق چمدان، میز تور گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید و اینکه در بخش پذیرش آماده استقبال از مسافران به صورت شبانه‌روزی هستند. در بخش بیزینس می‌توانید جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. برای بهره‌مندی از امکاناتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی می‌توانید به بخش شستشوی هتل سر بزنید و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از این خدمات استفاده کنید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر دبی نیز می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. همچنین در لابی هتل Aloft Creek Dubai سالن آرایشی و زیبایی دایر شده و انواع خدمات را ارائه می‌دهند. پرسنل مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های عربی، بنگالی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، فیلیپینی و اردو صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


باشگاه بدنسازی در این هتل مجهز بوده و مسافرانی که به فکر تناسب‌اندام خود هستند به راحتی می‌توانند به این باشگاه بروند. همچنین مرکز سلامتی و اسپا نیز دایر بوده و انواع خدمات ماساژ را ارائه می‌دهند. استخر روباز در طول سال دایر بوده و ساعت کاری این استخر از ۹ صبح تا ۹ شب است. همچنین میز بیلیارد نیز در لابی ساختمان تعبیه‌شده است که ساکنین هتل می‌توانند برای پر کردن اوقات فراغت خود با پرداخت هزینه مربوطه از آن استفاده کنند. سایر خدمات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به کرایه دوچرخه، سرگرمی‌های عصرانه و گلف اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


تمامی اتاق‌های هتل مجهز به حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار و فضایی برای استعمال سیگار (بالکن) هستند. انواع اتاق‌های موجود در هتل Aloft Creek Dubai عبارت‌اند از اتاق کینگ با چشم‌انداز شهر، اتاق توئين با چشم‌انداز شهر، اتاق ساوی، سوئیت ساوی، سوئيت تم، اتاق خانواده و سوئيت خانواده. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از کمد لباس، امکانات اتوکشی، کاناپه تخت شو، میز کار، تلویزیون و تلفن.

رستوران هتل


صبحانه همه‌روزه در بوفه رستوران هتل سرو می‌‌شود که نیازی به پرداخت هزینه نیست. پنج رستوران در این هتل دایر شده‌اند که عبارت‌اند از رستوران The Canteen انواع غذاهای بین‌المللی در صبحانه و ناهار به صورت منویی، رستوران Re:fuel نیز غذاهای بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی، رستوران Han Shi Fu مخصوص غذاهای آسیایی و چینی بوده و در وعده‌های ناهار و شام به صورت منویی، رستوران Vox Cinemas OUTDOOR نیز غذاهای بین‌المللی را به صورت منویی و درنهایت رستوران Epitome Dubai غذاهای هندی را در وعده شام به صورت منویی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل کریک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است