search
menu

هتل Al Bandar Rotana Creek Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Bandar Rotana Creek Dubai
امکانات عمومی هتل البندر روتانا دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل البندر روتانا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Bandar Rotana Creek Dubai


هتل البندر روتانا دبی هتلی ۵ ستاره و فوق مدرن در موقعیتی بسیار عالی در حاشیه کریک دبی واقع شده است. هتلی مناسب برای سفرهای تفریحی و کاری همینجاست که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیاست. این هتل بی نظیر به دلیل نزدیکی به چندین جاذبه گردشگری مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد، مانند گلف یا کلوب یات، همچنین دلفیناریوم دبی که جزو جاهای دیدنی دبی نزدیک هتل Al Bandar Rotana هستند. این هتل زیبا فاصله بسیار اندکی تا فرودگاه بین المللی دارد، اما با این حال دسترسی به فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه امکان پذیر است. همچنین به دلیل نزدیکی به مراکز خرید دوستداران خرید را تشویق به رزرو این هتل البندر روتانا می نماید.

امکانات عمومی هتل البندر روتانا دبی


قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و همچنین در لابی این هتل می توانید به اتاق چمدان، تبدیل ارز، خدمات تور و بلیط دسترسی داشته باشید. اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز جزو امکانات عمومی هتل Al Bandar Rotana محسوب می شوند. این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به مسافران نمی دهد. برای مسافرانی که به قصد سفر کاری با خرید بلیط هواپیما دبی عازم امارات می شوند، در صورت رزرو این هتل می توانند از ۶ اتاق جلسه همراه با آخرین تکنولوژی روز دنیا و وسایل صوتی و تصویری بی نظیر جلسات کاری شان را برگزار کنند. علاوه بر این ها، در هتل البندر روتانا محلی برای نگهداری کودکان و همچنین باشگاه بازی کودکان نیز دایر شده است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. برای گشت و گذار در شهر نیز کرایه اتومبیل از این هتل امکان پذیر است. برای مسافران با مشکلات جسمانی یا ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. پرسنل این هتل به زبان های افغانی، عربی، بنگالی، چکی، آلمانی، یونانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، آمریکایی، اندونزیایی، ایتالیایی، مراتی، هلندی، رومانی، روسی، تایلندی، فیلیپینی، ترکی، اکراینی و اردو صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


در فضای بیرونی هتل به استخر روباز دسترسی خواهید داشت که این استخر در طی سال باز بوده و برای تمامی سنین مناسب است، همچنین در اطراف این استخر چندین صندلی و چتر آفتاب گیری تعبیه شده است. در باشگاه بدنسازی هتل Al Bandar Rotana با دستگاه های به روز و بسیار عالی لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. علاوه بر استخر روباز در هتل البندر روتانا می توانید از امکانات دیگری مانند سونا، اتاق بخار، اتاق های ماساژ بهره مند شوید که جزو پرطرفدارترین امکانات این هتل به شمار می روند. خدمات آرایشی و زیبایی نیز در قسمت لابی هتل البندر روتانا ارائه می شوند. مرکز سلامتی و اسپا با امکانات روز دنیا در اختیار مسافران قرار داده می شود.

اتاق های هتل


اتاق های هتل البندر روتانا در دبی عبارتند از اتاق کلاسیک کینگ، اتاق کلاسیک توئین، اتاق کینگ پریمیوم، اتاق توئين پریمیوم، اتاق کینگ کلوب روتانا، اتاق توئين کلوب روتانا، سوئيت کلاسیک، سوئيت کلوب روتانا، سوئيت پریمیوم، سوئيت رویال، اتاق خانواده استاندارد.

امکانات اتاق های هتل


هتل البندر روتانا با ۱۹۰ اتاق و سوئیت با چشم اندازهای بی نظیر و وسایل و چیدمانی عالی برای مسافران اقامتی به یاد ماندنی به ارمغان می آورد. تمامی اتاق های هتل Al Bandar Rotana شامل به روزترین امکانات و تکنولوژی و تهویه مطبوع هستند، همگی به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. اتاق های این هتل به گونه ای طراحی شده اند که اقامت همراه با خانواده یا تنها برایتان لذت بخش خواهد بود. اتاق های کلوب روتانا با مزیت های فوق العاده نسبت به سایر اتاق ها طرفداران خاص خود را دارند. از امکانات رفاهی موجود در اتاق های این هتل می توان به کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، ورودی خصوصی، وسایل اتوکشی، کتری برقی، کاناپه، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن اشاره کرد. در داخل اتاق ها حمام اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، وان، توالت فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی و آرایشی وجود دارند.

رستوران های هتل


رستوران های این هتل نیز عبارتند از رستوران The Deck Pool Lounge مخصوص غذاهای بین المللی، رستوران Morgans Gastropub مخصوص غذاهای بریتانیایی، رستوران Gusto غذاهای ایتالیایی، پیتزا و بین المللی سرو می کند. رستوران Vanilla Lobby Lounge غذاهای آمریکایی و رستوران Salt & Pepper نیز غذاهای آمریکایی، چینی، بریتانیایی، فرانسوی، یونانی، هندی، ایتالیایی، مالزیایی، مکزیکی، آسیای شرقی، پیتزا، هلندی، پرتغالی، استرالیایی، سوشی، اتریشی، آلمانی، محلی، آسیایی، بین المللی، اروپایی و گریل ارائه می دهد.

فاصله هتل البندر روتانا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم دبی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۰.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است