search
menu

باغ وحش وارنا

[ پنهان کردن ]
درباره باغ وحش وارنا
چرا بازدید از باغ وحش وارنا پیشنهاد می‌شود؟
تاریخچه باغ وحش وارنا
انواع حیوانات در باغ وحش وارنا
فصل مناسب برای بازدید از باغ وحش وارنا چه زمانی است؟
چگونه به باغ وحش وارنا برویم؟
در نزدیکی باغ وحش وارنا از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟
چه هتل هایی در نزدیکی باغ وحش وارنا برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به باغ وحش وارنا هستند؟

درباره باغ وحش وارنا


در قلب باغ دریایی وارنا، باغ وحشی قرار گرفته که نظر عده زیادی از گردشگران را به خود جلب می‌کند. باغ وحش وارنا با حیوانات متعددی که در خود جای داده، به قدری متنوع و جذاب است که ساعت‌ها می‌توان آن را تماشا کرد و سیر نشد. از این رو، بازدید از باغ وحش وارنا را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر به این شهر دانست. در ادامه این مطلب، مروری کوتاه بر جنبه‌های مختلف این باغ وحش انجام داده‌ایم. اگر برنامه‌ای برای سفر به وارنا دارید، حتما این مطلب را مطالعه کنید تا با Varna Zoo بهتر آشنا شوید.

چرا بازدید از باغ وحش وارنا پیشنهاد می‌شود؟


بلیط ورودیه باغ وحش وارنا بسیار ارزان است.
باغ وحش وارنا چندان بزرگ نیست و به سرعت می‌توان همه جای آن را بازدید کرد.
باغ وحش وارنا پر از حیواناتی است که شاید تاکنون آنها را فقط از قاب تلویزیون تماشا کرده‌اید.
این باغ وحش در نقطه‌ای از شهر قرار گرفته که فاصله چندانی با سایر جاذبه‌های مشهور وارنا ندارد.
باغ وحش وارنا

تاریخچه باغ وحش وارنا


باغ وحش وارنا بین سال‌های ۱۹۵۸ تا ۱۹۶۱ میلادی ساخته و در روز ۳۰ آوریل سال ۱۹۶۱ میلادی افتتاح شد. در ساخت و افتتاح این باغ وحش، شهردار وقت وارنا به همراه دو معمار تلاش‌های بسیار زیادی را انجام دادند. جالب است بدانید که حیوانات باغ وحش وارنا به تدریج از باغ وحش صوفیه و سایر باغ وحش‌های کشور بلغارستان به این مکان منتقل شدند. برای مثال، سال ۱۹۷۴، زمانی بود که استخر این باغ وحش با پلیکان پر شد. همچنین کانگروها، پنگوئن‌ها و چندین حیوان دیگر نیز از باغ وحش برلین به این مکان منتقل شدند. در سال ۱۹۹۴، تعداد گونه‌های موجود در باغ وحش وارنا به عدد ۵۰ رسید. همین روال در سال‌های بعد نیز ادامه یافت. امروزه بیشتر از ۷۰ گونه مختلف حیوانی در این این باغ وحش زندگی می‌کنند. همچنین، اکنون باغ وحش وارنا به محلی برای نجات و درمان بسیاری از حیوانات نیز تبدیل شده است. به طوری که در سال ۲۰۱۳ میلادی، بیش از ۱۰۰ پرنده محافظت شده در این باغ درمان و به محل زندگی خودشان بازگردانده شدند.
باغ وحش وارنا

انواع حیوانات در باغ وحش وارنا


همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، حیوانات مختلفی در باغ وحش وارنا زندگی می‌‌کنند. امروزه با گردش در این باغ وحش می‌توان به تماشای حیواناتی مثل شیر، ببر، کانگرو، پلیکان، میمون، قو، پلنگ، پنگوئن، شتر، آهو و بسیاری از حیوانات دیگر پرداخت. البته بسیاری از افرادی که قبلا به بازدید از باغ وحش وارنا پرداخته‌اند وضعیت حیوانات موجود در این باغ وحش را چندان مساعد ندانسته‌اند. چرا که اکثر قفس‌ها بسیار کوچک بوده و حتی محیط کلی باغ وحش چندان بزرگ نیست. در همین حال، مسئولان باغ وحش در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیار زیادی برای گسترش ابعاد این مکان و بهبود وضعیت زندگی حیوانات داخل آن داشته‌اند. به طوری که اکثر گردشگرانی که بلیط هواپیما وارنا تهیه کرده و مسافر این شهر شده اند، با تماشای این مکان در سال گذشته از وضعیت موجود ابراز رضایت کرده‌اند.
باغ وحش وارنا
هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از باغ وحش وارنا چه قدر است؟
هر چند که در ظاهر برای تماشای باغ وحش وارنا باید بلیط ورودیه تهیه کرد اما هزینه این بلیط به قدری پایین است که احتمالا شما را دچار تعجب کند. در واقع، متوسط هزینه‌ای که برای این کار از گردشگران دریافت می‌شود، حدود ۱.۵ یورو است. با پرداخت این هزینه شما می‌توانید حداقل ۱ تا ۲ ساعت از زمان سفر خودتان به شهر وارنا را با تماشای زیبایی‌های باغ وحش این شهر سپری نمایید.

فصل مناسب برای بازدید از باغ وحش وارنا چه زمانی است؟


با توجه به اینکه آب و هوای شهر وارنا در فصل تابستان وضعیت مناسب‌تری نسبت به سایر اوقات سال دارد، بهترین فصل برای بازدید از باغ وحش وارنا نیز همان ۳ ماهه دوم سال می‌تواند باشد. با خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی وارنا در این ایام، شما می‌توانید از روزهای طولانی این فصل برای گردش در باغ وحش وارنا نهایت استفاده را ببرید.

چگونه به باغ وحش وارنا برویم؟


برای دسترسی به باغ وحش وارنا شما می‌توانید از خودروی شخصی یا تاکسی استفاده نمایید که البته هزینه‌ چنین رفت و آمدی شاید برایتان گران تمام شود. به منظور استفاده از گزینه ارزان‌تر، شما می‌توانید سوار قطار مرکزی شهر وارنا شوید و با یاده شدن در ایستگاه باغ دریایی و انجام کمی پیاده روی، خود را به باغ وحش وارنا برسانید.
باغ وحش وارنا

در نزدیکی باغ وحش وارنا از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟


دلفیناریوم وارنا: ۸۰۰ متر
آکواریوم وارنا: ۱.۶ کیلومتر
ساحل وارنا: ۱.۷ کیلومتر
پارک ویک وارنا: ۱.۷ کیلومتر
موزه باستان شناسی وارنا: ۱.۹ کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی باغ وحش وارنا برای اقامت وجود دارد؟


هتل دوشز: ۸۰۰ متر
هتل جکی هاوس: ۱.۲ کیلومتر
هتل کلاسیک: ۱.۲ کیلومتر
هتل بست وسترن پارک: ۱.۸ کیلومتر
هتل الکتا: ۲ کیلومتر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به باغ وحش وارنا هستند؟


رستوران مارش: ۱۰۰ متر
رستوران هوریزونت: ۳۰۰ متر
رستوران مارکدا: ۱.۶ کیلومتر
رستوران بیسترو انجلز: ۱.۶ کیلومتر
رستوران رد کاناپه: ۲ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است