search
menu

هتل Hotel Lilia Varna

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Lilia Varna
امکانات کلی هتل لیلیا وارنا
امکانات تفریحی هتل لیلیا وارنا
رستوران هتل لیلیا وارنا
اتاق های هتل لیلیا وارنا
امکانات اتاق های هتل لیلیا وارنا
فاصله هتل لیلیا وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Lilia Varna


هتل لیلیا وارنا یکی از هتل های ۴ ستاره بلغارستان است که از این هتل با یک دقیقه پیاده روی به ساحل بی نظیر وارنا دسترسی خواهید داشت. هتل لیلیا در میان یک منطقه سرسبز و زیبا قرار گرفته و به ساحل شنی با ماسه های طلایی نزدیک است، ترکیب ماسه های طلایی با آب دریا فضایی آرام بخش و صمیمی ایجاد کرده است. جنگل های موجود در خط ساحلی دریا منطقه ای منحصر به فرد ایجاد کرده اند. همچنین هتل لیلیا تا فرودگاه وارنا فاصله کوتاه ۲۰ کیلومتری دارد، پس با رزرو بلیط هواپیما و سفر به این شهر بی نظیر هتل لیلیا بهترین انتخاب برای اقامتتان خواهد بود. امکانات ویژه هتل Hotel Lilia Varna برای اقامتتان عبارتند از استخر روباز، پارکینگ، چشم انداز رو به ساحل، اتاق های خانواده، شاتل فرودگاهی و بار است. مورد جالب توجه در هتل لیلیا اینست که اینترنت در تمام نقاط هتل قابل دسترس است اما باید در هر ۲۴ ساعت مبلغی را بابت استفاده از آن پرداخت نمایید.

امکانات کلی هتل لیلیا وارنا


هتل لیلیا در شهر وارنا دارای پارکینگ بوده و خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی با پرداخت هزینه انجام می گیرد. برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر وارنا، اقامت در Lilia Hotel varna می تواند بهترین انتخاب باشد. قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر است و در قسمت پذیرش امکاناتی مانند نگهداری چمدان، نگهداری از بچه ها، تبدیل ارز، میز تور وجود دارند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است و پرسنل هتل Hotel Lilia Varna به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و بلغاری صحبت می کنند. در قسمت لابی هتل می توانید از روزنامه استفاده کنید یا اینکه از فروشگاه سوغاتی می توانید هدیه و سوغاتی تهیه کنید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی در هنگام اقامت در این هتل مجاز نیست. شاتل فرودگاهی در هتل لیلیا همراه با هزینه اضافی انجام می گیرد و امکانات تجاری مانند دستگاه فکس و فتوکپی یا امکان برگزاری جلسات در سالن مخصوص نیز همراه با پرداخت هزینه امکان پذیر است. در قسمت لابی هتل می توانید به سالن آرایشی و زیبایی دسترسی داشته باشید و همچنین امکانات ویژه ای برای افراد با معلولیت جسمانی و ویلچری در این هتل وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل لیلیا وارنا


استخر موجود در فضای باز هتل لیلیا در طول سال به صورت فصلی دایر بوده و بدون هزینه می توانید به شنا و تفریح بپردازید. این استخر برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و در اطراف آن نیز صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار داده شده است، همچنین چترهای ساحلی و حوله در دسترس وجود دارد. در مورد امکانات تفریحی و سلامت هتل لیلیا می توان به وجود مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، سولاریوم و سونا اشاره کرد که همه این موارد با پرداخت هزینه اضافی همراه هستند. در فضای بیرونی هتل Hotel Lilia Varna می توانید به مبلمان چیده شده، صندلی های آفتاب گیری، بالکن و باغ دسترسی داشته باشید. همچنین در قسمت ساحلی این هتل امکان بازی پینک پنگ وجود دارد که می توانید با پرداخت هزینه مربوطه لحظات خوشی را تجربه کنید.

رستوران هتل لیلیا وارنا


این هتل دارای یک رستوران فعال است که روم سرویس نیز ارائه می دهد. رستوران هتل لیلیا غذاهای آلمانی و محلی را در هر سه وعده غذایی به صورت بوفه ای سرو می کند.

اتاق های هتل لیلیا وارنا


در هتل لیلیا می توانید اتاق های متفاوتی را انتخاب کنید که عبارتند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد با چشم انداز دریا، سوئیت آپارتمان یک خوابه با چشم انداز دریا ا ظرفیت های ۴ نفره و ۳ نفره، اتاق تریپل با چشم انداز دریا، اتاق توئین و دوبل با چشم انداز پارک و اتاق تریپل با چشم انداز پارک.

امکانات اتاق های هتل لیلیا وارنا


در اتاق های این هتل همه روزه نظافت به صورت رایگان انجام می گیرد. همچنین تهویه مطبوع دایر بوده و همه اتاق های ضد دود هستند که بدین جهت برای استعمال سیگار مناسب نیستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق ها تعبیه شده اند. برای دسترسی به ۱۷۴ اتاق موجود در هتل لیلیا می توانید از آسانسور استفاده کنید. در همه اتاق های هتل Hotel Lilia Varna تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، کمد لباس، مینی بار، فن، فرش شده، کاناپه، میزکار و گاوصندوق وجود دارند. همچنین در اتاق ها، تخت خواب های راحت با ملحفه های تمیز تعبیه شده اند و حمام اختصاصی موجود در اتاق ها دارای دوش، سرویس بهداشتی، حوله و سشوار هستند.

فاصله هتل لیلیا وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گلدن سندز: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آکواپلیس: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا صومعه آلادژا: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا باغ دریایی وارنا: ۱۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا حمام های رومی: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم شناسی وارنا: ۱۸٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است