search
menu

هتل Volga Hotel Baku

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Volga Hotel Baku
امکانات کلی هتل ولگا باکو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ولگا باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Volga Hotel Baku


هتل ولگا از هتل‌های ۵ ستاره شهر باکو است که خدماتی مطابق با استانداردهای جهانی به مهمانان ارائه می‌کند. باکو به عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آذربایجان، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. Volga Hotel Baku با دسترسی راحت به جاهای دیدنی باکو مانند مرکز فرهنگی حیدر علی اف از گزینه‌های ایده‌آل برای اقامت به شمار می‌رود. یکی دیگر از امتیازات اقامت در هتل ولگا باکو نزدیکی به ایستگاه‌های مترو و استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی برای گردش در باکو است. دریاچه بیوکشور در ۲ کیلومتری هتل قرار دارد. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید سفری راحت به باکو را تجربه کنید. این هتل گزینه جذابی برای سفرهای دونفره و خانوادگی است.

امکانات کلی هتل ولگا باکو


در هتل ولگا امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است و خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، کمد، اتاق چمدان و فاکتور ارائه می‌کند. کادر حرفه‌ای هتل ولگا باکو، برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. ولگا باکو از هتل‌های چندزبانه به شمار می‌رود و علاوه بر آذربایجانی و انگلیسی به زبان‌های ترکی، عربی، اوکراینی و روسی نیز در این هتل صحبت می‌شود. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. هتل ولگا با ارائه‌ی خدماتی نظیر فکس، فتوکپی و امکان برگزاری همایش به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل شده است. از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری از قبیل اتو، خشک‌شویی، لاندری و تحویل مواد غذایی برخوردار شوید. پیشنهاد می‌کنیم از استعمال دخانیات در مناطق مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی باکو در ۱۳ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی هتل ولگا باکو شیک و زیبا هستند و تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت در آن‌ها گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های سینگل، لارج دوبل، کامفورت تریپل، دلوکس، استاندارد دوبل و سوئیت دلوکس است. تمامی واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، میز، صندلی، حمام خصوصی، سرویس بهداشتی، حوله و لوازم بهداشتی اشاره کرد. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق انتخابی‌تان دارد.

امکانات تفریحی هتل


استخر سرپوشیده هتل در تمام طول سال باز است. این استخر مخصوص بزرگ‌سالان بوده و استفاده از آن رایگان است. استخر مخصوص شیرجه و استخر آبگرم از گزینه‌های موجود دیگر است. برای راحتی مهمانان در کنار استخر صندلی‌های مخصوص قرار گرفته است و امکان درخواست انواع نوشیدنی وجود دارد. پس از گذراندن یک روز شلوغ، مرکز اسپا گزینه مناسبی برای زدودن خستگی از بدن است. در این مجموعه انواع ماساژ به مهمانان ارائه می‌شود و دارای امکاناتی نظیر حمام بخار و سونا است. با وجود باشگاه مجهز هتل، امکان دنبال کردن تمرینات ورزشی در حین سفر مهیا است. برای سرگرمی بیشتر مهمانان عزیز مسابقات ورزشی به صورت زنده پخش می‌شود. باغ زیبای هتل مناسب گردش است و در صورت درخواست امکانات باربیکیو در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای کودکان عزیز وسایل بازی در فضای باز موجود است.

رستوران هتل


صبحانه هتل شامل گزینه‌های صبحانه انگلیسی، بدون گلوتن، حلال و سلف سرویس است. صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاق، رستوران و یا بیرون هتل نوش جان نمایید. منوی ناهار و شام شامل غذاهای دریایی، خاورمیانه‌ای، ترکی، روسی، محلی، آسیایی، بین‌المللی، کباب و فست‌فود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافه داخل هتل بزنید. البته کافه‌ها و رستوران‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل ولگا باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه بیوکشور: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گنجلیک: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان فواره: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است