search
menu

هتل Ruma Port Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ruma Port Hotel Baku
امکانات عمومی هتل روما پورت باکو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روما پورت باکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ruma Port Hotel Baku


هتل روما پورت باکو، نزدیک بلوار ساحلی باکو است که دارای باغ، رستوران و وای فای رایگان است. این هتل در حدود ۹۰۰ متری تئاتر اپرا آذربایجان واقع شده‌است، همچنین ۱.۸ کیلومتر با میدان فواره فاصله دارد. نقاط دیدنی باکو مانند برج دختر و کاخ اسماعیلیه به ترتیب در ۱.۹ و ۲.۱ کیلومتری هتل هستند. صبحانه بصورت بوفه هر روز صبح در هتل Ruma Port Hotel Baku سرو می‌شود. دوچرخه سواری از جمله فعالیت‌هایی است که مهمانان می‌توانند در نزدیکی محل اقامت از آن لذت ببرند. مرکز خرید پارک بلوار ۷۰۰ متر با هتل فاصله دارد. مراکز خرید پورت باکو و ینی حیات در همین خیابان قرار دارند. سایر جاهای دیدنی باکو که شامل: قلعه دختر باکو، کاخ سعادت باکو، باغ فیارمونیک باکو، برج سوکار باکو و ... هستند را نیز می‌توانید به همراه یک اقامت دلنشین در این هتل تجربه کنید و بر جذابیت‌های سفر خود بیافزایید. علاوه بر وجود امکانات بسیار خوب در هتل، شما می‌توانید از باغ زیبای موجود در هتل نیز لذت ببرید. در ادامه به ذکر امکانات این هتل ۴ ستاره پرداخته خواهد شد.

امکانات عمومی هتل روما پورت باکو


کارکنان این هتل ۴ ستاره می‌توانند به دو زبان روسی و انگلیسی با مهمانان صحبت کنند. از دیگر امکاناتی که در این هتل وجود دارد ترانسفر فرودگاهی است که در صورت داشتن سفر هوایی و خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر از آن دست مسافرانی هستید که با خودرو شخصی خود در این شهر گشت و گذار می‌کنید، بهتر است بدانید می‌توانید از پارکینگ هتل نیز استفاده کنید تا امنیت خودروی شما تضمین شود. استفاده از این پارکینگ رایگان نیست و باید هزینه مجزای آن را پرداخت کنید. این پارکینگ یک پارکینگ مجهز است و امکان شارژ خودروهای برقی نیز در آن وجود دارد. حیوانات خانگی شما اجازه حضور در این هتل را دارند و برای پرداخت هزینه مجزا بهتر است از پذیرش هتل Ruma Port Hotel Baku در مورد آن مطلع شوید. اینترنت از موارد مهم و شاخصی است که می‌توانید در این هتل بصورت رایگان و آسان از آن بهره ببرید. شما به راحتی می‌توانید از امکانات بهداشتی مانند لاندری و خشکشویی نیز استفاده کنید تا هر زمان می‌خواهید برای داشتن لباس‌هایی تمیز و مرتب از آن‌ها استفاده کنید. پذیرش بصورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران است تا در صورت بروز هر مشکل احتمالی و پذیرش دیر هنگام با مشکلی مواجه نشوند. اگر ورزشکار هستید یا نیاز به اسپا دارید بهتر است قبل از رزرو بدانید که هتل فاقد این امکانات است. برای معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های باکو، هتل تمهیداتی اندیشیده و برنامه‌هایی تدارک دیده‌است که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید و از جاهای دیدنی باکو اطلاعات لازم را به دست آورید. می‌توانید خریدهای خود را به هتل بسپارید تا آن‌ها را از فروشگاه‌های اطراف برای شما تهیه کنید. در ادامه با ذکر ویژگی‌های واحدهای اقامتی هتل در خدمت شما هستیم.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


در این هتل اتاق‌های بسیار راحت و مناسبی برای اقامت وجود دارد. هر اتاق دارای یک میز است. حمام خصوصی دارای دوش و لوازم آرایش رایگان است. اتاق‌های مهمانان در هتل Ruma Port Hotel Baku مجهز به تلویزیون صفحه تخت و سشوار هستند. سایر امکانات بهداشتی مانند سرویس بهداشتی و دستشویی فرنگی نیز در خدمت مسافران این هتل است. واحدها دارای دیوارهایی هستند که عایق صدا دارند و در نتیجه آرامش شما چند برابر تضمین خواهد شد. واحدهای اقامتی توئین و دابل موجود در این هتل را می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید.

رستوران هتل


هتل Ruma Port Hotel Baku دارای یک رستوران است و شما می‌توانید در فضای خوب و بهداشتی آن وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام را میل کنید. صبحانه بصورت بوفه ارائه خواهد شد.

فاصله هتل روما پورت باکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دختر باکو: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک هایلند باکو: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار باکو: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است