search
menu

هتل Safran Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Safran Hotel Baku
امکانات کلی هتل سافران باکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سافران باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Safran Hotel Baku


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس سافران در منطقه Gyandzhlik باکو واقع شده است. ایستگاه مرکزی قطار باکو ۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد و در صورت درخواست، شاتل به فرودگاه بین المللی حیدر علی اف در دسترس است. موزه ملی تاریخ آذربایجان، برج دختر، برج های شعله و کاخ اسماعیلیه از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی جلب می‌کنند. شهر قدیمی باکو ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل سافران فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Safran Hotel Baku اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا داشته باشید.

امکانات کلی هتل سافران باکو


پذیرش هتلSafran Hotel Baku به صورت شبانه‌روزی از میهمانان پذیرایی می‌کند. هتل سافران با طیف وسیعی از خدماتی که هم برای مسافران تجاری و هم برای مسافران تفریحی ارائه می‌کند، اطمینان حاصل می‌کند که بهترین بهره را از اقامت خود ببرید. خدمات و امکانات عالی ارائه شده در هتل اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. در طول اقامت خود دسترسی رایگان به اینترنت خواهید داشت. برای کمک به هماهنگی اولیه ورود و خروج، خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان قبل از ورود به هتل رزرو کرد. کاوش‌های شما در باکو با خدمات تاکسی، کرایه اتومبیل و خدمات شاتل در دسترس است. برای کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند پارکینگ به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. با مراجعه به میز تور هتل می‌توانید بلیط جاذبه‌های گردشگری را رزرو کنید. این هتل دارای یک اتاق جلسه با امکانات مدرن است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح نیز می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. یک مرکز تناسب اندام مجهز برای علاقمندان به بدنسازی در نظر گرفته شده است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. این هتل غیر سیگاری بوده و استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. برای سپری کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی و تورهای پیاده‌روی شرکت کنید. علاوه بر این‌ها خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌شود. کارکنان با اخلاق و با تجربه هتل سافران باکو به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورد به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Safran Hotel Baku عبارتند از:
• اتاق یک نفره استاندارد
• اتاق توئین
• اتاق دبل لوکس
• اتاق دبل
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های شیک و مجهز به تهویه مطبوع، وای‌ فای رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و بالکن در هتل سافران وجود دارد. اتاق‌های بزرگ این هتل دارای کف فرش با طرح گلدار و مبلمان چوبی تیره است. هر اتاق دارای میز، مینی بار و حمام اختصاصی با کابین دوش مدرن، سشوار و حوله است.

رستوران هتل


یک رستوران روی پشت بام با غذاهای منحصر به فرد آذربایجانی و اروپایی در این هتل وجود دارد. یک بار در لابی که میهمانان می‌توانند در آن میان وعده یا نوشیدنی بخورند، در طبقه همکف قرار دارد. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را سفارش داده و در اتاق خود میل کنید.

فاصله هتل سافران باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان فواره‌ها: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش آذربایجان: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است