search
menu

هتل Occidental Praha Wilson Prague

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Occidental Praha Wilson Prague
امکانات کلی هتل اکسیدنتال پرا ویلسون پراگ
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکسیدنتال پرا ویلسون پراگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Occidental Praha Wilson Prague


هتل اکسیدنتال پرا ویلسون هتلی ۵ ستاره، شیک و مدرن است که در منطقه دوست داشتنی پراگ ۰۱، در میدان ونزلاس واقع شده است و از موقعیت مکانی مناسبی برای گشت و گذار و دسترسی به رستوران ها برخوردار است. در قسمت بالایی میدان ونزلاس موزه ملی واقع شده است. این ساختمان نئو رنسانس با ۷۰ متر ارتفاع و با نمای سنگی باشکوه خود، یک شگفتی معماری است و بازدید از آن حتما توصیه می شود. هتل Occidental Praha Wilson Prague با امکانات حمل و نقلی عالی و ایستگاه مترو مقابل آن باعث می شود تا میهمانان اقامت راحت و بدون درد سری را داشته باشند. همچنین هتل اکسیدنتال پرا ویلسون دسترسی آسان به مقصدهای گردشگری شهر را که باید از آن ها بازدید کنید، ارائه می دهد. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل عبارتند از: کاخ لوسرنا، پل چارلز، قلعه پراگ، کلیسای جامع سنت ویتوس و باغ وحش پراگ.
نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه واسلاو هاول است که با هتل ۲۰.۱ کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی تقریبا ۳۳ دقیقه راه است. داشتن لیست کاملی از امکانات، هتل Occidental Praha Wilson Prague را به گزینه ای مناسب برای اقامت در پراگ تبدیل کرده است. اگر قصد تهیه بلیط هواپیمای خارجی و سفر به جمهوری چک و شهر زیبای پراگ را داشته باشید، هتل اکسیدنتال پرا ویلسون مکانی ایده آل برای تجربه آرامش واقعی خواهد بود و از بهترین هتل های پراگ برای خانواده ها، زوج ها یا میهمانان تجاری به شمار می رود.

امکانات کلی هتل اکسیدنتال پرا ویلسون پراگ


هتل اکسیدنتال پرا ویلسون به دلیل خدمات با کیفیت و پرسنل خوش برخورد خود مشهور است و انتظارات مسافران را برآورده می کند. مجموعه ای از امکانات درجه یک مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، صندوق امانات، Wi-Fi رایگان در همه فضاهای عمومی هتل و اتاق ها، میز پذیرش ۲۴ساعته، شاتل فرودگاهی و محل نگهداری چمدان در هتل وجود دارد. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با پرداخت هزینه انجام می گیرد.
با وجود آسانسور جا به جایی بین طبقات هتل راحت تر شده است. استعمال دخانیات در هتل Occidental Praha Wilson Prague ممنوع است اما اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا مزاحم سایر افراد نشوند. قبل از رزرو هتل به این نکته باید توجه داشت که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. خدمات خانه داری نیز به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. هتل دارای پارکینگ بوده و با پرداخت هزینه می توانید خودروی خود را در پارکینگ نگه دارید. پرسنل خوش برخورد هتل به ۹ زبان زنده دنیا از جمله زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، هندی، ایتالیایی، روسی، اسلواکیایی، اوکراینی و زبان جمهوری چک تسلط دارند و با راهنمایی های خوب خود از میهمانان استقبال می کنند. کودکان بالای ۳ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه جداگانه ای برای اقامت آن ها دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۵۳ اتاق شیک و جادار با چشم اندازی زیبا و روشنایی مطلوب است. اتاق های هتل Occidental Praha Wilson Prague عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق دبل سوپریور، اتاق دبل لوکس، اتاق های لوکس با منظره ای از شهر پراگ و اتاق دبل اکسکیوتیو. در اتاق ها، میهمانان می توانند از تلویزیون صفحه تخت، تلفن، قهوه فوری رایگان، چای رایگان، آینه و دمپایی استفاده کنند. در ضمن همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تخت، مینی بار، سرویس اتاق، حمام اختصاصی به همراه سشوار و سایر لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران با محیطی شیک و تمیز و انواع غذاهای لذیذ محلی و بین المللی است. در بار هتل نیز با نوشیدنی های خوشمزه می توانید از خودتان پذیرایی کنید و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

فاصله هتل اکسیدنتال پرا ویلسون پراگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان شهر قدیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پل چارلز: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا ساعت نجومی پراگ: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت ویتوس: ۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه پراگ: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش پراگ: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است