search
menu

هتل Royal ‌Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Hotel ‌Baku
امکانات کلی هتل رویال
اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Hotel ‌Baku


رویال هتل از هتل های ۴ ستاره شهر باکو است. باکو در سال های اخیر به یکی از جاذبه های مهم گردشگری تبدیل شده است. این شهر به دلیل جاذبه های تاریخی فراوانی که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد. هتل رویال از هتل های مدرن باکو است که دسترسی خوبی به جاذبه ها دارد. همچنین دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی، گردش در شهر را برای مهمانان آسان می‌کند. امکانات رفاهی متنوع و باکیفیتی در هتل رویال برای مهمانان فراهم شده است. با اقامت در هتل رویال می‌توانید تعطیلات خاطره‌انگیزی را تجربه کنید. چنانچه قصد سفر به باکو و بازدید از جاذبه های آن را دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما باکو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل رویال


امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان عزیز در این هتل فراهم شده است. از امکانات اصلی می‌توان به پارکینگ رایگان، استخر شنا، اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، اتاق های خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، آرایشگاه و صندوق امانات اشاره کرد. امکانات دیگر این هتل شامل اتاق چمدان، خودپرداز، فکس، فتوکپی، کپسول آتشنشانی، دوربین مدار بسته در مناطق مشترک، آسانسور و روزنامه است. فروشگاه کوچکی داخل هتل قرار دارد که می‌توانید مایحتاج خود را از آنجا تهیه کنید. همچنین هتل رویال دارای یک گیفت شاپ است که گزینه خوبی برای خرید یادگاری از سفر و سوغاتی برای دوستان است. لازم به ذکر است خدمات نظافت روزانه، واکس کفش و اتو رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از لاندری و خشک‌شویی استفاده کنید.
کارکنان هتل بسیار مجرب و حرفه‌ای هستند و با اشتیاق فراوان در جهت ایجاد محیطی راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند. به ۴ زبان آذربایجانی، ترکی، انگلیسی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. ناگفته نماند سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است ولی محوطه‌ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل رویال در مجموع دارای ۴۶ واحد اقامتی است. اتاق ها از معماری کلاسیک و زیبایی برخوردارند. چندین نوع اتاق وجود دارد و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود، اتاق مورد نظرشان را انتخاب کنید. واحدهای اقامتی شامل اتاق استاندارد سینگل، استاندارد تویین، استاندارد دوبل، استاندارد تریپل و سوئیت استاندارد است. داخل اتاق ها امکاناتی نظیر روم سرویس، مینی بار، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت رایگان، اتو، میز اتو، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


استخر شنای هتل در تمام فصول سال باز است و دارای امکانات جانبی نظیر حوله و غیره است. هتل رویال دارای یکی از بهترین مراکز اسپا است که با اقامت در این هتل می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. از دیگر امکانات ویژه می‌توان به سونا، اتاق بخار، حمام ترکی، حمام عمومی و انواع ماساژ اشاره کرد. یک باشگاه مجهز داخل مجموعه قرار دارد که طرفداران تناسب اندام را شیفته خواهد کرد. کارائوکه از دیگر سرگرمی هایی است که برای مهمانان تدارک دیده شده است. ناگفته نماند محوطه باغ و تراس زیبای آن مکانی عالی برای استراحت و گفتگو با همسفران است.

رستوران هتل


رستوران این هتل با پنجره های تمام قد و دکوراسیون زیبا محیط دلچسبی برای صرف غذا است. منوی این رستوران شامل غذاهای مخصوص انگلیسی، فرانسوی، بین‌المللی و محلی است. غذاها با مواد اولیه باکیفیت و توسط تیمی حرفه‌ای تهیه می‌شوند. می‌توانید غذای مورد نظرتان را از منو سفارش دهید یا از سلف سرویس انتخاب کنید. نوشیدنی های متنوعی هم موجود هستند که بعد از غذا می‌توانید سفارش دهید.

فاصله هتل رویال باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید گنجلیک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان آزادی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان فواره: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه دختر: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است