search
menu

هتل Abjad Grand Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Abjad Grand Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Abjad Grand Hotel Dubai


هتل ابجار گرند دبی به فراهم کردن تمامی امکانات لازم، پذیرای مسافرانی است که شهر دبی را به عنوان مقصد خود برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده‌اند. اگر به فکر یک هتل خوب و جمع و جور با قیمت مناسب در دوبی می‌گردید، احتمالا جایی بهتر از هتل بزرگ ابجار پیدا نمی‌کنید. یکی از ویژگی‌هایی که باعث تمایز هتل ابجار گرند می‌شود، فاصله نزدیک و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مراکز پرتردد شهر است.
به عنوان مثال فاصله کمتر از ۱ کیلومتر تا کلیسای بزرگ دوبی و یا فاصله ۳ کیلومتری تا فرودگاه، از امتیازهای اقامت در هتل Abjar Grand Hotel می‌باشد. علاوه بر مراکز خرید و فاصل کم با ایستگاه مترو، باشگاه‌های ورزشی و همچنین رستوران‌های متعددی در سطح شهر هستند که با فاصله اندک از هتل قرار دارند و مسافران می‌توانند با خیال راحت، هر آن چه که نیاز دارند را تهیه کنند.
علاوه بر این، از امکانات رفاهی هتل ابجار گرند دبی نیز می‌توان به دسترسی رایگان به اینترنت، بوفه پذیرایی، سرویس تهویه مطبوع، تلویزیون، چایساز و یخچال در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد. همچنین در صورت انتخاب می‌توانید درخواست نگهبان خصوصی نیز داشته باشید تا احساس امنیت بیشتری در زمان اقامت خود بکنید. برای رفاه بیشتر مسافران یک سالن آمفی تئاتر، استخر، سونای بخار و باشگاه ورزشی نیز در هتل تعبیه شده است که افراد می‌توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند.
مسافرانی که با خودروی شخصی به دوبی سفر کرده باشند نیز، امکان استفاده رایگان از پارکینگ را خواهند داشت و نگرانی از این بابت وجود ندارد. هتل ۴ ستاره Abjad Grand Hotel آمیزه ای از معماری لوکس،دکوراسیون ظریف و مهمان نوازی سنتی است که با دارا بودن ۱۹۲ اتاق مبله از جمله اتاق استاندارد، دولوکس و همچنین اتاق رویال، تمامی انتظارات مشتریان را برآورد می‌کند.
دسترسی ساده و فاصله کم این هتل با ایستگاه مترو نیز، رفت و آمد را برای مسافرانی که به قصد گردش در شهر و بازدید از اماکن متفاوت را دارند، آسان کرده است. به این ترتیب، ساکنین هتل هیچ بهانه‌ای برای گشت و گذارهای روزانه نخواهند داشت و در تمامی ساعات روز، می‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی استفاده نمایند. بخش خوشمزه هتل ابجار دبی هم رستوران‌های مختلف و بین المللی هتل هستند که انواع غذاهای متنوع از ذائقه‌های متفاوت را سرو می‌کند که مسافران برای صرف صبحانه ناهار و یا شام نیز می‌توانند سفارش دهند.
با سفرمارکت دیگه لازم نیست برای خرید بلیط هواپیما دبی و یا رزرو هتل دبی در گوگل ساعت ها جستجو کنی زیرا در سفرمارکت تمامی آژانس های مسافرتی معتبر در یکجا نمایش داده می شود و شما به راحتی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما دبی و یا هتل ابجار گرند دبی را رزرو نمایید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا دبی مال: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۲۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۲۲.۳ کلیومتر
فاصله تا پیست اسکی دبی: ۲۳.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است