search
menu

هتل Admiral Plaza Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Admiral Plaza Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل ادمیرال پلازا دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ادمیرال پلازا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Admiral Plaza Hotel Dubai


هتل ادمیرال پلازا از هتل‌های ۳ ستاره در شهر دبی است. این هتل در جاده خالد ابن والید واقع‌شده و جزو نقاط بسیار مشهور در شهر دبی به شمار می‌رود. همچنین این هتل برای سفرهای دو نفر مناسب بوده و اقامتی به‌یادماندنی برایتان رقم می‌خورد. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل تا مرکز تجارت جهانی دبی در عرض ۵ کیلومتر فاصله دارید و به دلیل قرارگیری در مرکز شهر دیره به دبی مال کمتر از ۸ کیلومتر فاصله خواهید داشت. هتل بی‌نظیر Admiral Plaza Hotel Dubai برای سفرهای خانوادگی گزینه مناسب بوده و تا فرودگاه بین‌المللی دبی نیز حدوداً ۱۰ کیلومتر فاصله وجود دارد. ایستگاه مترو نیز در فاصله ۸۰۰ متری قرارگرفته است که در عرض ۷ دقیقه دسترسی خواهید داشت و از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنید، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخرشنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان و مرکز سلامتی و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ادمیرال پلازا دبی


بخش پذیرش در لابی این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران هستند و اینکه برای دسترسی به‌تمامی طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. بخش بیزینس در این هتل در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌قصد کار و تجارت عازم شهر دبی می‌شود و برای این مسافران امکان برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و بهره‌مندی از فکس و کپی فراهم گردیده شده است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی و لباسشویی نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرد ولی برای اتوکشی نیاز به پرداخت هزینه ندارید. اینترنت وای فای در سراسر نقاط هتل Admiral Plaza Hotel Dubai رایگان است بوده و در اختیار تمامی مسافران قرار داده می‌شود. پارکینگ عمومی نیز رایگان بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است، توجه داشته باشید که استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارید. مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. امکانات رفاهی مناسبی برای این‌گونه مسافران در هتل ادمیرال پلازا تعبیه‌شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، روسی، فیلیپینی و اردو تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از خدمات مربوط به سلامتی در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. استخر شنای سرپوشیده در این هتل دایر گردیده که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید و در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در هتل ادمیرال پلازا عبارت‌اند از اتاق توئین دلوکس، اتاق تریپل، اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق اینتر کانکتینگ خانواده، اتاق کواد خانواده و اتاق توئین لارج. همه اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و همه اتاق‌های هتل Admiral Plaza Hotel Dubai با دکوراسیونی مدرن شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق‌ها دارای پذیرایی جداگانه بوده و آشپزخانه مجهز در داخل برخی از اتاق‌ها تعبیه‌شده است. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، یخچال، کتری برقی، میز کار. همچنین به دلیل عایق صدا بودن اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل هتل Admiral Plaza Hotel Dubai شامل غذاهای هندی، کره‌ای و چینی بوده و در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر زده و انواع غذاها را به‌صورت منویی و سلف‌سرویس سفارش دهید. همچنین در قسمت کافی‌شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های بین‌المللی را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز سفارش داده و میل کنید.

فاصله هتل ادمیرال پلازا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است