search
menu

هتل Sea Pearl Hotel Baku

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sea Pearl Hotel Baku
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سی پرل باکو

درباره هتل Sea Pearl Hotel Baku


هتل سی پرل باکو همانطور که از نامش پیداست کوشیده مانند مرواریدی از دریای مازندران در بین هتل‌های باکو بدرخشد. در فاصله حدودا ۳ کیلومتری از مشهورترین جاذبه باکو، یعنی برج‌های شعله که به نوعی نماد این شهر تبدیل شده، هتل سی پرل با امکانات و خدماتی متنوع قرار گرفته است.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل Sea Pearl Hotel Baku، با رنگ‌های زیبا و مبلمانی شیک و با تخت خواب‌هایی گرم و نرم، خوابی شیرین را به میهمانان خود هدیه می‌دهند. در این اتاق‌ها تلویزیون نیز قرار داده شده تا میهمانان سرگرم شوند. البته از چشم‌انداز پیش روی این اتاق‌ها که نمای زیبایی از دریا است نباید چشم‌پوشی کرد.

امکانات رفاهی هتل


از بهترین امکانات هتل سی پرل شاید بتوان پارکینگ رایگان آن را نام برد که برای میهمانان با ماشین شخصی مثل نعمتی بزرگ است زیرا دیگر نه نیازی به سرگردانی در شهر برای پیدا کردن پارکینگ است و نه نیازی به پرداخت هزینه‌ای اضافه خواهند داشت.
هتل سی پرل، اسپا و سونا نیز دارد که برای اوقاتی که میهمانان پس از گشت و گذار در شهر و بازدید جاذبه‌ها خسته شده‌اند بهترین جای هتل به شمار می‌رود. برای میهمانان اهل ورزش بخش دیگری از هتل به دستگاه‌های مختلفی مجهز شده تا این میهمانان بتوانند در طول مدت اقامت خود هم از سلامت جسم خود غافل نشوند. هتل Sea Pearl Hotel با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، کالسکه و استخر مخصوص کودکان انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است.
هتل سی پرل باکو با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. از جمله مزیت‌های برتر هتل سی پرل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که همگی موجبات آسایش کامل خریداران بلیط هواپیما باکو را فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی هتل


با قرار گیری هتل در محله Sabayil بهترین فرصت برای مهمانانی است که به قدم‌زدن در شهر باکو و غذاهای محلی علاقه‌مند هستند. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند دارت، پینگ پونگ و زمین تنیس استفاده کنید و در قبال پرداخت هزینه از تفریحاتی مانند ماهی‌گیری، اسکی، دوچرخه سواری، کوه‌نوردی و اسب سواری لذت ببرید. یکی از مزیت‌های این هتل دسترسی مستقیم به پیست اسکی و خدمات رایگان شاتل هتلی است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سی پرل باکو


فاصله هتل تا برج های شعله: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آپلند: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش آذربایجان: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ فیلارمونیا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک سابیر: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است