search
menu

هتل Hotel Central Varna

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Central Varna
امکانات کلی هتل سنترال وارنا
اتاق های هتل هتل سنترال وارنا
امکانات اتاق های هتل سنترال وارنا
امکانات تفریحی هتل سنترال وارنا
فاصله هتل سنترال وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Central Varna


هتل سنترال وارنا یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره شهر وارنا در بلغارستان است که در میان پارکی سرسبز و طبیعی احاطه شده است. هتل سنترال از سال ۲۰۱۰ شروع به فعالیت کرده و از همان سال اول مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. هتل سنترال وارنا از موقعیت مکانی بسیاری مناسبی برخوردار بوده و برای مهمانان در این هتل تسهیلات عالی ایجاد شده است تا اقامتی بی نظیر داشته باشند و از امکانات خوبی بهره مند شوند، امکانات عمومی هتل سنترال وارنا عبارتند از دو استخر، پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان، اتاق های خانواده، رستوران، چای ساز و قهوه ساز و اتاق های غیر سیگاری.

امکانات کلی هتل سنترال وارنا


هتل سنترال وارنا دارای استخر روباز و سرپوشیده است تا اقامتی به یاد ماندنی برایتان مهیا گردد. در رستوران هتل Hotel Central Varna می توانید در وعده های صبحانه، نهار و شام غذاهای بین المللی سفارش داده و میل کنید، همچنین در کافی شاپ موجود در این هتل می توانید نوشیدنی های متنوعی سفارش دهید. پرسنل هتل سنترال وارنا به زبان های روسی، بلغاری، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. در این هتل می توانید به پارکینگ دسترسی داشته باشید. برای بازدید از جاذبه های اطراف هتل می توانید تاکسی کرایه کنید و برای دسترسی به فرودگاه نیز می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید. پذیرش ۲۴ ساعته در قسمت لابی Central Hotel Varna دایر است و در این قسمت می توانید به محل نگهداری چمدان، تبدیل ارز دسترسی داشته باشید. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. همچنین برای دسترسی به طبقات هتل Hotel Central Varna می توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین برای مسافران با مشکلات معلولیت جسمانی امکانات مخصوصی در نظر گرفته شده است. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی در این هتل دایر است. اگر با خرید بلیط هواپیما به قصد سفر کاری به شهر وارنا می روید، با انتخاب هتل سنترال می توانید جلسات خود را در داخل هتل برگزار کنید و خدماتی نظیر فکس و فتوکپی نیز در این هتل انجام می گیرد.

اتاق های هتل هتل سنترال وارنا


هتل سنترال وارنا دارای ۹۶ اتاق بی نظیر است. از اتاق های این هتل می توانید به منطقه ساحلی و پارک طبیعی دسترسی داشته باشید. با توجه به اینکه در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار وجود ندارد، اما برای افراد سیگاری مکان هایی تعبیه شده تا مزاحم دیگران نشوند. انواع اتاق در هتل سنترال وارنا عبارتند از اتاق استاندارد دوبل، اتاق استودیو و سوئیت با یک اتاق خواب.

امکانات اتاق های هتل سنترال وارنا


اتاق های هتل سنترال وارنا مجهز به بالکن خصوصی هستند و اینکه همه اتاق ها چشم اندازی بی نظیر رو به دریا و پارک دارند. در اتاق های هتل Hotel Central Varna خدمات نظافتی به صورت رایگان و روزانه انجام می گیرد. در اتاق های هتل سنترال با تهویه مطبوع و امکانات عالی تعطیلات فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. اتاق های هتل سنترال دارای تخت خواب ها با ملافه های تمیز، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، شبکه های ماهواره ای، روم سرویس، تلفن، تهویه مطبوع، گاوصندوق، سیستم گرمایش و سرمایش و یخچال، حمام اختصاصی همراه با دوش، لوازم بهداشتی، سشوار و حوله وجود هستند.

امکانات تفریحی هتل سنترال وارنا


هتل سنترال وارنا شامل دو استخر است که یک مورد استخر روباز است و به صورت فصلی فعالیت دارد و می توانید در این استخر شنا کرده و بعد از آن نیز در صندلی های آفتاب گیری کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید و استخر سرپوشیده نیز مخصوص کودکان و بزرگسالان است. در فضای بیرونی هتل Hotel Central Varna می توانید به مبلمان، تراس آفتاب و باغ دسترسی داشته باشید. برای کودکان نیز در محوطه هتل، زمین بازی تعبیه شده است.

فاصله هتل سنترال وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل سنترال وارنا تا صومعه آلادژا: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله هتل سنترال وارنا تا باغ های گیاه شناسی: ۸٫۲ کیلومتر
فاصله هتل سنترال وارنا تا موزه تاریخ وارنا: ۱۶٫۷ کیلومتر
فاصله هتل سنترال وارنا تا کلیسای جامع وارنا: ۱۷٫۲ کیلومتر
فاصله هتل سنترال وارنا تا باغ وحش وارنا: ۱۷٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است