search
menu

هتل Passage Boutique Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Passage Boutique Hotel Baku
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بوتیک پسیج باکو

درباره هتل Passage Boutique Hotel Baku


با انتخاب هتل بوتیک پسیج باکو “Passage” تعطیلات خود را به دست یک تیم کوچک و در عین حال پرانرژی و متبحری بسپارید که تمام تلاششان را می‌کنند تا از سفر به باکو خاطره خوشی داشته باشید. البته با دیدن ساختمان مدرن هتل و موقعیت فوق‌العاده‌اش در بخش تاریخی شهر ناخودآگاه همین هتل به صدر لیستتان می‌رود. از جمله مزیت‌های هتل Passage Boutique Hotel سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل خریداران بلیط هواپیما باکو را فراهم می‌کند.

امکانات رفاهی هتل


هتل بوتیک پسیج باکو با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، کالسکه و استخر مخصوص کودکان انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. تصور کنید از ساختمان هتل بوتیک پسیج باکو بیرون می‌زنید و چند دقیقه بعد موزه نظامی گنجوی، کاخ اسماعیلیه، میدان فواره‌ها، مسجد تازه پیر و کاخ شیروان شاه جلویتان سبز می‌شود، بدون اینکه نیازی به سیستم حمل و نقل داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل


تقریبا هتل Passage Boutique Hotel Baku باکو در احاطه همه آن‌ چیزهایی است که در سفر به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید، از جاذبه‌های شهر باکو گرفته تا رستوران‌ها و بازارها. با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی هم به ایستگاه مترو ایچری شهر می‌رسید و این یعنی آسودگی و راحتی گشت‌وگذار برایتان فراهم شده است.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های طبقه دوم معماری جالبی دارند و از بالکنشان می‌توان همهمه شهر را تماشا کرد، البته انواع مختلفی از اتاق‌ها برای میزبانی از شما در نظر گرفته شده که همه آن‌ها مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، میز و حمام اختصاصی بوده و این حمام‌ها داری سشوار و وسایل بهداشتی رایگان هم هستند. این هتل نقلی یک رستوران شیک دارد که انواع غذاهای خوشمزه را سرو می‌کند همچنین اسنک بار و منوی مخصوص افراد رژیمی هم وجود دارد علاوه بر همه این‌ها آشپزخانه‌ای به صورت اشتراکی وجود دارد ولی با وجود رستوران‌ها و کافه‌هایی که در فاصله دو قدمی هتل هتل بوتیک باکو پسیج هستند، گزینه‌های انتخابی زیادی خواهید داشت.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بوتیک پسیج باکو


فاصله هتل تا موزه نظامی: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ اسماعیلیه: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا برج دختر باکو: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد محمد: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا برج های شعله: ۱.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است