search
menu

هتل Al Khoory Atrium Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Khoory Atrium Dubai
امکانات عمومی هتل الخوری آتریوم دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الخوری آتریوم دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Khoory Atrium Dubai


هتل الخوری آتریوم دبی در قلب شهر دبی واقع شده‌است و دارای ۴ ستاره‌ است. این هتل نزدیک به مرکز خرید امارات و مناطق تجاری مرکزی است که همین مورد آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده‌است. با اقامت در این هتل از دسترسی آسان به نمایشگاه و مرکزهمایش‌های بین المللی دبی، فرودگاه بین المللی دبی، بندر جبل علی و مناطق آزاد لذت ببرید. ترکیب اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و رنگارنگ این اطمینان را به مهمانان می‌دهد که در هر زمان استراحتی واقعاً دلپذیر و آرام داشته باشند. به جرات می‌توان گفت طراحی هتل Al Khoory Atrium Dubai با همه هتل‌های دیگر متفاوت است زیرا در طراحی آن از رنگ‌های مختلف و شادی استفاده شده‌است و نحوه تزئین دیوارها و واحدها در نوع خود منحصر بفرد است. رنگ‌های سبز، نارنجی و سفید، رنگ‌های غالب در طراحی این هتل هستند. فرش‌های سفارشی در راهروها و آثار هنری جذاب باعث خلق لحظات بسیار شاد برای مسافران می‌شود. رزرو اینترنتی بلیط هواپیمای دبی از طریق تورهای گردشگری می‌تواند بهترین راه برای سفر به دبی باشد. علاوه بر اقامت در یک هتل بسیار جذاب به شما پیشنهاد می‌شود تا از جاهای دیدنی دبی مانند: برج العرب، برج خلیفه، آبنمای دبی، قاب دبی و ... دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل الخوری آتریوم دبی


امکانات این هتل برای اقامت داشتن در یک هتل آرام با امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب و مناسب است. تراس آفتابگیر، امکانات لازم برای ورزش، سونا و ماساژ حرفه‌ای بخشی از امکانات مورد نیاز برای آرامش هر مسافری است. در طبقه آخر هتل، یک استخر روباز وجود دارد که برای تمام سنین مناسب است. صندلی‌های آفتابگیر یا صندلی‌های ساحلی در کنار استخر وجود دارد. تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربانی و انبار چمدان نیز در هتل Al Khoory Atrium Dubai قابل ارائه است. نظافت روزانه، خشکشویی و لاندری با هزینه مجزا وجود دارد تا برای داشتن لباس‌هایی تمیز نیازی به خارج شدن از هتل محل اقامتتان نباشد.
فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق جلسات و ارائه امکانات لازم برای برگزاری جلسات کاری از سایر امکانات هتل است که در قبال پرداخت هزینه مجزا برای متقاضیان قابل ارائه است. سیگار کشیدن در کل مجموعه ممنوع است. تهویه مطبوع و امکانات گرمایشی و سرمایشی نیز وجود دارد. سرویس‌های بیدار باش برای مسافرانیکه بخواهند آماده ارائه خدمات است. در صورت نیاز می‌توانید از امکان اجاره خودرو نیز بهره ببرید. اینترنت رایگان و وای فای بصورت سراسری آماده ارائه خدمات به شما است. شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا برای مسافرانیکه از فرودگاه به هتل می‌آیند قابل ارائه است. آسانسورهای درجه یک و استانداردی در ساختمان هتل وجود دارد. مسافران معلول به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت کنند زیرا امکانات لازم برای اقامت این دسته از افراد تعبیه شده شده‌است. پارکینگ اختصاصی بدون نیاز به رزرو کردن آماده پذیرایی از مسافران است. دوربین‌های مداربسته در جای جای هتل نصب است و وجود کپسول‌های آتش نشانی نیز امنیت مالی و جانی مسافران را تضمین می‌کند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


همه اتاق‌ها به‌خوبی مبله شده‌اند و پنجره‌ها با پرده‌هایی زیبا پوشانده شده‌اند تا فضایی سرشار از گرما و آرامش را ایجاد کنند. سیستم روشنایی هوشمند در هر اتاق به مهمانان اجازه می‌دهد تا نور اتاق ها را تنظیم کنند و فضایی آرام ایجاد کند. همه اقامتگاه‌ها مجهز به جدیدترین فناوری‌ها و بهترین امکانات رفاهی از جمله تلویزیون‌های LED با کیفیت بالا، اینترنت بی‌سیم رایگان، گاوصندوق الکترونیکی، یخچال کوچک، لوازم بهداشتی ممتاز و همه موارد ضروری هستند که اقامت شما را فوق‌العاده می‌سازد. حمام وسرویس بهداشتی با لوازم درجه یک بهداشتی در تمام واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌های موجود برای رزرو در هتل شامل موارد زیر هستند. انواع اتاق‌هایی که در هتل Al Khoory Atrium Dubai می‌توانید رزرو کنید شامل:
• اتاق سوپریور دابل یا توئین
• اتاق دلوکس دابل یا توئین
• اتاق کلوب
• سوئیت جونیور
• سوئیت اکزگتیو
• اتاق سه نفره دلوکس

رستوران هتل


رستوران هتل Al Khoory Atrium Dubai نیز همانند سایر بخش‌های آن از رنگ آمیزی شاد و جذابی برخوردار است. غذاهای درجه یک و با کیفیت در هر سه وعده غذایی در هتل قابل ارائه به مسافران است.

فاصله هتل الخوری آتریوم دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج العرب: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ معجزه دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است