search
menu

هتل Ramada Hotel Baku

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Hotel Baku
واحدهای اقامتی هتل
خدمات و امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل رامادا باکو

درباره هتل Ramada Hotel Baku


هتل ۵ ستاره رامادا با اتاق‌های لوکس، امکانات باکیفیت، چشم‌اندازهای دیدنی، پرسنل خوش‌برخورد و غذاهای لذیذ بدون شک شما را برای اقامت در سفرهای بعدی شما به باکو وسوسه‌تان می‌کند. اگر به دنبال هتلی هستید که ساحل و مارینای اختصاصی داشته باشد هتل Ramada Baku Hotel را انتخاب کنید.

واحدهای اقامتی هتل


در این هتل هر روز صبح با نسیم دریای خزر بیدار می‌شوید و از روی بالکن می‌توانید ساعت‌ها آبی بی‌کرانش را تماشا کنید یا به ساحل اختصاصی هتل رامادا باکو بروید و ساعت‌ها به تماشای غروب آفتاب بنشینید در باغ و تراس آفتابگیرش به تماشای منظرها بینظیری از دریا و باغ باشید. با نمای زیبای دریا از هر اتاق حتی دلتان نمی‌آید از اتاق بیرون بیایید چون فضای دل‌بازش شما را به دنیایی از آرامش می‌برد. حمام‌های مجهز و نوشیدنی‌های مینی‌بارش خستگی را از تنتان بیرون می‌کند.

خدمات و امکانات رفاهی هتل


برای رفاه بیشتر خریداران بلیط هواپیما باکو، هتل رامادا باکو امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. این هتل با امکاناتی چون زمین تنیس و بدمینتون، مورد علاقه ورزش دوستان نیز می‌باشد.
برای میل صبحانه به رستوران Ornament هتل Ramada Hotel Baku بروید چرا که انواع غذاهای سرد و گرم به سبک سلف سرویس ارائه می‌شوند. همچنینی اسنک بار و منویی برای افراد دارای رژیم عذایی هم وجود دارد. محوطه باغ هم جای خوبی برای قدم زدن و میل نوشیدنی‌های دل‌چسب است. هتل رامادا باکو بهره‌مندی از امکاناتی مثل باشگاه، حمام ترکی، سونا، اسپا، استخرهای روباز و سرپوشیده و خدمات ماساژ، سلامتی شما را در طول اقامتتان تضمین می‌کند، هتل رامادا باکو با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر باکو است.ضمنا پرسنل خوش‌اخلاق هتل ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانانشان هستند، از آن‌ها درخواست سرویس شاتل کنید تا در عرض ۱۰ دقیقه شما را به بخش تاریخی شهر و بناهایی مثل کاخ شیروان شاه و قلعه دختر برسانند. خوشبختانه این هتل با اجازه ورود به حیوانات خانگی جای کوچک‌ترین نگرانی را برای مهمانانش نمی‌گذارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل رامادا باکو


فاصله هتل تا مسجد بی بی هیبت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آپلند: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج های شعله: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش آذرباییجان:‌ ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر باکو: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است