search
menu

هتل Sunday Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunday Hotel Baku
امکانات عمومی هتل ساندی باکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ساندی باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sunday Hotel Baku


هتل ساندی هتلی ۴ ستاره و شیک در شهر باکو است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود در میان گردشگران و توریست‌ها به شهرت رسیده است. همچنین این هتل برای سفرهای دو نفره نیز جزو گزینه‌های بی‌نظیر به شمار می‌رود تا در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به رزرو اتاق موردنظرشان در این هتل اقدام کنند. این هتل زیبا تا کاخ شیروان شاه حدوداً ۲۰۰ متر فاصله دارد و مسافران می‌توانند از این کاخ بازدید کنند. همچنین سایر جاهای دیدنی نزدیک به هتل Sunday Hotel Baku عبارت‌اند از قلعه دختر باکو و میدان آزادی. برای دسترسی به نزدیک‌ترین فرودگاه نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید و مسیر ۲۵ کیلومتری را تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف بپیمایید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ساندی باکو


این هتل ۴ ستاره شامل خدماتی نظیر خدمات باربری، اینترنت وای فای رایگان است. در این هتل بخشی به عنوان تور گردشگری فعالیت دارد و مسافران را برای بازدید از جاهای دیدنی و گردشگری راهنمایی می‌کنند. در صورت نیاز به پول رایج کشور آذربایجان با خیال راحت می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل سر بزنید و پولتان را تبدیل کنید. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های آذربایجانی، ماندارین، انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند و همگی مشتاق به ارتباط برقرار کردن با مسافران هستند. در بخش پذیرش هتل Sunday Hotel Baku با خوش‌رویی از میهمانان استقبال کرده و در فراهم شدن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. در فضای بیرونی هتل بخشی برای پیک‌نیک و باربیکیو در نظر گرفته‌شده است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برای استفاده از خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز باید به بخش شستشوی هتل بروید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. یکی از نکات قابل‌توجه در این هتل دسترسی به طبقات بالایی از طریق پله است که در این صورت مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند باید در طبقات پایین نسبت به رزرو اتاق اقدام کنند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله خدمات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از کرایه وسایل اسکی، کرایه دوچرخه و کرایه اتومبیل تا به گشت‌وگذار بپردازید. این منطقه از باکو نیز به صخره‌نوردی و اسکی مشهور است، بنابراین لحظات خوشی در انتظار شماست. همچنین تفریحات دیگر در این هتل می‌توان به ماهیگیری و تنیس و اسب‌سواری، بولینگ اشاره کرد که موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. برای کودکان نیز محل بازی روباز دایر شده است و برای کودکان خردسال نیز امکان نگهداری فراهم گردیده شده است. در مرکز اسپای هتل Sunday Hotel Baku نیز انواع ماساژ ارائه می‌شود که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید خودتان را میهمان ماساژ کنید، البته فراموش نکنید که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، سوئيت و سوئيت جونیور. در داخل اتاق‌های این مجموعه سیستم تهویه مطبوع هوا دایر بوده و مسافران می‌توانند از خدماتی نظیر کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی بهره‌مند شوند. از پنجره اتاق‌های هتل Sunday Hotel Baku می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر و حیاط‌خلوت را تماشا کنید. سایر خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از امکانات اتوکشی، فرش و کمد لباس. همه اتاق‌ها دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند.

رستوران هتل


همه‌روزه وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. در هنگام سرو غذا می‌توانید از منو غذای موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. همچنین در این رستوران در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام، میان وعده انواع غذاهای آمریکایی، مدیترانه‌ای، دریایی، استیک، ترکی استانبولی، روسی، محلی، اروپایی، گریل، آسیایی و آسیای شرقی سرو می‌شوند. برای مسافرانی که گیاه‌خوارند یا رژیم مخصوص دارند، منوی خاصی در نظر گرفته‌شده است.

فاصله هتل ساندی باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دختر باکو: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی باکو: ۳۵۰ متر
فاصله تا برج‌های شعله باکو: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار باکو: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است