search
menu

هتل Sapphire Hotel Baku

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sapphire Hotel Baku
امکانات کلی هتل سافایر باکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سافایر باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sapphire Hotel Baku


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس سافایر باکو در مرکز باکو با ۲ تا ۳ دقیقه پیاده روی از خیابان نظامی، کاخ حیدر علی اف و پارک زمستانی قرار دارد و گزینه مناسبی برای کسانی است که سبک زندگی فعالی دارند یا برای میهمانان خارجی که مایل به دیدن مناظر شهر باکو هستند. این هتل نمونه‌ای درخشان از طراحی کلاسیک است که با ظرافت سلطنتی مشخص می‌شود. فضای داخلی خیره کننده، پرسنل دلپذیر و خدمات عالی تنها چند دلیل است که این هتل را به یکی از باکلاس‌ترین هتل‌های باکو تبدیل می‌کند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به برج‌های شعله باکو، برج دختر و موزه فرش آذربایجان اشاره کرد که مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده است. زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در پارک سابیر و پارک آپلند مشاهده کرد، در حالی که موزه نظامی و تالار فیلارمونیک دولتی آذربایجان از نقاط برجسته فرهنگی هستند. ایستگاه مترو ساحل ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل و ایستگاه تراموا ۲ دقیقه پیاده فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باکو را داشته باشید، هتل Sapphire Hotel baku با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل سافایر باکو


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. پارکینگ خصوصی رایگان در هتل Sapphire Hotel baku ارائه شده است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. برای راحتی میهمانان ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. آسانسور، خدمات دربان و گاوصندوق از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. سالن مجهز به میز سفید، مانیتور صوتی تصویری، پروژکتور LCD، تلفن، خط انتقال داده و سیستم تهویه مطبوع است. این هتل همچنین آماده ارائه تنظیمات فردی، خدمات مترجم، لوازم اداری و اینترنت، بنا به درخواست مشتری است. هتل سافایر باکو یک مرکز تجاری ۲۴ ساعته نیز دارد. شما یک کامپیوتر، چاپگر، تلفن، فکس و سایر تجهیزات لازم برای کار را در اختیار خواهید داشت. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. برای خرید بلیط جاهای دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور کمک بخواهید. امکان کرایه خودرو نیز به هنگام گشت و گذار در شهر وجود دارد. در صورت علاقمندی می‌توانید دوچرخه کرایه کنید. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، آذربایجانی، عربی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Sapphire Hotel baku عبارتند از:
• اتاق دبل
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین
• اتاق توئین لوکس
• اتاق خانوادگی
• سوئیت جونیور خانوادگی
اگر هدف از اقامت شما کاری است، پس اتاق‌های تجاری بهترین گزینه برای شما خواهند بود. اتاق‌های هتل سافایر با تهویه‌ مطبوع، دکوراسیون گرمی دارند و دارای مبلمان مدرن هستند. همه اتاق‌های هتل دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، تختخواب‌های درجه یک و همچنین امکاناتی مانند وای‌ فای رایگان و گاوصندوق هستند. هر کدام دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های جهانی، مینی بار و حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


رستوران صدف در هتل Sapphire Hotel baku شما را به لذت بردن از دنیای آشپزی دعوت می‌کند. منوی رستوران شامل غذاهای ملی و بین المللی است. یک صبحانه سبک در رستوران Sapphire سرو می‌شود و عصرها نیز غذاهای سنتی آذربایجانی سرو می‌شود. موسیقی خوب، فضای لذت بخش به شما احساس خوبی می‌دهد، در حالی که بارمن همیشه آماده است تا کوکتل مورد علاقه شما یا هر نوشیدنی دیگری را درست کند.

فاصله هتل سافایر باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ اسماعیلیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش آذربایجان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا چرخ و فلک باکو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است