search
menu

دلفیناریوم وارنا

[ پنهان کردن ]
درباره دولفیناریوم وارنا
چرا بازدید از دولفیناریوم وارنا پیشنهاد می‌شود؟
تاریخچه دولفیناریوم وارنا
تفریحات در دولفیناریوم وارنا
زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از دولفیناریوم وارنا
سایر محل‌های دیدنی نزدیک به دولفیناریوم وارنا
هتل‌های نزدیک به دولفیناریوم وارنا
رستوران‌های نزدیک به دولفیناریوم وارنا

درباره دولفیناریوم وارنا


دولفیناریوم وارنا یک جاذبه دیدنی و تفریحی است و در وارنا که از شهرهای بزرگ بلغارستان است، واقع شده است. وارنا یک شهر ساحلی زیبا و تقریبا آرام در بلغارستان است که به ویژه در سالهای اخیر از نظر گردشگری در جایگاه خوبی قرار گرفته است. وارنا جاذبه‌های دیدنی و تفریحی متعددی دارد که تک تک آنها برای گردشگران جذاب است. این شهر ساحلی و زیبا برخلاف سایر شهرهای توریستی زیاد شلوغ نیست و موقعیت جغرافیایی آن که در نزدیکی دریای سیاه واقع شده است جذابیت ویژه ای را به این شهر بخشیده است. از جمله جاهای دیدنی وارنا می‌توان به دلفیناریوم وارنا اشاره کرد. در این محل بسیار دیدنی علاوه بر دیدن مهارت‌های دلفین‌ها بازدید کنندگان می‌توانند از نزدیک با دلفین‌ها ارتباط برقرار کنند. دلفیناریوم وارنا ساختمان شیشه‌ای و معماری بسیار زیبا و مدرنی دارد. گردشگران خارجی با خرید آنلاین بلیط هواپیما و از طریق تورهای گردشگری می‌توانند به بلغارستان سفر و از جاذبه‌های متعدد آن بازدید کنند و سفری خوش و خاطره انگیز را رقم بزنند.
دلفیناریوم وارنا

چرا بازدید از دولفیناریوم وارنا پیشنهاد می‌شود؟


• دولفیناریوم وارنا از جاذبه‌های تفریحی و دیدنی وارنا است که بازدید از آن تجربه‌ای مهیج خواهد بود.
• گردشگران با خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به وارنا می‌توانند از دولفیناریوم وارنا که یک مرکز نگهداری دلفین‌ها و شیرهای دریایی است و معماری بسیار شیک و زیبایی دارد بازدید کنند.
• دولفیناریوم وارنا جایی است که در آن گردشگران می توانند از نزدیک با جانوران دریایی همچون دلفین‌ها که به جانوران دریایی مهربان و باهوش نیز معروف‌اند، در ارتباط باشند.
• دولفیناریوم وارنا یک مکان مناسب و جذاب برای تمام اعضای خانواده و برای تمام رده‌های سنی است.
• گردشگران با سفر به وارنا می‌توانند علاوه بر بازدید از دولفیناریوم وارنا از جاهای دیدنی متعددی که در این شهر ساحلی وجود دارد نیز دیدن کنند.
دلفیناریوم وارنا

تاریخچه دولفیناریوم وارنا


دلفیناریوم وارنا یکی از جاذبه های جالب در بلغارستان است. این مکان در میان فضای سبز در قسمت شمالی باغ دریایی وارنا با چشم انداز فوق العاده دریا واقع شده است. دولفیناریوم وارنا در سال 1948 افتتاح شد و نه تنها نماد وارنا بلکه از جاذبه های گردشگری بلغارستان است. دلفیناریوم در برنامه همه تورهای گردشگری و گردشگران قرار دارد و از معروف ترین جاهای دیدنی وارنا است.
دلفیناریوم وارنا

تفریحات در دولفیناریوم وارنا


در این دولفیناریوم گردشگران سرگرمی های متعددی را تجربه خواهند کرد که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• دیدن مهارت ها و اجرای حرکات نمایشی دلفین ها: شما مهارت های باورنکردنی ورزشی و آکروباتیک دلفین ها را خواهید دید که شامل پرش های بلند، چرخش های دوتایی، صداهایی همچون آواز خوانی و حرکاتی شبیه به رقص راخواهید دید. همچنین یکی از جالبترین حرکاتی که از آنها خواهید دید این است که آنها می‌توانند یک فرد را از آب نجات دهند. سعی کنید در این مکان با تمام احساسات خود دلفین‌ها را تشویق کنید زیرا دلفین‌ها عاشق تشویق حضار هستند.
• شنا با دولفین‌ها: تماس نزدیک با دلفین‌ها در استخر کوچک دلفیناریوم وارنا امکان پذیر است. شما می‌توانید در نقش یک مربی باشید و با دلفین‌ها جذاب ترین ترفندهای نمایش را اجرا کنید. این تجربه فقط از ماه آوریل تا نوامبر در قابل انجام است.
• از نزدیک شدن به شیرهای دریایی نیز غافل نشوید. بعد از هر نمایش دلفین‌ها، این موجودات با نمک و با نشاط در سالنی قرار دارند تا بازدیدکنندگان آنها را ببینند و با آنها عکس بگیرند. از بامزه‌ترین رفتار این موجودات این است که اگر حالشان خوب باشد، گونه گردشگران را نیز می‌بوسند.
• چه از دولفیناریوم بازدید می‌کنید و چه فقط در اطراف دلفیناریوم وارنا قدم می‌زنید، تجربه بی‌نظیر دیگری نیز در انتظار شماست. در کافی شاپ دولفیناریوم می‌توانید زندگی زیر آب دلفین ها را از طریق ویترین های ویژه این کافه تماشا کنید. بودن در این جا بهترین حس را به شما القا خواهد کرد زیرا حس می‌کنید درون یک زیر دریایی قرار دارید و سپس برای اینکه تجربه خود را کامل کنید، زیباترین منظره از خلیج وارنا را در تراس تحسین کنید. قهوه، کوکتل و انواع خوردنی‌های شیرین و شور را می‌توانید در این کافه امتحان کنید و از بودن در این ‌جا نهایت لذت را ببرید.
• حتی اگر بخواهید، نمی‌توانید از فروشگاه سوغاتی دولفیناریوم صرف نظر کنید زیرا فرزندان شما قلمرو اسباب بازی های شاد را از دست نخواهند داد در این سوغاتی فروشی عروسک‌های بامزه‌ای از دولفین‌ها و سایر لباس‌های کوچک و جالبی که طرح دولفین دارند و سایر لوازم جالب را خواهید دید که خرید آنها سوغاتی جذاب و مقرون به صرفه‌ای خواهد بود.
گردشگران خارجی می‌توانند با خرید اینترنتی بیلط هواپیما به وارنا سفر کنند و از گردش در این شهر زیبا و آرام و گذراندن اوقاتشان در یک محیط مهیج و شاد همچون دولفیناریوم وارنا لذت ببرند.
دلفیناریوم وارنا

زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از دولفیناریوم وارنا


برای سرگرمی و گردش در دولفیناریوم وارنا حدود ۱ الی ۲ ساعت کافی است. میزان ورودیه دولفیناریوم وارنا برای بزرگسالان ۲۵ لو و برای کودکان حدود ۵ لو است.

سایر محل‌های دیدنی نزدیک به دولفیناریوم وارنا


پارک آبی آکوا مانیا: ۵ کیلومتر
موزه باستان شناسی وارنا: ۵.۶ کیلومتر
کاخ اگزینو گراد: ۶ کیلومتر

هتل‌های نزدیک به دولفیناریوم وارنا


هتل الکتا: ۱.۷ کیلومتر
هتل اوپو: ۱.۷ کیلومتر
هتل کلاسیک: ۳.۵ کیلومتر
هتل جاکی هاوس وارنا: ۴ کیلومتر
هتل اوربیتا: ۴.۶ کیلومتر

رستوران‌های نزدیک به دولفیناریوم وارنا


رستوران سو فرش مارکت: ۱.۳ کیلومتر
رستوران پارمی فمیلی: ۱.۹ کیلومتر
رستوران هوریزنت: ۳.۸ کیلومتر
رستوران مارچه: ۳.۹ کیلومتر
رستوران وراندا: ۴ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است