search
menu

هتل Royal Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Hotel Baku
امکانات عمومی هتل رویال باکو
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رویال باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Hotel Baku


هتل رویال هتلی چهار ستاره در شهر زیبای باکو است. این هتل به دلیل داشتن شاتل فرودگاهی مسافران با خیال راحت می‌توانند به هتل دسترسی داشته باشند و همین امر سبب می‌شود تا مسافران برای رزرو این هتل زیبا مشتاق باشند. با رزرو بلیط هواپیما و اقامت در هتل رویال باکو به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر مانند برج سوکار، برج‌های شعله، آتشکده باکو و پارک هایلند و غیره بازدید کنید. شهر باکو بسیار زیبا بوده و همواره موردتوجه گردشگران و توریست‌ها قرار می‌گیرد. همچنین ایستگاه مترو نریمان نریمانوا در فاصله ۵ دقیقه‌ای هتل Royal Hotel Baku واقع‌شده است که توسط مترو می‌توانید به سراسر شهر باکو بروید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رویال باکو


اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس بوده و مسافران می‌توانند با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند. در نظر داشته باشید که برای سفر با ماشین شخصی در صورت اقامت در هتل رویال باکو باید به فکر محل پارک ماشینتان باشید، زیرا این مجموعه پارکینگ ندارد. در لابی نیز می‌توانید از خدماتی نظیر خدمات باربری، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز بهره‌مند شوید. همچنین در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از مسافران استقبال می‌کنند. بخش لاندری نیز در هتل رویال باکو دایر بوده و مسافران در صورت نیاز می‌توانند از این خدمات با هزینه مجزا بهره‌مند شوند. در بخش بیزینس هتل Royal Hotel Baku فکس و فتوکپی دایر بوده و برای برگزاری جلسات کاری نیز می‌توانید به این بخش مراجعه کنید و هزینه مربوطه را پرداخت کنید. پرسنل در هتل مجرب بوده و همگی به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. در لابی نیز مینی مارکت همراه با سالن آرایشی و زیبایی دایر شده و در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند. همچنین به دلیل روم سرویس در این هتل می‌توانید خوراکی و نوشیدنی‌های موردنیازتان را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی مسافران میز تنیس تعبیه‌شده است تا برای چندساعتی خوش‌گذرانی کنند. در بخش اسپای این هتل زیبا می‌توانید از انواع ماساژ و سونا با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. همچنین باشگاه بدنسازی همراه با اتاق بخار نیز در این بخش دایر شده‌اند. استخر هتل Royal Hotel Baku سرپوشیده بوده و در طول سال دایر است. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و مسافران می‌توانند لحظات خوشی را در این بخش داشته باشند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


تمامی اتاق‌ها طراحی کلاسیک داشته و دکوراسیون این اتاق‌ها بسیار زیبا هستند و از فرش‌های کف اتاق‌ها و نقاشی‌های روی دیوار نهایت لذت را خواهید برد. انواع اتاق در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل کامفورت، اتاق توئین کامفورت، سوئيت، اتاق تریپل کامفورت و اتاق دوبل اکونومی. در داخل اتاق‌ها احساس راحتی و آرامش خواهید کرد. از امکانات داخل اتاق‌های هتل Royal Hotel Baku می‌توان به تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی، میز کار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی برای افراد ویلچری و فرش. اجازه استعمال سیگار به مسافران در داخل اتاق‌ها داده نمی‌شود.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود. رستوران با فضای خاص و پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف زیبا و دلباز بوده و انواع غذاهای اروپایی و روسی را ارائه می‌دهند. انواع نوشیدنی نیز در قسمت کافی‌شاپ هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل رویال باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر مدرن باکو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک بلوار باکو: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است