search
menu

هتل Hotel Royal Varna

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Royal Varna
امکانات کلی هتل رویال وارنا
امکانات تفریحی هتل رویال وارنا
اتاق های هتل رویال وارنا
امکانات اتاق های هتل رویال وارنا
فاصله هتل رویال وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Royal Varna


هتل رویال وارنا در منطقه گلدن سندز شهر وارنا قرار دارد. هتلی ۴ ستاره که در نزدیکی پارک ساحلی گلدن سندز و ساحل وسیع بلغارستان واقع شده است. بعد از ساخت پارک ساحلی گلدن سندز در سال ۱۹۵۶ بیش از ۹۰ هتل در این منطقه احداث شده اند. هتل رویال وارنا نیز در میان محوطه ای سرسبز و در فاصله اندکی از آب‌ های آرام دریای سیاه قرار دارد. نمای هتل Hotel Royal Varna بسیار زیباست و امکانات عمومی مانند دسترسی به استخر، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق های خانواده، رستوران و مینی بار دایر هستند.

امکانات کلی هتل رویال وارنا


در هتل رویال وارنا می توانید به اینترنت وای فای رایگان در همه قسمت های هتل دسترسی داشته باشید، همچنین قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران گرامی است. در بخش لابی Royal Hotel Varna علاوه بر قسمت پذیرش می توانید به نگهداری چمدان ها، تبدیل ارز و میز تور و نگهداری بچه ها و مغازه های سوغاتی فروشی، کرایه اتومبیل، آسانسور و سالن زیبایی و آرایشی دسترسی داشته باشید. خدمات دیگری نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو همراه با هزینه اضافی انجام می گیرد. کادر هتل رویال وارنا به زبان های بلغاری، آلمانی، روسی و انگلیسی تسلط دارند. در رستوران موجود در هتل Hotel Royal Varna می توانید غذاهای مدیترانه ای، محلی و اروپایی برای وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای و منویی سفارش دهید. در هنگام رزرو هتل رویال توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید.
برای بازدید از جاذبه های اطراف هتل می توانید پیاده بروید تا اینکه تاکسی کرایه کنید. روزنامه در لابی هتل قابل استفاده است و از فروشگاه های سوغاتی فروشی می توانید برای عزیزانتان سوغاتی بگیرید. در صورت سفر کاری به شهر وارنا و اقامت در این هتل می توانید به سالن های کنفرانس و جلسات دسترسی داشته باشید، همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز در هتل رویال وارنا دایر است و تنها با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رسیدن به فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی به آسانی به هتل Hotel Royal Varna دسترسی خواهید داشت.

امکانات تفریحی هتل رویال وارنا


در هتل رویال وارنا امکانات مختلفی وجود دارند که اقامتی بی نظیر برایتان به ارمغان می آورد؛ این امکانات تفریحی در هتل رویال عبارتند از استخر، باشگاه بازی کودکان، دارت، بیلیارد و زمین بازی برای کودکان. در داخل هتل نیز می توانید به باشگاه بدنسازی و مرکز سلامت دسترسی داشته باشید. استخرهای هتل رویال وارنا هر دو در فضای باز هستند و استخر اول به صورت فصلی فعالیت دارد و در سایه قرار گرفته است، استخر دوم نیز به صورت فصلی فعالیت داشته و برای همه رده های سنی مناسب است، همچنین چندین صندلی و چتر ساحلی در کنار استخر قرار داده است تا بعد از شنا بر روی آن ها استراحت کرده و لذت ببرید.

اتاق های هتل رویال وارنا


هتل رویال وارنا دارای ۲۱۴ اتاق است که چشم اندازی رو به دریا و شهر دارند. همه اتاق های این هتل در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده و تجهیزاتشان تعویض شده اند و انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق استاندارد دوبل برای دو نفر یا به همراه چندین فرزند که تعداد تخت فرزندان متفاوت هستند، اتاق سوپریویر دوبل با چشم انداز دریا، اتاق اکونومی دوبل بدون بالکنن، اتاق استاندارد با تخت اضافی و اتاق سوپریویر با تخت اضافی.

امکانات اتاق های هتل رویال وارنا


در همه اتاق های هتل Hotel Royal Varna تهویه مطبوع وجود دارد و نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد. همچنین در اتاق ها می توانید به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، فرش، کاناپه، میزکار، شبکه های ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، بالکن و حمام اختصاصی همراه با دوش، حوله، لوازم بهداشتی و آرایشی و سشوار دسترسی داشته باشید. در همه اتاق های هتل سیستم گرمایش و سرمایش به صورت جداگانه وجود دارند و اینکه در اتاق ها ملافه های تمیز، کمد لباس، میز مطالعه، اتو و میز اتو و صندلی تعبیه شده اند.

فاصله هتل رویال وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل رویال وارنا تا صومعه آلادژا: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل رویال وارنا تا پارک ملی وارنا: ۹٫۱ کیلومتر
فاصله هتل رویال وارنا تا باغ گیاه شناسی وارنا: ۹٫۱ کیلومتر
فاصله هتل رویال وارنا تا کاخ تابستانی: ۱۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل رویال وارنا تا کلیسای جامع ارتدوکس: ۱۸٫۱ کیلومتر
فاصله هتل رویال وارنا تا موزه مردم شناسی وارنا: ۱۸٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است